
רכשנו מזגן מקור לייט (מזגן אינוורטר של Electra) שיחת הטלפון היתה אדיבה וחיים הסביר וייעץ לנו בסבלנות ובמקצועיות. מכיוון שהמזגן הקודם שלנו "שווק חיים" היינו מאד לחוצים לקבל את המזגן במהירות האפשרית ולכן ביקשנו מחיים לבדוק במלאי ולספק לנו אותו כבר למחרת, חיים חזר אלינו במהירות ולמחרת ב 07:00 בבוקר התייצב במחסן לספק את המזגן, אסנת באדיבותה ספקה לנו את תעודת המשלוח, תעודת האחריות ולאחר מכן את החשבונית, הכל בצורה מקצועית ואדיבה. שמחנו למצוא שיש עוד אנשים טובים באמצע הדרך שמבינים וקשובים לצרכי הלקוח. המזגן עובד ומקרר, שקט להפליא. על כל אלא תודה והמלצתה חמה איריס ים - קיסריה
