רכשתי בחנות 2click מצלמה פנסוניק dmc-zr3.
הייתה חווית קנייה מאוד חיובית, מכמה סיבות:
1. בדקתי מחירים בזאפ והם היו השני הכי זולים. רק מה, בחנות הראשון, כשהתקשרתי לא היה להם את המוצר. אבל בכל זאת פרסמו. ב-2click המוצר היה, אז יש עניין של אמינות; והם ישרים.
2. הגעתי לחנות. השרות היה יעיל, והם היו עצה טובה בקשר לפרטים הנלוויים (כגון: נרתיק, בטריה רזרבה...). מה שאני מתכוון זה שהם לא ניסו "לדחוף" לי דברים מיותרים. כששאלתי, הם ענו לי עניינית והציעו אפשרויות שונות בצורה נעימה, בלי לתת הרגשה ש"חייבים את זה", או לדחוף דברים יקרים.
3. יצאתי מהחנות עם הרגשה טובה. מוצר טוב, שירות סבבה ויעיל. בהחלט ממליץ על המקום.
4. באופן כללי, גם אם באתי למוצר ספציפי, התרשמתי שהם שולטים במטריה, ויש להם מבחר גדול.