
אחלה שירות של מנדי ודרור חנות מעולה מחירים טובים מומלץ בחום שווה ביקור נגישות מעולה

אחלה שירות של מנדי ודרור חנות מעולה מחירים טובים מומלץ בחום שווה ביקור נגישות מעולה

פעם שניה שאני רוכש מהם,בפעם הראשונה שלחו לי מוצר שונה מההזמנה רק לאחר דין ודברים הסכימו לקחת המוצר ולזכות אותי.הפעם התעלו על עצמם הזמנתי כלי עבודה (אני קבלן,הבהרתי שאני צריך הכלים דחוף)שי המוכר הבטיח תוך שלושה ימים אצל.עד היום ומספר לא מבוטל של טלפונים עם הבטחות נחזור אליך עם תשובה מה שכמובן לא קרה,שבועיים!!!לא קיבלתי ההזמנה! שרות מזעזע!אני איתם סיימתי!!!

רציתי להודות מקרב לב לשחף מ'בראנד אספקה טכנית' על שירות יוצא דופן שקיבלתי ממנו. חיפשתי עגלת כלים איכותית כמתנה ליום הולדתו של אבי, ושחף לא רק עזר לי לבחור את העגלה המושלמת, אלא גם התאים לי את המחיר ואת האבזור בצורה הטובה ביותר. שחף גילה הבנה עמוקה בצרכים של אבי ודאג להתאים את האבזור בהתאם לשימושים שלו. הוא בחר עבורו כלים איכותיים, תוך התחשבות בתקציב שלי. ההתייחסות האישית והאכפתיות שלו היו מעל ומעבר למצופה. הוא דאג שזמן האספקה יתאים בדיוק ליום ההולדת, והמתנה הגיעה בזמן וגרמה לאבי אושר רב. אבי הופתע מאוד ושמח על המתנה השימושית, ונהנה מאוד מהכלים האיכותיים. אני ממליץ בחום על שחף ועל 'בראנד אספקה טכנית' לכל מי שמחפש שירות אמין, מקצועי ואישי

המקום למי שמחפש ציוד וכלי עבודה שרות טוב, נקי, מסודר, מחירים טובים, מבצעים חניה בשפע

רוי עזר לי,שירות מעולה המקום מאוד נח מבחינת חניה ויש מגוון גדול מאוד מהרבה חברות

המוצר הגיעה ולקח לי זמן להפעיל אותו. כשהפעלתי גיליתי שהמצבר תקול. ניסיתי לקנות מצבר בכל חנות אך אין זמינות מצברים כאלה וגם אין ציון על מצבר לסוגו לכן חנויות למצברים לא יודעים מה לנפק. פניתי לחברה מספר פעמים למספר אנשים שניסו לגרום לי להאמין שהבעיה אצלי שאני לא ידע לקנות מצבר. לאחר כמה חדשים של חיפוש מסיבי החלטתי להשקיע ולקנות מהם מצבר. לאחר הקניה ניסיתי להשיגם על מנת להבין מתי המצבר יגיע ולא ענו בוואטאפ וכשענו לא חזרו עם תשובות . לאחר שהתקשרתי אליהם שבועיים אחרי הקניה התברר שהספק אין לו מצבר כזה והם מנסים למצוא ספק אחר. מה שמתברר כלא קל. להגנתם ייאמר שהיו מוכנים להחזיר את הכסף של המצבר אך אינני רוצה כי אני תקוע עם גנרטור של 10000 שח ללא יכולת הפעלה. לכן אמתין להבין אם הם ימצאו אכן מצבר ויישלחו לי. בגדול מאכזב מאוד השרות למרות שמנסים אבל אפשר יותר ולתת גם הרגשה יותר נעימה שאתה לא מישהו טיפש כשגם הם לא מצליחים להשיג.

לכל מי שרוצה לקנות כלים עבודה דרך האתר צריך לקחת בחשבון איך שאמרו האנשים קונים משהו ושולחים משהו אחר קניתי רתכת של חברה האנטר ושלחו משהו אחר גם קניתי מברגה עם שני סוללות כולל ארגז קיבלתי מברגה פתוחה מק"ט של המברגה 100312-016 מק"ט של הקופסה 100312-017 לא מתואמים שמו על זה ושלחו לי בלי ארגז קיבלתי תיק שמדברים אותם בטלפון אומרים לך נטפל בזה והולכים גם בוואטסאפ לא עונים חבל
אהלן "אורח", היינו חייבים להבין על מה מדובר אז פתחתנו את היסטוריית השיחות איתך גם בוואסאטפ וגם בטלפון , הזמנת מוצר שאזל במלאי - התקשרנו מיד הצענו לך מוצר יקר יותר והסכמת לקבלו, סיפקנו לך את המשלוח תוך פחות מזמן האספקה המצוין באתר, נציג טיפל בך אישית וליווה אותך לאורך כל הרכישה...וגם כשלא היית מרוצה והתחרטת הוצע לך פיתרון הולם. לאורך כל הדרך (אנחנו מדברים על 3-4 ימים כן?), ענינו לך תמיד גם בטלפון וגם בוואטסאפ,ע מדה לנג עיניך גם האפשרות לביטול העסקה ללא דמי ביטול כמובן, איננו יודעים מה הנך מנסה להשיג בחוות דעת זו אבל שירות קיבלת - וקיבלת אותו מכל הלב. בברכה ובצלחה בהמשך הדרך, צוות בראנד אספקה טכנית.

אחלה רועי !סבלנות ומקצועיות מקסימום תודה רבה שיגעתי אותו הרבה לגבי כלים ותמיד ידע איך לענות והיה סבלני

שירות טוב מאוד עזרו לי בכל מה שהייתי צריך לקנות קניתי ביריד מכירות של מקיטה

אלופים קניון לגברים קיבלנו שרות מעולה מדרור ציון והבוסים הגדולים היתה חווית קניה מהממת , נחזור שוב

זו לא פעם ראשונה לחווית קניה אצלכם שירות מענה מהמם ואיש יקר בשם איתי איש אדיב ומקצוען תודה

זמני משלוח מהירים ואחלה של שירות קיבלנו את המוצרים במהרה והם עזרו לנו גם מרחוק בתפעול המוצר! ממליץ בחום

תודה רבה, דרור עזר לי מאוד, חנות מאוד מומלצת שווה להגיע אליהם חברים, משהו הזוי

דרור עזר לי , בחור נחמד מאוד, תודה רבה רבה חברים, מומלץ מאוד להגיע אליהם

המוצרים באתר לא מעודכנים ואחרי הרכישה מתקשרים אלייך להציע מכשיר אחר במחיר גבוה יותר. המשלוח לא מגיע בזמן האספקה שהוסכם.
היי רועי, ברשותך נציין עובדות, הזמנת מוצר שאזל במלאי - התקשרו להציע לך דגם יקר יותר בכמעט מחיר עלות או את כל כספך בחזרה, ולא רק שקיבלת הנחה : נציג ביקש ממך להוסיף 200 ש"ח וגם תקבל עוד פיצוי בנוסף...קיבלת 5 דיסקים רגילים ואחד להשחזה! הדיסקים הללו שווים לבד מעל 100 שקלים... פייר, עם יד על הלב - קיבלת פה עסקה נדירה במחיר שלה ובאיכות שלה, חבל שלמרות זאת לא יצאת מרוצה, יכולת גם לבקש החזר מלא ולקבל את כל כספך מיידית לאמצעי התשלום שלך. בתקווה לימים טובים יותר.

מנדי התותח עזר לי פינק במחירים חסרי תקדים ושירות מעולה הכי זולים מכל הארץ ממליץ בחום

מיקצוענים אדיבים ומשקיענים. שיגעתי להם טת השכל, היו צריכים לתקן חשבונית בגלל בעיה טכנית שלי, ועשו את זה עם כל הלב. כל הכבוד לדרור!

דרור התותח, ליווה אותי בכל התהליך והוציא אותי עם 2 קיטים לטכנאים במחיר ללא תחרות.

רק עובדות מתועדות ומוקלטות תיאור החוויה: ביצעתי הזמנה של 6 פריטים מהחנות. לאחר 5 ימי עסקים, התקשרתי לבדוק את סטטוס ההזמנה וגיליתי ששני פריטים אינם במלאי. הציעו לי פריטים חלופיים והסכמתי. מעניין מה היה קורה אם לא הייתי מתקשר בעצמי. ב-12/12/24 התקשרתי שוב לבדוק את הסטטוס, הבטיחו לחזור אלי אך לא חזרו. ב-16/12/24 התקשרתי שוב, הפעם חזרו אלי וגיליתי שפריטים נוספים אינם במלאי. הציעו לי לחכות או לפצל את המשלוח, בחרתי בפיצול והמשלוח הגיע תוך ימים ספורים. ב-22/12/24 קיבלתי הודעה ממנהל מכירות בשם שחף,שכל ההתקשרות הייתה מולו: "הייתה פה טעות עם המלאי ידידי - יש שלושה דברים שאנחו צריכים להשלים לך". שוב הציעו לי חלופות של ROHER הזמנתי כלים של MILWAUKEE וSIGNET. ביקשתי לבדוק אפשרות לחלופות אחרות וציינתי פריטים ספציפיים. שחף הבטיח לבדוק. ב-24/12/24 שלחתי הודעה לשאול האם נבדק, וקיבלתי תשובה שיש מלאי והם מבצעים תעודת משלוח. באותו יום קיבלתי תעודת משלוח במייל. ב-30/12/24 שלחתי הודעה לשאול האם המשלוח נשלח, אך לא קיבלתי תגובה. ב-01/01/25 שלחתי הודעה נוספת, אך שוב לא קיבלתי תגובה. ב-02/02/25 התקשרתי שוב, נאמר לי ש הולכים לבדוק ושולחים לי הודעה "הסט 54 חלקים של מילווקי בדרך אלינו. היו בספירות מלאי פשוט" .אני שואל בחזרה "מה זה אומר ?מה הצפי?"-אין תגובה. . סיכום: לאחר יותר מחודשיים, עדיין לא קיבלתי את הפריטים החסרים ולא קיבלתי זיכוי.

שרות לקוחות גרוע מאוד. קניתי כלי עבודה חשמלי בהזמנה טלפונית. המוכר לא ידע לספק מידה עדכני לגבי הנתונים של הכלי, עקב כך נוצר מצב שקניתי כלי שלא תואם את צרכי. בנוסף, המוכר אמר שהכלי זמין במלאי במחסן של החנות, אבל בפועל זה לא היה כך. הכלי הוזמן מהיבואן והגיע אלי באיחור. כפיצוי על האיחור הובטח לי סט מקדחים וביטים, אך אותו לא קיבלתי. כשמתקשרים ומבקשים לבצע בירור מבטיחים לברר ולחזור,אך לא חוזרים.

ההזמנה בוצעה בקלות עי נציג .לפי הפירוט בזאפ הגיע תוך 5 ימים לפי המלצה של הנציג וחיפש מיקום המברגה בשאר סניפי החנות

שירות מעולה ואדיב, יחס חברי ונהדר. איתי עזר לי ועשה מאמצים גדולים למצוא לי את המוצר למרות מחסור במלאי במחיר אטרקטיבי.

נהנתי לקנות מוצרים מבארנד. הם אמינים וגם המשלוח מהיר. לאחר שהמצור הגיע הייתי צריך עזרה ומנדי ענה לי שוב ושוב, למרות שחפרתי לו ועל כל שאלה ענה לי בסבלנות. תודה לכם.

האספקה הייתה ממש מהירה , הזמנתי ישירות מן האתר ללא שיחה עם נציג מהחנות , למרות שבפעם הבאה אעשה זאת לפי דעתי זה עדיף כך הוא היה עונה לי על שאלות שצצו לי במהלך ביצוע ההזמנה אי"ה אני אזמין שוב {הכרתי אתכם דרך חבר שלי מהייישוב בית אל }

ביצעתי את הקניה באופן אינטרנטי: יעיל מאד. משלוח יעיל ואמין. אריזה טובה. מוצר נראה מצוין.