
שרות מעולה! זמינות ללקוח ושרות אדיב. אין לי ספק , אני לקוח חוזר. יש אחריות למוצרים שנרכשים.

שרות מעולה! זמינות ללקוח ושרות אדיב. אין לי ספק , אני לקוח חוזר. יש אחריות למוצרים שנרכשים.

רכשתי באתר, המחיר היה הזול ביותר ברשת, מברגת אימפקט מקיטה, המשלוח היה מהיר מאד מאד , מתחייבים ל 7 ימי עסקים והגיע תוך יום עסקים אחד

מחיר הכי טוב שמצאתי. שירות מצויין. המוצר הגיע תוך יומיים. מרוצה מאוד ואמשיך לקנות מהם. מסור אנכי בוש.

עוד לא ראיתי שרות ברמה זו. הזמנתי בבוקר. וכבר בערב הגיע המוצר אלי הביתה!! שרות לתפארת. מומלץ מאד.

אספקה מהירה ביותר. הוזמן דרמל והגיע כמובטח במחיר מצוין. הודיעו טלפונית על ביצוע המשלוח אלי

קניתי משחזת זווית. קבלתי שרות טוב מאוד, הסברים מקצועיים ועצות טובות. המכשיר הגיע אחרי שלושה ימי עבודה. שאפו.

משלוח חינם ומהיר שירות לקוחות מעולה והכי חשוב מוצרים סוג "א" כל הכבוד תמשיכו כך

הזמנתי מקצוע חשמלי דרך האתר, הוספתי בקשה למשלוח מהיר כי הייתי צריך דחוף את הכלי. המשלוח הגיע למחרת ההזמנה!!! שירות מדהים ומתחשב בלקוח! וכמובן מחירים טובים

לפני כמה ימים הזמנתי סוללה בוש 18 וולט, בררתי ומחיר הכי זול בשוק, קצת פחדתי, אבל הזמנתי, והגיע תוך פחות משבוע במשלוח עד הבית! כל הכבוד! שירות ומחיר מעולה!

שירות מצויין ומהיר. על כל שאלה ששלחתי קיבלתי מאיציק שיחת טלפון לסגור את הפינה ולתת לי להבין הכל. משלוח מהיר ומסודר, והכל בתחושה של אמינות גבוהה. אין ספק שאחזור גם ברכישות הבאות.

אני קונה לא מעט כלי עבודה, הכי חשוב לי בשירות מהחנות זה המקצועיות, שידעו על מה מדובר, יכירו את המוצר שמוכרים. איציק עושה את כל זה והרבה יותר! ידע להמליץ על המסור הנכון ולהתחשב במגבלות התקציב. בקיצור, אתה לא מרגיש שמערבבים אותך. אני אמשיך לקנות מאיציק וממליץ על אטלסוביץ בחום. דרך אגב הנגריה עובדת!!!

רכשתי מסור חשמלי של BOSCH PST650 . המוצר הגיע לאחר 12 ימי עבודה למרות שהובטחו מקסימום 7 ימים. פניות לשירות לקוחות לבירור הנושא וקידומו נענו בחוסר עניין ואי רצון לקחת אחריות וללא התנצלות על ההתנהלות. הייתי חייב לחזור ולעורר את הנושא כדי שמישהו יתייחס ויקדם דברים.
משה שלום, מצטערים ומתנצלים על החוויה שעברת. אנחנו לומדים מכל מקרה וגם במקרה זה נעשה את המקסימום כדי ללמוד ולהשתפר.

בדר"כ לא משאיר חוות דעת אבל רמת השירות הזכירה לי את התקופה שגרתי בארה"ב והייתי חייב לפרגן הרצון של החנות היא לתת שירות ולא רק למכור!! חיפשתי כלי שנחשב יקר והמוכר דאג להתקשר ולהציע חלופות זולות יותר, בנוסף אף הציע לי לרכוש מחו"ל אם אני מבין ויודע איך!! לאחר שקניתי, התקשרתי לשאול אם ניתן להוסיף משוריות והוא אמר שאין צורך והוסיף על חשבונו מבחינת מחירים הם היו הזולים ביותר מכל מי שבדקתי בהחלט אחזור לקנות מהם, גם אם הם יהיו יקרים יותר

קניתי כלים בעבר בכל מיני אתרים.... לפני כמה שנים התחלתי לקנות באטלסוביץ. מאד מאד מרוצה מחירים הכי טובים ! ובעיקר שרות אישי וחביב לפני המכירה, בזמן המכירה ובעיקר לאחריה..... מתמחים ב MAKITA. ותודה לאיציק

המלצה חמה על החנות המטריפה הזאת! איציק נתן לי שירות מדהים מחירים לא נורמלים הכי טובים בארץ.

קניתי משחזת זווית שלא הגיעה בה מגן דיסק. פניתי לחנות והם אמרו שזה יטופל, מקווה שכך יקרה. במידה וכן אז תודה לכם על השירות :)

התלבטתי איזה דגם של מסור חשמלי לקנות. התקשרתי לחנות וקיבלתי מענה מיידי, אדיב ומקצועי. רכשתי את המוצר במחיר מצויין. למרות שכתובת המשלוח היתה באזור מרוחק, המוצר הגיע ליעד כבר ביום שלמחרת! חוויית קנייה נדירה לטובה.

שירות אישי ומעולה. לא מובן מאליו. לא היינו שלמים עם ההזמנה. איציק דיבר איתנו בסבלנות והבנה. אפשר לנו להחזיר. והעביר לנו את מלוא הסכום בקלות ישר לחשבון.

שירות שלא ראיתי בשום מקום. אמינות מול הלקוח שבכל קניה שווה לי להשים על מוצר עוד כסף ולהיות

קניתי לבני מברג בוש גו דרך זאפ. שאלתי שאלה ואפילו שזה היה ביום ששי אחה"צ חזרו אלי ונסו לעזור ואפילו הציעו לי לבטל את העסקה אם ארצה בלי בעיות. החלטתי להמשיך. להפתעתי שלחו לי את המברגה עם שליח עד הבית למרות שלא שילמתי על כך. ציינתי שזאת מתנה לבני. חנות 10 יחס נפלא מומלץ בחום. מהיום אקנה רק שם. המברגה עצמה מדהימה.

הרכישה בוצעה באינטרנט, אך קודם בררתי פרטים בחנות והיחס היה אדיב ומועיל. גם לאחר ביצוע ההזמנה, התקשרתי לברר פרטים ביחס להגעת המוצר המוזמן, וכן שיניתי בקשות קודמות, וההענות היתה אדיבה והליכה לקראתי. המוצר הגיע כמובטח, יחד עם כל המסמכים כראוי. ממליץ לבחור את העסק הזה, בלי התלבטויות. גם המחיר שלהם טוב, ובוודאי טוב בהשוואה לאמינות שלהם והביטחון ברכישה.

תודה רבה, במילה אחת: אמינות השרות היה אדיב ומהיר מאוד. לגבי חווית הקניה באתר : האתר ידידותית למשתמש.

שרות מדהים יחס אישי מחירים סופר הגיוניים גם ב און ליין גם בחנות פשוט כייף לקנות משם ! (, קיבלתי שרות מעולה מאיציק ויובל , תמשיכו כך !!!

מקצועיים ואדיבים מאוד! יש מענה לכל מקרה מצידם. רכשנו מכסחת דשא, לאחר יומיים קיבלנו מבן משפחה מכסחת מתנה, ביקשנו להחזיר וקיבלנו מענה מהיר ואדיב על ההחזר ואפילו על המשלוח חזרה הם לא לקחו כסף. טוב לדעת שיש עסקים כאלה. מעכשיו כל מוצר אני אקנה מהם! יישר כוח.

אחלה שירות. מהיר. אדיב. עזר לנו להבין מה בדיוק צריכים. וסיפק את הסחורה . ובעיקר לארג׳. מווווומלץ