הזמנתי כמה מוצרים נלווים למוצר הזה (כולל את מכונת התספורת הזו) והוספתי 40 שקל על משלוח מהיר -עד- 3 ימים.
ועברו 5 ימים אז שלחתי להם הודעה ואמרתי שיבטלו את ה40 שקלים על "המשלוח המהיר" כי הוא פשוט עבר את ה3 ימים שלו.
ופשוט יום לאחר מכן נציג שלהם התקשר אליי ואמר שההזמנה שלי מבוטלת ואני אקבל אחזר הכספי.
חוויה מאכזבת.. הזמנתי ממקום אחר דרך זאפ ואותם מוצרים הגיעו תוך יום אחד.
תגובת החנות
הלקוח הזמין מס פריטים , אחד הפריטים היה חסר במלאי. נוצר קשר לעדכן שהפריט החסר יגיע עוד יומיים ,הלקוח הסכים לעיקוב של יומיים נוספים ,
לאחר יומיים הגיע הפריט הנוסף, הנציג התקשר להודיע שהפריט הנוסף הגיע ,הלקוח טען שלא מתאים לו לחכות עוד שלושה ימים ביקש לבטל ,ההזמנה בוטלה ,הלקוח לא חויב כלל
ולאף צד לא נגרם נזק ,
כנראה שהלקוח שינה דעתו ונהג לא בהגינות כלפי החנות.
חנות היבואן מוכרת מאות מוצרים מידי חודש ללקוחות מרוצים שחוזרים ומבצעים קניות בשנית ובשלישית ,