
רכשתי מזגן בחנות בעקבות פרסום של אחריות לשנתיים בעוד כל היתר מציעים אחריות לשנה, לאחר כמעט שנתיים המזגן הפסיק לפעול ויצרתי קשר עם נותן האחריות שאמר לי במפורש שעלי לשלם ביקור טכנאי וטענו כי הם לא נותנים ומעולם לא נתנו שנתיים אחריות, משום שכך רשום לי על החשבונית שחור על גבי לבן פניתי למוכר שניסה להתחמק והסביר על אחריות מורחבת, אמרתי לו שנותן האחריות אומר 3 שנים (שנה מלאה + שנתיים מורחבת) והם רושמים פשוט "שנתיים", ביקשתי שיקח אחריות וישלם את ביקור הטכנאי שכן אני מצפה מהם לשנתיים אחריות מלאה - יש לציין שבתעודת האחריות וגם בחשבונית אין כל אזכור לשנה אחריות מלאה + שנתיים מורחבת - רשום פשוט "שנתיים אחריות" נציג החנות שדיבר איתי היה נורא מזלזל ואמר לי פשוט "תלך לבית משפט - יום טוב" וניתק!!! תיזהרו מהחנות הזו - קל להזמין והמוצר מגיע מהר, אבל כשתצטרכו את האחריות לא יהיה למי לפנות - ראו הוזהרתם!!!
מכיון שזמן האספקה ונוחות ביצוע ההזמנה היו לשביעות רצונו של נאור נדבר רק על שרות הלקוחות אשר רשום על החשבונית במפורש אחריות שנתיים ע"י טורנדו ובכפוף להוראות היצרן באותו התארין צדמבר 2011 לפני שנתיים מהיום היה לטורנדו מבצע של שנתיים אחריות ללקוח כמובן שזה צויין על החשבונית והלקוח הופנה לשרות טורנדו למען טיפול במזגן בדיוק שנתיים מיום הקניה על מוצר זה אשר היה חדש ומקורי ועם אחריות של שנתיים ע"י טורנדו אין לנו כל שליטה וכשהלקוח פנה אלינו הפננו פניה לטורנדו ותוך יום הוא קיבל תאריך לתיקון המזגן בעלות ביקור טכנאי מינימלית צר לנו שהלקוח בחר לפנות לזאפ ולא לטורנדו ומקווים שבעייתו תפתר במהרה אנו עסק בעל וותק של 30 שנה בחולון ואין אנו מוכרים מוצרים ללא שרות ואחריות .





















