מפרסם ב-zap מאז 2008

2Click - עמוד 3

מוצרי צילום וציוד היקפי (חולון)

- / 5
בעלים: ארגול שיווק והפצה בע"מ
נמצאו 135 חוות דעת גולשים על 2click
אבישי
אבישי
29.03.2013
מוצר שנרכש: עדשה 18-250 18-250

בימי חג הפסח קפצתי לחנות על מנת לבדוק המוצר, ניתקלתי בחנות במספר אנשים מאוד נחמדים, אדיבים ומקצועיים שידעו להמליץ ולכוון לדבר שמתאים בדיוק ללקוח על בסיס יחסי עלות תועלת. החנות מאוד גדולה וכוללת מיגוון רחב של ציוד במחירים הכי אטרקטיביים בשוק. מומלץ מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dmitriy
Dmitriy
24.03.2013
מוצר שנרכש: מצלמת וידאו GZ-E10

שמחתי מאוד לקנות בחנות הזו! שרות מעולה, מצלמה מעולה,למרות חגים ועומס קיבלתי משלוח מאוד מהיר.אשמח לקנות עוד! מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
emulsia
emulsia
12.03.2013
מוצר שנרכש: כרטיס זיכרון class 6

פניתי לחנות בלחץ זמן היסטרי של מהיום למחר,קבלתי שרות מאוד אדיב ואכפתי במיוחד, עזרו לי ומצאו עבורי משלוח מיידי במחיר מעולה,מומלץ ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
Anton
Anton
08.02.2013
מוצר שנרכש: עדשה 17-70

צוות מעוד מקצועי עזר לי לבחור עדשה. כל הבדיקות של פוקוס קידמי-אחורי בוצעו במקום ע"י צלם מקצועי. שרות מאולה. ברור שרכישות הבאות בתחום הצילום רק ב- 2CLICK

חוות הדעת עזרה לכם?
רפאל
רפאל
29.10.2012
מוצר שנרכש: מצלמת וידאו X900M

ההזמנה בוצעה במהירות ובאדיבות רבה עי מר נשלחה אלי בו ביום והגיעה בזמן כעבור יומיים רכשתי תיק ומטען שלא התאימו והוחלפו ללא וכוחים כיף לעשות עסקים מוכרים מוצרים טובים ומפרסמים רק מוצרים שיש במלאי יישר כח לחברה כזו ויש ללמוד ממנה דוגמה

חוות הדעת עזרה לכם?
שלמה
שלמה
08.09.2012
מוצר שנרכש: עדשה 18-300

רכשתי עדשה שרק יצאה לשק והחברה הייתה הזולה ביותר במחיר. ךאחר יממה קיבלתי את העדשה עם אחריות של 3 שנים. מוצר מדהים בתוצאות. זכיתי ליחס אדיב ומהיר. ממליץ מאוד לרכוש מהאתר.

חוות הדעת עזרה לכם?
מוניקה
מוניקה
04.09.2012
מוצר שנרכש: מצלמה AX250

אין לי מספיק מילים כדי לשבח. לפני 24 שעות הזמנתי מצלמה קומפקטית באתר שלהם. אחרי כשעה התקשרו אלי שהדגם AX200 שהזמנתי אזל, אבל הם מוכנים לשלוח לי דגם AX250 שהוא יקר ב50 ש"ח במחיר של המצלמה שהזמנתי ללא תוספת מחיר. היה אפשרות למשלוח חינם בדואר רשום או בתוספת מחיר ע"י שליח. בחרתי במשלוח חינם. להפתעתי אחרי פחות מ24 שעות קיבלתי את החבילה עד הדלת עם שליח. אז פלא שחסרים לי מילים?

חוות הדעת עזרה לכם?
אורון
אורון
23.08.2012
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית hs25

פניתי לחנות דרך האתר בצור קשר להמלצה על מצלמה..לאחר זמן קצר קיבלתי המלצה חמה ממוכרת בשם שולמית....התקשרתי לחנות וטיפל בי נציג אדיב סבלני ומקצועי שענה לצרכיי במהירות.וללא מכירת מוצרים מיותרים שייקרו לי את הרכישה...התחיבות המשלוח לשבעה ימים את המצלמה קיבלתי לאחר שלושה ימים...מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
דייגו
דייגו
24.04.2012
מוצר שנרכש: מצלמה מקצועית d7000

הגעתי ל 2 קליק דרך אתר זאפ,כאשר חיפשתי מצלמה מקצועית מדגם d 7000 של ניקון. בזמן שחיפשתי,דגם המצלמה לא היה בארץ השארתי את הפרטים לכשיגיע שהתקשרו. אני רוצה לציין שמהשיחה הראשונה,היחס היה אדיב להפליא. כאשר הגיע המצלמה,יצרו איתי קשר והחלטתי להגיע למקום כדי לקחת בעצמי את המצלמה. אני אינני צלם מקצועי,רק חובב. שמחתי לגלות בארצנו,חנות עם כל כך הרבה ציוד צילום ועוד יותר שמחתי לקבל יחס אדיב וליווי מקצועי. עם קבלת המצלמה, נישלח אלי אדם על מנת להסביר לי כיצד מפעילים ומנצלים את הפונקציות של המצלמה,רציתי לקנות גם פלש ולאחר שיחה התברר כי הפלש שיש ברשותי מספיק טוב והופתעתי לגלות כי ממליצים לי לא לקנות פלש,כי מספיק במה שיש לי. בקצרה,היתה לי חווית קניה יוצאת מהכלל ועכשו למרות שאני גר רחוק מאד מהחנות,אני יודע למי אני פונה כאשר ארצה ציוד צילום. תודה לצוות של 2 קליק.

חוות הדעת עזרה לכם?
איילה
איילה
19.04.2012
מוצר שנרכש: מצלמה finefix 2950

הגענו לחנות ע"מ לרכוש מצלמה של פוג'י,קיבלנו שירות מעולה,ענו באדיבות ובסבלנות על כל שאלה,הסבירו לנו על סוגים נוספים של המצלמות(מעבר לדגם שעליו התעניינו) והציגו בפנינו את המצלמה והמליצו לנו על אביזרים נוספים. וזה המקום להודות לשלומית על חווית הקניה המהנה! אנו ממליצים בחום על קניה בחנות זו!

חוות הדעת עזרה לכם?
יניב
יניב
05.04.2012
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 17-55mm F2.8 EX DC OS HSM

שירות בחנות מצוין, רומן נתן לי הסבר ממושך בסובלנות באופן מדויק על המוצר כולל בדיקת ביצועים והתאמה מושלמת למצלמה. רונן הסביר לי טווחי מחירים עד להתאמה מושלמת על המוצר ותוספות שדרשתי. תודה לצוות ולהתראות ברכישה הבאה.

חוות הדעת עזרה לכם?
דידיה
דידיה
04.04.2012
מוצר שנרכש: מצלמה dmc-zr3

רכשתי בחנות 2click מצלמה פנסוניק dmc-zr3. הייתה חווית קנייה מאוד חיובית, מכמה סיבות: 1. בדקתי מחירים בזאפ והם היו השני הכי זולים. רק מה, בחנות הראשון, כשהתקשרתי לא היה להם את המוצר. אבל בכל זאת פרסמו. ב-2click המוצר היה, אז יש עניין של אמינות; והם ישרים. 2. הגעתי לחנות. השרות היה יעיל, והם היו עצה טובה בקשר לפרטים הנלוויים (כגון: נרתיק, בטריה רזרבה...). מה שאני מתכוון זה שהם לא ניסו "לדחוף" לי דברים מיותרים. כששאלתי, הם ענו לי עניינית והציעו אפשרויות שונות בצורה נעימה, בלי לתת הרגשה ש"חייבים את זה", או לדחוף דברים יקרים. 3. יצאתי מהחנות עם הרגשה טובה. מוצר טוב, שירות סבבה ויעיל. בהחלט ממליץ על המקום. 4. באופן כללי, גם אם באתי למוצר ספציפי, התרשמתי שהם שולטים במטריה, ויש להם מבחר גדול.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shachar
Shachar
22.03.2012
מוצר שנרכש: עדשה 17-50

לקרוא לא לפספס!!! השארתי עדשה באחריות לתיקון, ציינתי שחשוב לי לקבל בזמן את העדשה. כאשר התאריך הגיע, צלצלתי ורונן מהחנות ענה ואמר לי פשוט להגיע, כשהגעתי להפתעתי הוא הוציא ונתן לי עדשה חדשה!!! שאלתי מה קרה והוא אמר שהעדשה לא חזרה בזמן והוא יתמודד עם היבואן רגע זה עוד לא הכל!!! יש שם בחור טכני מדהים (רומן) שביקשתי ממנו לבדוק את העדשה כי SIGMA ידועה עם פיספוסים. הבחור בא ובדק ולא נתן לי ללכת משם כי הוא חשד בפיספוס בפוקוס של העדשה, לימד אותי איך לבדוק והחליף לי עדשה (כמובן אחרי שבדק גם אותה) יצאתי מרוצה עד הגג, אני לא לקוח גדול קניתי שם רק עדשה אבל מהיום הם קנו אותי :) הפתחתי שארשום משוב בהתאם אז הנה ממש מהלב ובכייף זה דוגמה לשרות ברמה נדירה!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
סרגיי
סרגיי
13.03.2012
מוצר שנרכש: מצלמה Lumix DMC G1

התרשמתי באופן חיובי מאוד מהשירות המקצועי והאדיב של המוכר למרות שהגעתי בסוף היום. המחירים טובים מאוד. קיבלתי את המוצר במקום, המחיר היה כמו שכתוב באתר שלהם, ממליץ בחום לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אברהם
אברהם
12.03.2012
מוצר שנרכש: תיק למצלמה ופילטר לעדשה

הגעתי לחנות בעקבות זאפ התעניינתי בתיק, קיבלתי ע"י אלי שירות אדיב ומצויין והכי חשוב מקצועי קניתי תיק גב למצלמות SLR ופילטר לעדשה. חווית קנייה מאד נעימה ואיכותית וללא ספק אחזור לקנות שם. מומלץ ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
07.03.2012
מוצר שנרכש: מצלמה hs20

הגענו לחנות גדולה מאוד קיבל אותנו מוכר מאוד נחמד וסובלני שאת שמו אני לא זוכר עזר לנו בקבלת החלטה הסביר על המצלמה בצורה מאוד ממקצועית בקיצור אני ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
שמואל
שמואל
23.02.2012
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית

השירות היה אדיב ומהיר .בתוך יום המצלמה היתה אצלי. רציתי לציין שבגלל טעות המחיר שהיה רשום באתר היה נמוך מכוונת החנות (הדבר תוקן תוך יום) למרות הטעות הם לא הסתתרו מאחורי תירוצים אלא כיבדו את המחיר הנמוך

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן
אורן
29.01.2012
מוצר שנרכש: מלצמה SR3

קניתי את המצלמה המעולה והמעוצבת להפליא בחנות "ארגול" בחולון. השירות היה אדיב ומקצועי במיוחד. המצלמה נהדרת !! רמת הצילום גבוהה וכוללת צילום וידאו HD העדשה האיכותית של LEICA תורמת רבות לאיכות נדירה של הצילום. הסוללה מחזיקה מעמד לזמן רב. המצלמה מיוצרת ביפן.

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראל
ישראל
21.01.2012
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית 115

הזמנתי מצלמה דיגיטאלית , אמרו לי טלפונית שתוך שלוש ימי הסקים המצלמה תגיע, למעשה לא חלפו 24 שעות והמצלמה היתה אצלי ביד. איך שהתרשמתי מהחנות הם חברה רצינים מקצוענים ושרות אצלם זה בראש ובראשונה. אשמח מאוד לרכוש שוב בחנות זו. וממליץ לכולם בחום. תודה לבחור בשם ערן שליוה אותי במהלך הקניה בנחמדות ובמקצוענות.

חוות הדעת עזרה לכם?
רותם
רותם
20.01.2012
מוצר שנרכש: עדשה 10-20mm f4-5.6 for Canon

המוצר היה הכי זול אצלם. ביררתי בכמה חנויות, ורק אצלם היה במלאי. הגענו לחנות בקלות, יש חניה בשפע, היחס של המוכר (רונן) היה מצוין, הוא נתן לנו לנסות את העדשה על המצלמה שלי והשאיל לנו חצובה בשביל הנסיונות, הציע מוצרים אלטרנטיביים מתאימים, והיה אדיב באופן כללי. החנות גדולה, עם מגוון עצום של ציוד צילום, והרושם היה מאוד מקצועי - בהחלט נחזור אליהם בקניות הבאות.

חוות הדעת עזרה לכם?
evg
evg
19.01.2012
מוצר שנרכש: DVD מקליט DMR EH59

ביצעתי את ההזמנ בקלות, אך לקח כמעט שבוע ימים עד לקבלת המוצר עם שליח, וזה אחרי טלפונים חוזרים בנסיונות למצוא את המוצר. לאחר קבלת המוצר, הייתי צריכה עזרה בחיבור והתקנה, הופנאתי לבית יורוקום, אך שרות לקוחות שלהם ברמה כזאת נמוכה, צריך לרדוף אחרי הטכנאי שאי אפשר להשיג אותו--כתוצאה, כבר שבוע איננו יכולים להנות מהמוצר שקנינו.

תגובת החנות

אנו מודים ללקוחה על תגובתה ולומדים תמיד מחוות דעתם של הרוכשים באתר. היות ולרוב מוצרי האלקטרוניקה באתרנו אין אפשרות לשלוח תמיכה בבית הלקוח, אנו מציעים לכל רוכשי מוצרי אלקטרוניקה לשאול טרם הרכישה אם המחיר כולל תמיכה בבית הלקוח. אנו שמחים שהלקוחה בוחרת לרכוש שוב באתרנו

חוות הדעת עזרה לכם?
יגאל
יגאל
18.01.2012
מוצר שנרכש: עדשה SP AF17-50 F/2.8 XR

החנות גדולה ועשירה במגוון אביזרים ומוצרים. צוות המוכרים אדיב, מקצועי וסבלני. במקרה שלי של קניית העדשה נתנו לי לבדיקה כמה סוגים שמאוד עזרו לי לבחור את המוצר הסופי. המלצה חמה.

חוות הדעת עזרה לכם?
marat
marat
11.01.2012
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית HS10

חנות ספציפית עם מבחר ענק !!! תגובה מהירה, הגעאה נוחה ושירות מצויין !!! כל הכבוד ! ממליץ לכולם לקנות עצלם, הם אכי טובים ואחי זולים! הם אכי אחי !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ארטיום
ארטיום
08.01.2012
מוצר שנרכש: עדשה NIKKOR AF 50mm f/1.8D

הגעתי לחנות לקחת את העדשה .חנות מיקצועית עם שירות מעולה. החנות ענקית ויש בה כל ציוד צילום. המחירים נמוכים, המוצר היה במלאי. קניתי עדשת NIKON AF 50mm f/1.8D . קיבלתי הסבר מיקצועי על העדשה... חנות מצויינת !!! - תודה רבה !

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
30.11.2011
מוצר שנרכש: מצלמה דגיטלית 3200

בקשתי את המוצר בדחיפות בגלל שהיתי צריך את המצלמה דחוף תוך יום!!!!! כבלתי את המוצר המחיר היה סביר יצרתי עמם קשר להזמין מוצרים נלווים וגם אותם כבלתי במהירות ויעילות מאות ממליץ על החנות וגם על המוצר

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון