
רכשתי מחברת אופק חדש מסחטת מיץ אוסקר DA 1200 והיא עושה פלאות , משתמש בה כל יום מאוד קלה לשימוש ולניקוי !!

רכשתי מחברת אופק חדש מסחטת מיץ אוסקר DA 1200 והיא עושה פלאות , משתמש בה כל יום מאוד קלה לשימוש ולניקוי !!

רכשתי מסחטת מיצים של אוסקר דגם da1200 לפני כשבועיים בחנות, היו לי התלבטויות כי לא רכשתי בעבר מסחטה והיה לי חשוב לקנות מסחטה איכותית, המוכרת הייתה מקסימה הסבירה לי על המכונה, הדגימה לי והכינה לי מיץ, ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשיתי!! מאז שנקנתה אני סוחטת כל יום מיצים, המכונה מהירה, שקטה וקלה לניקוי ותפעול! בקיצור הבחירה המושלמת :)

המקום הכי טוב לקנות בו מוצרי ויטמיקס אלופים!!!! השרות האישי ההסבר על המוצר והאחריות מרגיש שיש אבא ואמא למוצר. אני קניתי את הויטמיקס אסנט 2500 שהוא בדיוק המכשיר שמתאים לנו וזה אחרי שעברו איתי דגם דגם וישבו איתי בסבלנות אין קץ ואני מרגיש שבעזרתם עשיתי באמאת קניה חכמה וטובה מותאמת אישית לצרכים (חוסכת כסף!!!!) ועל המכשיר עצמו אנחנו עפים בבית הכל יוצא ברמה אחרת מכל בלנדר שאי פעם היה לי .

חנות ייחודית של מוצרי בריאות מצויינים. לאחר ניסיון של 4 טרמפולינות מחברות שונות- הטרמפולינה שלהם רמה אחת מעל כולם ! שרות מעולה וחלפים שזה לא פחות חשוב.

שרות מעולה מעל ומעבר. הם הציעו לפני תום תקופת האחריות לבדוק אם צריך לתקן משהו! גם אחרי תקופת האחריות המכשיר עובד מצוין, והשרות עדין מצוין. ממליצה בחום.

קניתי מיבש מזון 'לקוויפ'. נתחיל מזה שקבלתי שירות מעולה, אדיב ונעים, נמשיך בכך שחזרו אלי עם מענה מדויק לאלף השאלות שלי, ונסיים בכך שקבלתי המלצה למכשיר מדויק לצרכים שלי. אחלה מייבש מזון, יוצאים מלאאא דברים מגניבים

קנית סט קופסאות איכסון מפלסטיק בגדלים שונים, מוצר נהדר האוכל נשמר יותר זמן .. מצויין!

חנות מומלצת ביותר. נעימה יפה עם כח אדם אדיב מקצועי ומיומן. רוצים למכור רק מה שצריך ולא מנסים לדחוף לך דברים מיותרים. חווית קניה הלוואי על כולם.

עיבוד הזמנה מהיר מאוד. למחרת קיבלתי את המוצר. המוצר השביר הגיע במצב מושלם, עובד מצוין.

פשוט מעולים לאחר 4 שנים החליפו ללא תמורה חלקים באוסקר שלי.ממש היו חיוביים ועוזרים.כל הכבוד.קניתי בנתניה במשרדי החברה.

קנינו מכשיר ויטמיקס שהתקלקל אחרי 3-4 פעמים שהשתמשנו בו. גררתי את זה במשך כמה חודשים כי לא היתה לי סבלנות לנותני השירות בארץ... בסוף, כשהמשפחה דרשה שייקים נתתי צ׳אנס והתקשרתי לאופק חדש כדי לברר איך אפשר לתקן את המכשיר. איילת מיד הסבירה לי שהבעיה ככל הנראה במיכל והיא תשלח אלי מיכל חדש. תוך יומיים הגיע אלי שליח עם המיכל החדש, והבעיה נפתרה :) היה תענוג לקבל מכם שירות, הטיפול היה סופר מהיר, הלוואי ועוד ספקים בארץ ילמדו מכם איך לתת שירות!

לקחתי את הויטמיקס לתיקון, קיבלתי שירות מעולה ותיקון מהיר. הייתי ממליצה על ניו הירייזון בחום

קנינו בלנדר ויטמיקס ונתקלנו בשירות הכי טוב שקיבלנו, כל כך הרבה פעמים יצא שגם אם מדובר במוצר מאוד יקר ואיכותי, השירות היה נוראי, הפעם היה ממש אבל ממש תענוג, הלוואי ונותני השירות ילמדו דבר או שניים מהם, תודה רבה מעריכים מאוד

אני ממש שמחה שקניתי דרך אופק חדש כי אני מקבלת מענה מיידי לכל בעיה ותקלה, השירות תמיד אדיב והתקלה נפתרת מיד. ואני מאוד מאוד מרוצה מהויטמיקס שלי :) תודה לכל העובדים הנחמדים של אופק חדש!!

קנינו טרמפולינה מאופק חדש והמוצר היה באיכות מצוינת אבל יותר חשוב מזה זה הצוות של אופק חדש. הצוות קשוב ומסייע ברמות, במיוחד אילת. פנינו אליה לקבלת חלקי חילוף והיא לא היססה לעזור. אילת עקבה עד לקבלת המוצר החליפי ודאגה שהותקן. אנחנו בהחלט נחזור לקנות משם לא רק בגלל איכות המוצרים אלא גם בגלל צוות החנות.

רכשתי באופק חדש ויטמיקס ומסחטת מיצים קשים. השירות אדיב ומקצועי. במקרה של תקלה הם נענו מיד וחלקי החילוף הגיעו במהירות עד הבית.

ניגשתי לNEW HORIZON על מנת לתקן בלנדר שהם מייבים. קיבלתי שרות מדהים - לאחר בדיקת החשבונית, נאמר לי שהמכשיר באחראיותת ושטכנאי יוכל לטפל בו רק בעוד שבוע. לאחר כמה דקות התקשרו להגיד לי שהטכנאי יהיה זמין באותו ערב. ניגשתי מייד לחנות ומסרתי את המכשיר. למוחורת בבוקר התקשרו להגיד לי שהמכשיר תוקן! שורת מעולה! אלופים!

שירות מקצועי, מהיר, אדיב ויעיל החל מהרגע הראשון בו התעניינתי ברכישת ויטמיקס. בחשיבה משותפת נמצא הדגם שיתאים לצורכיי (ולא היקר ביותר), עד הקבלה המהירה שלו ואף טיפול מהיר ומקצועי מצד איילת בתקלה שצצה פה. אם לקנות, אז כאן.

חווית מוצר וחווית שרות מצוינים,ביום שישי הגעתי לטיפול במכשיר ויטמיקס שנקנה לפני 6 שנים,למרות השעה המאוחרת שהגעתי קיבלתי מענה מלא לבעיה כולל החלפת חלקים,כמובן שהכל בוצע ללא תשלום ובחיוך. בנוסף רכשתי מוצרים נוספים והשרות של אילת ושותפתה היה ענייני,מהיר ונחמד. ממליץ בחום על המוצרים וכמובן על היחס האנושי.

קנינו מכשיר ויטמיקס לפני מספר שנים, מכשיר מצויין שהשתמשנו בו בלי סוף ובעיקבות בעיה פנינו לחברה, למרות שלא מצאתי את הקבלה, הנציגה לא ויתרה ומצאה דרך לטפל בבעיה תחת הביטוח. ללא ספק קיבלנו שרות מהיר אדיב ומקצועי מעבר לכל הציפיות!

קנינו מכשיר ויטמיקס בחנות לפני פחות משנה, המכשיר פסק לעבוד פתאום, התקשרנו לחנות וטיפלו בנו מיד בצורה הטובה ביותר. למחרת כבר קיבלנו את המכשיר תקין כולל החלפת מיכל חדש. מומלץ בחום.

שירות מדהים למכשיר מעולה (ויטאמיקס A2300i). איילת באדיבות רבה ומעבר למצופה החליפה לנו מיכל שהלהבים שבו נפגעו קשות לאחר שהכנסתי בטעות כף מתכת יחד עם השייק.

שירות מעולה מהיר ביותר (ביום שלמחרת הגיע השליח!)מענה מהיר ואדיב. הצוות ואיילת בראשו טפלו בנו ולשביעות רצוננו. קבלתי חוות דעת חיובית ורכשתי מוצר מכם וכעת אעביר גם אני את חוות דעתי החיובית הלאה.בימים כאלה, השירות הנפלא שלכם לא מובן מאליו. כל הכבוד לכם!!!אני יודעת שבהמשך אם אזדקק למכשיר מהמכשירים שבחנותכם, אפנה אליכם !תודה תודה!!!!

שירות באמת מיוחד. שלחתי ויטמיקס שנקנה לפני 3 שנים, החזירו לי אותו גנדש, ואף נתנו ל כד ומכסים חדשים מהארגז. ממליץ בחום, נציגות מקסימות. שוחחתי עם אילת הנהדרת!! נציגה אגדה!

המכשיר מצוין, אבל מה שעוד יותר טוב הוא השירות היוצא מהכלל. גרמתי לתקלה באשמתי המלאה כששפכתי כף מתכת יחד עם גרגירי החומוס למיקסר. המיקסר ניצח את הכף כמובן, אבל לא אהב את העסק ויצא מכלל פעולה. למרות שהמקרה לא מכוסה באחריות, המכשיר תוקן במקום והמיכל השבור והלהבים הוחלפו - כל זה בחינם, בחיוך, באדיבות ומקצועיות. נותרתי ללא מילים. זה סטנדרט השירות הכי גבוה שבו נתקלתי בארץ בכל תחום שהוא.