
רכשתי היום נינטנדו סוייץ לילדים אייל הסביר, היה סבלני ומקצועי על מנת שאדע בדיוק מה לקנות. בהחלט נבוא לקנות שוב

רכשתי היום נינטנדו סוייץ לילדים אייל הסביר, היה סבלני ומקצועי על מנת שאדע בדיוק מה לקנות. בהחלט נבוא לקנות שוב

שירות יעיל מהיר ובמחירים נוחים. מומלץ. לא הגעתי ההזמנה נעשתה בטלפון. תוך שעתיים קיבלתי את המכשיר.

רכשתי אוזניות גיימינכ בחנות אוזניות מצויינות של sparkfox במחיר מעולה והמוכר עמית היה מאוד אדיב וענה לכל שאלה, מומלץ מאוד

רכשתי x-box לבן שלי, קיבלתי שירות מצוין מאייל שעזר לי והיה אדיב ושירותי. המחיר היה הזול ביותר שמצאתי והיחס מדהים! ממליצה בחום.

שירות מעולה. האנשים מאוד החריים ונחמדים שם, מומלץ בחום. גם טכני השירות מקצועי ויעיל מאוד.

יוצא מן הכלל, הרכישה הייתה דרך הטלפון, שוחחתי עם אייל וקיבלתי שרות אדיב מקצועי והמחיר מתחשב מאוד במיוחד בתקופה קשה זו עקב הקורונה, לסיכום מרוצה מאוד וממליץ לכולם הום גיים!

באמת שאין לי מושג איך החנות קבלה כל כך הרבה ביקורות חיוביות וללא ביקורת אחת שלילית. חברים, תבדקו טוב טוב את המוצרים שקבלתם. הזמנתי שלט לקונסולת XBOX360 של מיקרוסופט. המחיר ההגון של 200 ש"ח משך אותי (לא זול אבל הגון). ===== בשיחת טלפון לאישור ההזמנה נאמר לי שהשלט מגיע בשקית לא בקופסא. אני מופתע מעצמי שלא בטלתי עסקה באותו הרגע, אלא המשכתי איתה. השלט הגיע לידיי ונבדק היטב. ממבט ראשון זה אכן נראה כמו שלט ל-XBOX360 מקורי, אבל שחוקרים מעט לעומק ומשווים לשלט מקורי רואים תמונה עגומה. ללא ספק חיקוי סיני שאפשר להזמין מאי-ביי ב-40 ש"ח ומשלוח חינם. ממש מאכזב. להתרחק!!!
לאסף ולכל לקוחותינו. כבעל החנות שמתי לעצמי למטרה על מנת להצליח לשרוד בתחום הגיימינג להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר. זאת ניתן לקרוא בכל הערוצים בהם אנחנו מפרסמים. בנוגע למקרה הספציפי הנ"ל צר לי שאסף בחר לרשום חוות דעת זו מבלי לנסות ולפנות אליי בנוגע למוצר שקיבל. במידה והיה פונה אליי מבטיח שהיה מופתע לגלות את רמת השירות שלנו { הייתי מוציא שליח מטעמי לאיסוף השלט ואסף היה מקבל זיכוי מלא באותו הרגע } המוצר שנשלח הוא מוצר חדש שעלותו לחנות 150 שקלים ונמכר ב 199 . הספק ממנו אנחנו רוכשים מוצר זה מחוייב לנו למוצר מקורי בלבד. לעולם לא שלחתי ולא החזקתי בחנות מוצרים לא מקוריים. אסף פנה לחנות ומסר שניסה לבטל את חוות הדעת ללא הצלחה . בברכה , הום גיים

שירות מעולה, אכפתיות ודאגה שהמוצר יגיע בזמן, עונה על כל השאלות, היה זמין גם מעבר לשעות העבודה, נחמד אדיב וסבלני, המחירים זולים ביחס לשוק, ממליצה בחום!!!

שירות מעולה, גם בימי קורונה עשו מעל ומעבר לספק כסא גיימיניג כמתנת בר מצווה לבן שלי

אני מרוצה מאוד מכל התהליך עם אייל, בחור סובלני, אדיב ומקצועי (אני בנאדם שמצריך הרבה סבלנות) אני גר ברמת גן ואין ספק שאחזור רק אליו אחרי שירות כזה 🤩

שירות מדהים!!!רמת השירות הכי גובהה שנתקלתי בה אי פעם! הזמנתי את הסוני פלייסטיישן 4 ותוך שעה המוצר היה אצלי! גם המחיר היה הכי אטרקטיבי שקיים וגם החוויה הכי נעימה ושירותית שנתקלתי בה. ממליצה בחום רב!

קנינו, ולא בפעם הראשונה. לפני שנה אקס בוקס, היום שלט ואוזניות. אייל ענה בסבלנות לכל השאלות, הציע את העסקה הכדאית ביותר, וההפתעה, הכל הגיע אלינו תוך שעה 😊

בזמנתי את המוצרים ביום שבת- יום ראשון בערב הגיע השליח עם ההזמנה ( אייל מהחנות התקשר לפני כן לוודא איתי מוצרים שהוזמנו ועדכן מתי השליח יגיע) יחס ושירות אדיב, תודה רבה!! בימים כמו אלו חשוב יחס אדיבות ושירות ללקוח שבבית- כל הכבוד!!

שירות מצוין עם זמינות גבוהה, מקצועיות, אדיבות ואמינות! אחרי ניסיון במקומות שונים כשהגענו להום גיים נשארנו וכבר שנים לקוחות שלהם - מומלץ מאוד!!

הגעתי דרך המלצה ולא התאכזבתי! שירות נהדר, הבינו מיד מה אני מחפשת, והכי כיף שהכל הגיע באותו יום!

חווית הקניה הכי מטורפת שהייתה לי!! תוך חצי שעה מרגע התשלום המוצר היה אצלי בסלון,לא הגיוני כמה מהיר זה קרה!!!! בנוסף מחיר מעולה !!

צוות שירותי ואדיב ביותר. מחיר הוגן על הקונסולה ובנוסף פינקו בהרבה הטבות קטנות שממתיקות את העסקה. היו מסבירי פנים לכל בקשה ושאלה לאורך ואחרי התהליך. ממליץ בחום

כל הכבוד על השירות! הזמנתי סוני ובטלפון הובטח לי שעוד באותו הערב אקבל אותו הייתי קצת מופתע אבל זה באמת קרה וקיבלתי את הסוני באותו ערב. חוץ מזה אחלה מחירים, תמיד זמינים ועונים על כל שאלה, כנראה שאם אצטרך עוד משהו בסגנון אני אחזור לעסק הזה שוב. אין ספק שמומלץ.

חנות קטנה ומטריפה ! יחס אנושי , הבן שלי יצא משם ואמר ״אמא איזה מלך אייל ״ אין ספק שנחזור רק להיום גיים !

מיקום נוח עם המון חניה,מלאי מגוון ומחירים מצויינים! מומלץ מאוד ומשתלם ביותר. שירות מקצועי ואדיב!

אייל בעל החנות בחור מקסים , שירותי ומאוד הוגן . עשה מחיר טוב על חבילת מוצרים נלווים ולקונסולת . ממליץ בחום

החנות הכי מושלמת עם השירות הכי אדיב שקיבלתי אי פעם אני קונה אצלהם כבר שנים כל המוצרים במחירים הכי זולים ,תקינים והכי טובים. והשירות והמקצועיות מושלמים!!! צריך לגשת אליהם כדי להבין על מה אני מדברת :-)

שירות מעולה ואדיב, בכל שעה יש מענה אנושי, ממליצה מאד!! ללא ספק אחזור לרכישות נוספות.

שירות אדיב , תמיד עם חיוך , נגיש עם חנייה מחירים מעולים , שווה לחזור לשם

קונה רק שם! מבחר גדול, שירות מקצועי ומצוין, ואייל שעוזר ועונה על כל שאלה בסבלנות ועם חיוך בהחלט מוסיף לחוות הקניה. מומלץ!