
שירות גרוע. מבטיחים שליחות במועד מסויים ולא עומדים בו. בעת מענה הטלפוני אחד העובדים מתחזה למנהל על מנת שלא יגיע למנהל עצמו. להתרחק!
הלקוח קיבל את החבילה למחרת ולא כפי שציין "מעולם לא הגיע" אסמכתא לכך ניתן לראות ע"י מעקב חבילות של דואר ישראל חיפוש בגוגל "דואר ישראל מעקב משלוחים" מספר חבילה 07008082596IL ביום שלישי 7.4.15 בשעה 09:43 ביצע ערן הזמנה של שני מוצרים .וביקש לשלוח את החבילה למקום העבודה בנתניה. בשעה 10:11 החבילה הייתה כבר בסניף הדואר לאחר אריזה. סה"כ 28 דקות. בסביבות השעה 14:00 התקשר השליח מנתניה לתיאום מסירה עם הלקוח. השליחים של דואר ישראל מחלקים עד 20:00 . מקום העבודה של ערן נסגר בשעה 16:30 ולכן החבילה נימסרה ללקוח למחרת בסביבות 11 בבוקר. ערן ביקש לדבר עם מנהל החנות דיבר איתו ואף ביצע את ההזמנה דרכו. לא ברור כיצד קבע ערן כי מדבר איתו "מתחזה" ולא מנהל. עלי להוסיף שהחל משעה 15:00 באותו יום לאחר שיחה עם השליח החל ערן במסע של טלפונים בצעקות בשקרים שונים ומשונים בהשמצות בפייסבוק וגם דרך אתר זאפ ללא שום סיבה.












