
אילן
02.03.2012
חשדדתי בהתחלה כי לא הייתה חוות דעת על החנות, אבל שמח להיות הראשון לכתוב עליה. התקשרתי יום אחרי ההזמנה באינטרנט כדי לוודא מתי יוצא המשלוח. אותו יום יצא, ואחרי יומיים היגע הכל. שירות מצוין ומחירים נוחים. אני אשמח לקנות מהם שוב.
חוות הדעת עזרה לכם?