הזמנו מהם ספה, הספה הגיעה מהר (תוך שבוע), אך עם כתמים עליה.
ביקשנו מהם להחליף את הספה, הם באו לאחר ארבעה ימים לקחו את הספה ולא החזירו ספה אחרת.
התקשרנו אליהם והם אמרו שאין להם ספה ללא הכתמים ושהם יחפשו במלאי חדש שאמור להגיע.
לאחר שבוע התקשרנו שוב, והם אמרו כי יביאו לנו ספה קצת שונה (בד ולא עור) ללא כל פיצוי ולאחר שבוע.
תגובת החנות
הלקוח אוראל ציון הזמין מאיתנו ספה. הספה הגיעה לביתו בזמן, ולאחר בדיקה שלו חתם הלקוח על תעודת המשלוח והסכים שהספה הגיעה כמו שצריך. לאחר מספר ימים החליט אוראל להתקשר ולהתלונן שהספה (שהייתה מכוסה בניילון עד שהגיעה אליו) מוכתמת. למרות שחתם אוראל על תעודת המשלוח והסכים שהספה בסדר בעת ההגעה, הסכמנו להחליף לו את הספה. הספק לא היה מוכן להחליף לנו כמובן כי ברגע שתעודת המשלוח חתומה זה אומר שהלקוח הסכים שהספה הגיע לשביעות רצונו. בתור חברה המאמינה כי שירות הוא לפני הכל, הסכמנו לספוג את הספה עלינו ושלחנו לאוראל ספה חדשה. את הישנה שמנו בתצוגה ולא זוכינו עליה! אני לא יודע מה עוד אפשר לבקש, עשינו כל שביכולתנו לספק את הלקוח ובכל זאת אנו מקבלים חוות דעת שלילית? כנראה שיש לקוחות ששום דבר לא מספיק להם