
שירות מעולה, תוך פחות משעתיים הטלפון חזר אלי מתוקן לשביעות רצוני. הופתעתי מאד מהמהירות, ואין ספק שאפנה אליהם חברים בכיף.

שירות מעולה, תוך פחות משעתיים הטלפון חזר אלי מתוקן לשביעות רצוני. הופתעתי מאד מהמהירות, ואין ספק שאפנה אליהם חברים בכיף.

שירות מעולה תוך זמן קצר ביותר! מחיר הכי זול בארץ, השוותי בכמה מעבדות והם הכי זולים משמעותית!

הגעתי לחנות vipmobile בכדי לקנות מסך חדש לאייפון 5. קיבלתי שירות על ידי שירן וולאד. השירות היה אדיב ומהיר. 15 דקות והייתי בחוץ עם מסך חדש.

הגעתי לחנות עם תקלה מינורית במכשיר - הטאץ' לא עבד כל כך טוב . במקום לתקן את המכשיר הם הרסו לי אותו , יום אחרי שהמכשיר חזר מתיקון הוא שבק חיים ללא שום פעילות שונה מצורת השימוש בו קודם לכן . חשוב לציין שהמכשיר ברשותי כשנה וחצי ולעולם לא הייתה לי שום תקלה איתו ולעולם לא פתחו אותו בשום מעבדה אחרת . ביקשתי זיכוי על המכשיר שהרסו לי וכמובן שהם לא לקחו אחריות ואמרו לי שאני צריך להגיד תודה שאני מקבל החזר על התיקון . למדתי על בשרי , בגללם הייתי צריך לרכוש מכשיר חדש שעלה לי פי 10 מעלות התיקון .

שרות מקצועי יעיל ואדיב מאוד. אנשים חמים, מסבירי פנים, מלאי סבלנות ורצון לעזור שאין דברים כאלה. מחירים הוגנים גם על התיקון וגם על מוצרים נלווים. שמתי אצלהם לתיקון את המכשיר ביום שישי ומכיוון שכבר היה מאוחר והייתי חייבת את המכשיר, שירן מנהלת החנות לקחה אותו והביאה לי אותו עד הבית. אין לי מילים להביע את תודתי. אני ממליצה בחום ובעתיד אין לי ספק שבמידת הצורך אחזור רק לvip. חווית שרות מדהימה.

שברתי מסך והוא הפסיק להגיב למגע התיקון היה מהיר ומסך החזיק מעמד במשך תקופת האחריות כמה ימים אבל אחרי זה איזורים מסויימים הפסיקו להגיב למגע ברור שרשמית אין לי CASE כי עברה תקופת האחראיות, אבל אם אתם שוקלים להחליף מסך, תחשבו פעמיים למען גילוי נאות, החלפתי את המסך שוב בחנות אחרת ואחרי תקופת אחראיות גם במקרה הזה מסך הפסיק להגיב למגע בשורה תחתונה, נראה שמשתמשים ברכיבים זולים שמתקלקלים מאוד מהר וללקוח כמובן אין דרך להעריך טיב הרכיב הביקרות שלילית היא כי הייתי מצפה ממעבדה שתזהיר את הלקוח שרכיב המוחלף יפסיק לעבוד בדיוק אחרי סיום תקופת האחריות (זה ממש לא ברור מעליו). והם כמובן מודעים לזה, כי אני הרי לא לקוח יחיד עם מקרה כזה

הלכתי לחנות במיוחד בגלל המחיר הזול, השירות היה מהיר ואדיב, תוך 40 דקות החליפו לי את המסך השבור במקום ממליצה

שירן מנהלת החנות בחורה מפתיעה וסופר מקצועית סייעה לנו בבחירת הדגם והתאמת הסים, מבינה המון בכל המכשירים ויודעת לעזור בהכל, חווית רכישה אמיתית! כדאי לבוא!

הגעתי בעקבות המלצה של חבר ...שהגעתי הייתי סקפטי אבל הופתעתי ....מחיר הוגן מאד תיקנו את הטלפון תוך מספר שעות ושירן המוכרת הפתיעה אותי שבאתי לקחת את המכשיר ידעה איך קוראים לי ואיזה מכשיר שמתי לתיקון בלי שאמרתי להם שאני בא או אמרתי לה משהו ...מצחיקה בטירוף

באתי להחליף מסך מרוסק באייפון שלי. השירות היה אדיב במיוחד, למרות העומס בחנות שירן המנהלת התיחסה אליי כחברה והטכנאים סידרו לי את המסך תוך פחות מחצי שעה! שמעתי המלצות מאחרים ועכשיו גם אני ממליצה, הכי טובים בעיר!

חזרתי לחנות לאחר שרכשתי בה מכשיר לפני מספר שנים,פגשתי את שירן המוכרת המקסימה שדאגה להביא לי את המכשיר במיוחד (כי לא היה במלאי) והנעימה את זמני תוך כדי.אחלה שירות,אחלה מחירים ואחלה צוות! תודה שירן:)

הגעתי לחנות כשהמסך נשבר מבואס .. ויצאתי הבן אדם הכי מאושר שיש א. כי תיקנו לי את המכשיר על המקום ב. מהשירות המעולה של המנהלת שירן! עם אנרגיות משוגעות, מקצועיות ואימינות שפשוט הופכת את כל החוויה הזאת לחוויה אחרת לגמרי ולטובה! מאוהב במקום לא אתקן את הפלאפון בשום מקום אחר לעולם!!

תיקון מסך בזול ומהיר! שירן המוכרת נתנה שירות אדיב ונעים. ממליץ בחום על החנות. אחזור שוב בוודאות.

חבל שעסק כזה עובד במקצועיות לעשות בלופים ולעבוד על הלקוחות שלהם , התקשרתי למעבדה לברר לגבי מחיר החלפת מסך לגלקסי 6 EDGE , כי הייתי מאוד זקוק לתיקון , *אמרו לי המחיר המפורסם בזאפ הוא המחיר למסך מחודש (750ש"ח). -אמרתי להם שלא אכפת לי מקורי או מחודש העיקר מסך .. הגעתי למעבדה בתל אביב אחרי שעה של נסיעה ושם : *אמרו לי שהם לא יכולים להחליף לטלפון מסך מחודש כי המסך שבור מבפנים !! - חשבתי שהוא צוחק עלי !! אבל בסוף התברר שהם מחלפים רק הזכוכית השבורה החיצונית ב750 שקל ומשחקים אותה כאילו זה מסך מחודש ,והאמת אני יכול להחליף הזכוכית בבית רק ב 50 שקל אבל הבעיה הייתה לי במסך הפנימי , ובסוף מחוסר ברירה החלפתי מסך שלם ב900 שקל וכמעט החליפו ב 40 דקות שזה מאוד טוב

תיקנתי את הפלאפון בחנות לאחר שנשבר ובנוסף למסך החדש רכשתי מדבקה שמיועדת לגלקסי 6 אדג' (ב100 ש"ח!!) המדבקה יצאה פעמיים לאחר הדבקה של המוכרים בחנות. כשחזרתי בפעם השלישית קיבלתי יחס מזלזל ומגעיל. נאמר לי שהם לא לוקחים אחריות ושאם אני רוצה שאדביק לבד, כי הם לא מוכנים לעשות את זה יותר. ובנוסף הסירו לי את המדבקה הנוכחית וזרקו אותה לפח מבלי שביקשתי ואמרו לי שהטלפון שלי דפוק! בגלל שהוא מקומר. אני שוב מציינת שהמדבקה מיודעת לגלקסי מקומר! אם הייתה אפשרות לצרף תמונה הייתי עושה את זה. אם הטלפון שלי דפוק אז שלא ימכרו מוצרים לטלפון כזה כדי שאנשים יחזרו להתלונן. יש אפשרות לתת יחס קצת יותר מכבד במקום לגרש אותי ולהגיד לי לא לחזור יותר בגלל פאשלה של החנות!!!

היי תיקנתי מסך אייפון 6 שירן אדיבה, עונה לשאלות בסבלנות (תחקרתי לא מעט) עבר שבועיים בערך מאז התיקון בינתיים הכל בסדר משום מה אני לא מצליחה לשנות את הדירוג אבל השירות היה בסדר גמור , תיקון מהיר הייתי חוזרת לשם שוב

כבר בכניסה לחנות היתקבלתי בחיוך על ידיי שירן שחייכה והפנתה אותי לבני וודים שתיקנו לי תקלה שאף חנות אחרת לא הצליחה להיתגבר עליה! שתיהם מיקצוענים וטיפלו בי בצורה החמה ומיקצועית ביותר! אני ממליץ בחום רב על החברה הזאת ולא יהסס לבוא לתיקון או שאלה בעתיד!

הגעתי לחנות עם מסך שבור, קבלתי יחס חם ואדיב מבחורה בשם שירן. לאחר 40 דקות המכשיר היה מוכן כמו חדש... שורה תחתונה. שירות אדיב, עמידה בזמנים, מוצרים איכותיים.והמחיר הוא זול. בטוח שאחזור לשם בעתיד.!

חבר'ה מדהימים, מומלץ בחום. קיבלתי אצלם מחיר הרבה יותר זול מעוד 2 חנויות שנכנסתי אליהם. תוך שעה המכשיר כבר היה מוכן והכי חשוב עובד כמו שצריך!

הגעתי לחנות. פגשתי את שירן. קיבלתי ממנה הצעות והסברים לגבי מספר דגמים של המוצר, ולמרות ששאלתי הרבה שאלות נתנה לי שירות בסבלנות ובאדיבות עם חוש הומור.

הגעתי על מנת לתקן את המסך ולבסוף קניתי מכשיר חדש. שירן מנהלת החנות פשוט מקסימה! נתנה לי מידע על כל השאלות שהיו לי. קיבלתי יחס מעולה ומקצועי.

שירות יעיל, מדהים ונעים! ביצוע הזמנה מורכבת לוגיסטית כולל משלוח תוך שעתיים. שירן, מנהל החנות, בעלת תושיה ומעניקה שירות מצויין ויוצא דופן. המון תודה!

שירן עזרה לי מאוד, נתנה שירות אמין ומסור והפכה את כל חווית הקנייה למהנה ומבטיחה. על המוצרים יש אחריות והשירות ללקוח ברמה גבוהה מאוד. בטוח שאחזור לחנות הזו.

היום תיקנתי מסך לאייפון 6S. שירות אדיב, מקצועי, מהיר עם מחיר מצוין. קארינה ושירן היו פשוט נהדרות! ממליצה בחום

נתתי מכשיר מסוג LGG3 לתיקון של החלפת מסך השרות היה מצוין ובאיכות גבוהה מאוד וזריז מאוד ותודה מיוחדת לשירן עובדת מסורה מאוד ותודה על הכול וגם לאחר בדיקה שערכתי vip היו אחי זולים