
חנות מומלצת מאוד! מגוון מאוד רחב של מוצרים, הזמנתי עדשה ואת המצלמה הראשונה שלי והמשלוח הגיע תוך יום, בוודאות אזמין מהם עוד מוצרים בהמשך

חנות מומלצת מאוד! מגוון מאוד רחב של מוצרים, הזמנתי עדשה ואת המצלמה הראשונה שלי והמשלוח הגיע תוך יום, בוודאות אזמין מהם עוד מוצרים בהמשך

בהתחלה אמרו שהמוצר לא במלאי ושיהיה עיכוב אבל מאד מהר הם הצליחו לסדר את העניין והעדשה שהזמנתי הגיעה מאד מהר. גם היה מענה מהיר ממש! הם שמעו שחשוב לי שזה יגיע לפני היום צילומים שלי והרגשתי שזה היה להם חשוב. העדשה הגיעה ארוזה היטב ושמורה!

שירות ברמה הכי גבוה לא מה שהייתי צריכה היו קשובים אליי ועזרו הקניה הכי טובה

קניתי חצובה של Leofoto. לפני הרכישה העדפתי להתייעץ טלפונית. המענה היה מהיר, מקצועי ואדיב. החצובה הגיעה תוך יומיים לאשקלון. ארוזה בצורה טובה. חווית הקניה היתה מעולה. ממליץ על סטודיולנד בכל פה.

בס"ד צוות מדהים שירותי ואדיב, מחירים מצויינים, אחלה של מקום! ישר כח אין עליכם! מוצר מצויין ואיכותי

קניתי סאונד ותאורות, שרות מדהים! עם הרבה סבלנות ! הסבר מקצועי ומפורט על כל דבר, עד שמצאתי בדיוק את המוצר שאני צריכה, תודה! כיף לחזור אלייכם!

רכשתי באתר Sigma USB Dock for canon. ההזמנה והתשלום בוצעו דרך האתר במהירות וביעילות והתקבל במייל טופס הזמנה כנדרש. את המשלוח קבלתי כעבור 3 ימים לנקודת איסוף. המוצר הגיע אלי כשהוא במצב חדש וארוז כהלכה ובצירוף אחריות וחשבונית כנדרש. המוצר עובד מצויין ועונה על כל הציפיות שלי. חווית קניה מצויינת. ממליץ בחום.

סטודיולנד תמיד הייתה חנות שהייתי רוכש בה רק דברים מסוימים - מפאת המרחק או המחיר. הם לא ממש תחרותיים בגזרת המחירים כשזה מגיע למותגים מסוימים. אבל בשנים האחרונות ככל שהתקדמתי למחוזות חדשים בצילום, השאלות והתהיות שלי הפכו למורכבות יותר והייתי זקוק למענה יותר ספציפי, מאנשים שהם לא רק מוכרים אלא גם חנונים של צילום וגאג'דטים בעצמם. מהרגע שהבנתי את זה - הכמה מאות שקלים לפה או לשם על עדשות כבר לא היו רלוונטיות כי השירות שאני מקבל חוסך לי זמן וטעויות יקרות בהרבה. יש לומר שאני מחשיב את עצמי כלקוח בעייתי, או 'ספציפי' ורוב העסקים שאני בקשר קבוע איתם בשלב כזה או אחר גורמים לי להכוות - לא המצב עם החברה האלה. שאמנם לא מוכנים לדבר הרבה על המחיר, אבל הם יפנו את כל הזמן בעולם כדי לדבר איתך על הכל (כמעט). תודה לכם!

חנות קטנה ומדהימה! מחירים יחסית זולים. שירות ממש טוב. אנשי מכירות תמיד מדבירים פנים וסבלניים.

התקשרתי מספר פעמים לברר אודות מצלמות ועדשות, ובכל פעם נעניתי בסבלנות ובמקצועיות! לבסוף רכשתי עדשה של קנון 50 מ"מ. גם במהלך הקניה נתקע לי האתר ועזרו לי טלפונית עד לשביעות רצוני המלאה. עמידה בלוח זמני האספקה, שירות מצוין, ומחירים הטובים ביותר בשוק! ממליצה בחום!!!

זו לא הפעם הראשונה שאני קונה בסטודיו לנד בסניף שברמת השרון, ואני חייב לציין שהשירות שם תמיד מקצועי ואדיב. מאז שהכרתי את הסניף הזה בשנה האחרונה אני נוסע עד לשם למרות שאני ירושלמי ועושה את כל הרכישות דרכם. מומלץ מאוד

הזמנתי עדשה משומשת בצהריים, למחרת היא הגיע אלי לגולן. שרות מטורף. העדשה הגיע במצב טוב כפי שהובטח.

ממליץ מאוד אחלה חברה. חיפשתי godox x1t-n והם היחידים שהיה להם זמין במחיר שפוי. שלחתי הודעה בווטסאפ אם יש במלאי וענו בזמן די מהיר שיש במלאי. ביצעתי הזמנה באתר בשעה 14:10 וקיבלתי למחרת הודעה בשעה 10 בבוקר שהגיע לנקודת האיסוף (משלוח בחינם). גם ביקשתי מהם בווטסאפ לאיזה נקודה לשלוח ושלחו אליה בלי שום בעיה. ממש מרוצה מהשירות, היעילות והזמינות.

חוויה מעולה, סיוע ואפשרות להתייעץ לפני כל בחירה של עדשה או מצלמה, מחירים מעולים ...

שירות לקוחות מעולה ומקצועי, אנשים אדיבים ואכפתיים, תמיד דואגים לחוויה מעולה, גם אם הייתי מתקשר רק בשביל להתייעץ, כשהמוכר ידע שאני לא אקנה במעמד השיחה... פשוט חנות נהדרת. מומלץ!

קניה מהירה ונוחה. נשלח למחרת לנקודת איסוף וקבלתי את המשלוח לאחר עוד יום. ממליץ לקנות בסטודיו לנד

חנות אמינה. אני קונה שם ממחלקת יד שניה ותמיד המוצר כמו חדש. השירות מעולה והמשלוח מגיע מהר.

לאחר חיפוש ארוך קניתי מצלמה מהחנות הזו. המחיר היה אטרקטיבי, אבל הדבר החשוב ביותר היה השירות. רומן עזר לי להחליט איזו מצלמה לקנות ושאל מספר שאלות שהיו מאוד חשובות. לאחר הרכישה, רומן עזר להקים את המצלמה ובדק אותה בעדשה שלי – יצאתי מאוד מהחנות מרוצה. אני ממליץ על החנות הזו לא רק בגלל המחיר, אלא גם בגלל השירות המקצועי מאוד

מעולה ברמה שנאות לכתוב על כך. זו תגובה ראשונה שלי בזאפ, בגלל שחווית הקניה הייתה טובה כל כך. הזמנתי מצלמת canon בשעות הלילה המאוחרות, למחרת התקשר אלי נציג מנומס שרצה לעדכן אותי שכרטיס ה-SD לא תאם את המצלמה, והם החליפו לכרטיס תואם יקר יותר בלי שינוי במחיר. יום לאחר מכן המצלמה כבר הגיעה אלי באמצעות UPS. זה היה זריז, שירות נעים ומחיר נוח. וזה בניגוד לחוויה הסטנדרטית שלי עם חנויות אקראיות ב-ZAP. לא היו בעיות במשלוח, מה שקיבלתי זה מה שפורסם בתיאור, ובעיה מאוד נפוצה זה אנשים שאתה "מפריע" להם עם בעיות כמו עיקוב של שבוע או יותר במשלוח או חוסר יכולת לנהל שיחה קוהרנטית בזמן שהם עושים דברים אחרים. זה לא קשה לספק נציג סימפטטי שיכול ורוצה לעזור שהמוצר שהזמנת יגיע אלייך בזמן בלי נזק. תחביב הצילום שלי הוא חדש. אבל אחרי קצת חיסכון אני אשיג את ה העדשות/גימבל/חצובה הבאות שלי בסטודיולנד.

חנות אמינה שירות אדיב ומשלוח מהיר!!!!! קניתי אצליהם כמה פעמים-אף פעם לא איכזבו! מקצוענים ממש!

שירות מהיר מאוד ויחס ועזרה בכל דבר בזמן הרכישה. ממש מרוצה מכל הלב. שירות משלוחים מהיר מאוד

משלוח סופר מהיר. היו נדיבים ועזרו כשלא היו הוראות הפעלה. חוויה טובה ומקצועית. ממליצה בחום למעוניין

סטודיולנד זה בית. אנשים טובים, שירותיות לפני הכל. לא דוחפים מוצרים. הכי מקצועיים 🙏🏻 מומלץ בחום שירי

ישרות מהיר ומקצועי. מענה טלפוני זמין. משלוח עם UPS הגיע אחרי יומיים מהרכישה. החבילה ארוזה כראוי, המוצר בדיוק כפי שתואר. כל הכבוד!

השירות מצוין המשלוח הגיע מהר ממש הכל היה ממש טוב ומהיר השירות עזרו לי להבין ולבחור מה שאני צריכה והיו סבלניים מאוד