מפרסם ב-zap מאז 2011

‎אבי אייר מוצרי חשמל‎ ‏(Am-Avi) - עמוד 3

מיזוג אויר אוורר וטיהור אויר (חולון)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 1 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: www.amavi.co.il
בעלים: אבי א.מ.
נמצאו 73 חוות דעת גולשים על אבי אייר מוצרי חשמל
נאור
נאור
09.12.2013
מוצר שנרכש: מזגן 12A

רכשתי מזגן בחנות בעקבות פרסום של אחריות לשנתיים בעוד כל היתר מציעים אחריות לשנה, לאחר כמעט שנתיים המזגן הפסיק לפעול ויצרתי קשר עם נותן האחריות שאמר לי במפורש שעלי לשלם ביקור טכנאי וטענו כי הם לא נותנים ומעולם לא נתנו שנתיים אחריות, משום שכך רשום לי על החשבונית שחור על גבי לבן פניתי למוכר שניסה להתחמק והסביר על אחריות מורחבת, אמרתי לו שנותן האחריות אומר 3 שנים (שנה מלאה + שנתיים מורחבת) והם רושמים פשוט "שנתיים", ביקשתי שיקח אחריות וישלם את ביקור הטכנאי שכן אני מצפה מהם לשנתיים אחריות מלאה - יש לציין שבתעודת האחריות וגם בחשבונית אין כל אזכור לשנה אחריות מלאה + שנתיים מורחבת - רשום פשוט "שנתיים אחריות" נציג החנות שדיבר איתי היה נורא מזלזל ואמר לי פשוט "תלך לבית משפט - יום טוב" וניתק!!! תיזהרו מהחנות הזו - קל להזמין והמוצר מגיע מהר, אבל כשתצטרכו את האחריות לא יהיה למי לפנות - ראו הוזהרתם!!!

תגובת החנות

מכיון שזמן האספקה ונוחות ביצוע ההזמנה היו לשביעות רצונו של נאור נדבר רק על שרות הלקוחות אשר רשום על החשבונית במפורש אחריות שנתיים ע"י טורנדו ובכפוף להוראות היצרן באותו התארין צדמבר 2011 לפני שנתיים מהיום היה לטורנדו מבצע של שנתיים אחריות ללקוח כמובן שזה צויין על החשבונית והלקוח הופנה לשרות טורנדו למען טיפול במזגן בדיוק שנתיים מיום הקניה על מוצר זה אשר היה חדש ומקורי ועם אחריות של שנתיים ע"י טורנדו אין לנו כל שליטה וכשהלקוח פנה אלינו הפננו פניה לטורנדו ותוך יום הוא קיבל תאריך לתיקון המזגן בעלות ביקור טכנאי מינימלית צר לנו שהלקוח בחר לפנות לזאפ ולא לטורנדו ומקווים שבעייתו תפתר במהרה אנו עסק בעל וותק של 30 שנה בחולון ואין אנו מוכרים מוצרים ללא שרות ואחריות .

חוות הדעת עזרה לכם?
אפי
אפי
30.07.2013
מוצר שנרכש: מזגן SAGA A12

שירות מציון אנשים חמים יותר זולים מכולם ואחריות משתלמת במיוחד אני קניתי מזגן SAGA A12 במחיר זול ומשתלם ממליץ לכולם לקנות בעסק הזה מהיום אני רק אצל אבי א.מ בחולון .

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
10.12.2012
מוצר שנרכש: אוזניות HD429,HD201

שירות לקוחות מצוין, מהיר ונדיב. הגעתי לחנות ונתנו לי שירות מקצועי ואמין, מחירים סבירים חנייה בשפע. סה"כ תודה רבה היה 10!

חוות הדעת עזרה לכם?
גל
גל
15.07.2012
מוצר שנרכש: אוזניות sr225i

התקשרתי אליהם בקשר לאוזניות ומיד נתקלתי במענה אדיב וגם מקצועי. כשהגעתי הקניה הייתה קלה מאוד ונוחה.החנות מאוד משפחתית ומאוד נהנתי מהקניה וממשיך להנות ממנה היום. ממליץ לכל אחד בכל נושא של אודיו ואלקטרוניקה לקנות מהחנות הן בגלל המחירים השירות והמקצועיות

חוות הדעת עזרה לכם?
Cris
Cris
07.07.2012
מוצר שנרכש: מזגן

Esta es la segunda ver que compramos alla y regresamos y seguiremos regresando porque el servicio es excelente, amigable y paciente , la entrega rapida y productos de la mas alta calidad 100% recomendable This is the second time we purchased there and we will keep purchasing there because the service is excellent , friendly and patient, super quick delivery and the highest quuality prducts I recommend it 100% :)

חוות הדעת עזרה לכם?
איליה
איליה
26.06.2012
מוצר שנרכש: מזגן תדיראן 35 i 35i

קיבלתי שרות טוב רציתי שמוצר הבא שאזמין יגיע בעזרת השם עד הדלת של הבית גם אם אני בדימונה. הבעלים מדברים באדיבות.

חוות הדעת עזרה לכם?
סימון
סימון
24.06.2012
מוצר שנרכש: מזגן 18

התקשרתי לשאול לגבי דגם מזגן, ישר ענו לי שיש, הגעתי למקום ביצעתי זריז את ההזמנה ואפילו שהיה בעיות עם התשלום המוכרים לא ויתרו ועזרו לי עד הסוף, בחנות שאלתי לגבי עוד מספר פריטים והמוכרים ענו לי והסבירו לי בסבלונות ובפירוט.

חוות הדעת עזרה לכם?
ויקטור
ויקטור
22.06.2012
מוצר שנרכש: שלט למזגן CARIER10

יום שישי 22.06.12 בשעה 14.30 התקשרתי לחברה לברר אם יש שלט למזגן שאני צריך,בשעה 14.50 כבר רכשתי אותו במקום.צוות מעולה ,שרות טוב,מחירים סבירים.מומלץ לאחרים לבקר את החברה.והשעות פעילות החברה נוחות ,יום ו' עובדים עד שעה 15.00!

חוות הדעת עזרה לכם?
ארטיום
ארטיום
17.06.2012
מוצר שנרכש: HT-D350K מערכת קולנוע ביתית HT-D350K

התקשרתי אליהם 20 דקות לפני הסגירה לוודא שיש את המוצר במלאי ביקשתי שיחכה לי מעבר לשעות הסגירה הייתי לחוץ על המוצר קיבלתי תגובה מאוד חיוביות שירות ממש מצויין חיכה לי משהו כמו 20 דקות מעבר לסגירה זה היה ב20:20 בערב שהוא אמור היה לסגור ב20:00 למרות שהיה מאוחר הבחור יש והסביר לי הקשיב לכל השאלות וענה לי תשובות פשוט הייתה חווית רכישה מדהימה ממליץ בחום !!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
06.05.2012
מוצר שנרכש: מזגן Gold 10

התלבטתי לגבי סוג המזגן. המחיר של אבי א.מ היה הזול מכולם, אבל רציתי לוודא שהמזגן מתאים לגודל החדר ושההתקנה תהיה במחיר סביר. התקשרתי לחנות ומייד הפנו אותי למתקין שעובד איתם. המתקין, דני, עבר איתי באופן מסודר ושקוף על עלויות ההתקנה והבטיח שהמזגן שבחרתי מתאים למידות החדר. ההתקנה התבצעה בדיוק כפי שהובטח, בזמן, במהירות ובמסגרת המחיר לפי התאור שמסרתי בטלפון. יופי של שירות ואמינות בקניה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלמוג
אלמוג
03.05.2012
מוצר שנרכש: אוזניות 125i

הגעתי לחנות דרך האינטרנט והופתעתי לטובה. יחס חם, משפחתי החברה מאוד מקצועיים ודואגים, יצאתי בהרגשה מאוד טובה השילוב של המחירים ושל היחס האדיב יגרמו לכך שבפעם הבאה שאני ארצה לרכוש מוצר ואחת מהאופציות תהיה החנות הנ"ל אני כבר יודע איפה אני אקנה... ממליץ לכולם בחום !

חוות הדעת עזרה לכם?
אביב
אביב
01.05.2012
מוצר שנרכש: אוזניות SR-60

קודם כל אציין שהמוצר איכותי ולא מצטער לרגע על הרכישה. :) גיליתי חנות מאד חביבה, מוכר מקצועי מאד ונדיב בידע שלו, קיבלתי המון הסברים שאפילו גלשו לנושאים אחרים. בנוסף אני רוצה לציין שזוהי חנות מאד אמינה - הייתה פשוט איזושהי אי הבנה שנפתרה בדיוק ב 30 שניות. כנראה שכל חנות אחרת הייתה פשוט שולחת אותי הביתה בידיים ריקות, אבל המוכר גילה הבנה ואמינות ברמה מאד גבוהה, אפילו שזה לא מוצר של אלפי שקלים ואני לא משתלם בשבילו, במקום להישלח הביתה בידיים ריקות, נפגשו בעמק השווה ויצאתי מאד מחויך מהחנות :) אין לי ספק שאחזור רק לשם כשאצטרך להרכיב סטריאו של אלפי שקלים.

חוות הדעת עזרה לכם?
עידן
עידן
25.03.2012
מוצר שנרכש: מכונת גילוח רמינגטון

רכשתי מכונת גילוח דרך האתר , ההזמנה בוצעה בקלות ונוחות . המוצר הגיע לאחר יומיים ! ללא ספק אני ארכוש שוב אצל אבי א.מ. קניה מהירה ויעילה .

חוות הדעת עזרה לכם?
דני
דני
25.02.2012
מוצר שנרכש: מזגן סופר 28

חנות למופות, אנשים חמים ושירות מצויין. ביקשתי לרכוש מזגן בזמן שהמוצר היה מבוקש מאוד ונודע לי כי אין במלאי ויגיע בעוד כמה ימים , יום לאחר מכן התקשרו אליי והודיעו לי כי שמרו לי את המזגן המבוקש, שילמתי ולאחר יום אחד בלבד הגיע המזגן אל ביתי..!!! ממליץ בחום על חנות זו שהינה חנות קיימת מזה 25 שנה ולא רק חנות וירטואלית. השירות מצויין המשלוח מהיר וממש כיף לקנות באבי א.מ אנשים חמים שנותנים שירות כמו שצריך (:  

חוות הדעת עזרה לכם?
רות ודוד
רות ודוד
22.02.2012
מוצר שנרכש: רמקולים

הגעתי לחנות בעקבות המלצה. יחס חם, שירות אדיב ומהיר. איתי עזר לי למצוא את הרמקולים שיתאימו לי מבחינת תקציב וחברה. יום אחרי ההזמנה הרמקולים הגיעו. אני מרוצה מאוד, ממליצה בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
nir
nir
11.02.2012
מוצר שנרכש: מזגן 3.5

נאמר שיגיע יותר מהר, הארגזים לא הןכנסו לבית בגלל 4 מדרגות בכניסה [דירת קרקע]. השירות טוב ובעבורו נקנה חמזגן זה חבל שאין שירותי התקנה בכל הארץ

חוות הדעת עזרה לכם?
ירחמיאל
ירחמיאל
01.02.2012
מוצר שנרכש: טלוויזיה 47lv3550

הזמנתי ולא היה במלאי כפיצוי קבלתי מוצר אחר משופר בתוספת מחיר סבירה למדי אחרי זמן מה התברר שאיבדתי את החשבונית והיות וקניתי לחבר לא זכרתי שהחשבונית על שמו בשרות לקוחות לא ויתרו עד שמצאו אותה כל הכבוד לכל התהליך

חוות הדעת עזרה לכם?
Eric
Eric
21.01.2012
מוצר שנרכש: כרית חימום EF188B

למרות טעות ראשונית בדגם המוצר המסופק (שנבעה מבעיה בסימון הדגם, אשר הוביל לבילבול בין הדגמים), בעלי העסק עסו מאמצים מרובים ע"מ לספק את המוצר הנכון (שלא היה להם במלאי שוטף!) תוך פחות משעתיים (!!!) מרגע גילוי הטעות (וזאת ביום חמישי לקראת סגירת החנות וכאשר הסוכן של זק"ש לא היה בקרבת מקום ולא היה ברשותו המוצר המבוקש, אלא היה עליו לקבלו ממחסן החברה היצרנית/ ייבואנית). על הדרך האדיבה ועל מהירות הטיפול מגיעים לבעלי העסק מירב הכוכבים ...

חוות הדעת עזרה לכם?
רוברטו
רוברטו
12.01.2012
מוצר שנרכש: שלט למזגן 9052

בתחילת הקשר עם הספק (טלפוני) קיבלתי שירות מנומס וממצה.בהגיעי לבית העסק התייחסות אלי במיידי ובהמשך קיבלתי הדרכה ויעוץ לשביעות רצוני המלאה. המוצר שרכשתי מספק את הצרכים, מחיר הוגן, שירות נעים ומסביר פנים. מומלץ מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
אופיר
אופיר
08.01.2012
מוצר שנרכש: טלוויזיה 40PFL8605H LED

באתי אני ואחי לחנות אחר חיפוש טלויזייה שתתאים גם לPC וגם לPS3 וקיבלתי מענה מהיר ישיר וחביב! אנשים מדהימים עם הרבה סימפטייה... ממליץ מאוד מאוד לקנות במקום הזה..

חוות הדעת עזרה לכם?
אסף
אסף
05.01.2012
מוצר שנרכש: טלויזיה לד27 לד 27

לאחר סקר שוק מצאתי את אבי א מ במחיר הכי זול שאלתי אם יש במלאי נענתי בחיוב והגעתי לחנות היחס חם והמקום מרשים חווית קניה מהירה בטוחה ומהנה ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
ענת
ענת
21.12.2011
מוצר שנרכש: מזגן 30r

עשיתי הזמנה טלפונית.השירות היה אדיב,יעיל ומקצועי. בתוך שעתיים המזגן היה בדירתי. המוביל התקשר פעמיים כדי לוודא שהשעה נוחה לי והמוצר הגיע בשעה שנקבעה. אני ממליצה בחום על קניה בחנות זו..

חוות הדעת עזרה לכם?
עפרה
עפרה
08.11.2011
מוצר שנרכש: טלויזיה fj26

אנחנו באנו לחנות באופן עצמאי אבל לא לפני שוידינו שיש את המוצר שרצינו, הגענו מירושלים עד לחולון אבל היה שווה את זה. השירות היה מעולה, ישר הביאו לנו את הטלויזיה, פתחו לנו כדי שנראה, הרחיבו ונתנו מידע מעבר למידע הכללי שניתן באינטרנט. הצוות היה מאוד נחמד ועוזר והפך את הקניה לחוויה נעימה מאוד. תודה רבה לכם! הטלויזיה עובדת מצויין.. ממליצה בחום לקנות שם..

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון