
מחירים מעולים, מיקרופונים מעולים ואחלה שירות, מה עוד צריך? המיקרופונים של rode תמיד מפתיעים סאונדמנים שאני עובד איתם וה m1 value for money

מחירים מעולים, מיקרופונים מעולים ואחלה שירות, מה עוד צריך? המיקרופונים של rode תמיד מפתיעים סאונדמנים שאני עובד איתם וה m1 value for money

הזמנתי מיקרופון מהחנות באיסוף עצמי, בחנות פגשתי את וויקטור, בעל החנות. איש רגוע ונחמד מאוד, שפשוט אירח אותי ואת ילדי בחנות ואפילו הכרנו את הכלבה שלו. כשהיתה בעיה, וויקטור התקשר אלי שלוש פעמים כדי לוודא שהכל הסתדר והציע לי מה לעשות עד שפתרנו את הבעיה. כיף לדעת שיש מוכר שאכפת לו מהקונה, הוא מבין מה אתה קונה ומה השימוש שלך במוצר. מבחינתי מצאתי חנות מצויינת, עם המחיר הכי זול, ואחריות מעבר לחוק היבש. תודה וויקטור.

היום קניתי אצלם בפעם הראשונה. נתקלתי ביחס כל כך חם, מקצועי ומזמין. יכולתי לשאול את כל השאלות וקיבלתי תשובות על הכל. אם אקנה ציוד מוזיקה בעתיד - דבר ראשון אפנה אליהם. לא מצאתי עוד חנות עם שירות כזה טוב.

חנות טובה עם מחירים נוחים היחס אישי וטוב קשוב לכל שאלה, הסביר בצורה ברורה כיצד לתפעל את המוצר, המוצרים אכותיים שמורים טוב.

מוצר מצויין במחיר מדהים. שירות לקוחות מהיר, אדיב וסובלני :) תודה רבה ויקטור. צריך 20 מילים אז אני כותב.. מקווה שהגעתי כבר ל20.. חחחחח

רכשתי באמצעות האתר מיקרופון ולאחר הרכישה פניתי עם מספר שאלות אל בעל החברה. נעניתי באריכות ובסבלנות וקיבלתי תשובות מלאות. בסך הכל חוויית קניה טובה ובטוחה - יש עם מי לדבר ולפתור בעיות.

I recieved excellent personal service. The price was practically the lowest on zap. I wanted to buy a microphone to improve on the skype quality. I was going to buy the Blue Snowball. Victor said it was good, but when I asked about the Blue Nessie, he said it was better. I had read mixed reviews of the Nessie. I bought the Nessie on Victors recommendation. I am very satisfied. I plugged it in, made no adjustments and the audio quality is excellent. I am completely satisfied with the service and the product, which I hope to use for many years.

ב- 9/2016 רכשתי מקלדת שליטה M-Audio Keystation-88-II דרך האתר. המחיר היה סביר והגיע תוך פחות משבועיים. כעבור כ- 3 חודשיים אחד הכניסות לכרטיס קול נפגם, כנראה מאחר והכנסנו כבל חזק מדי. מאחר וחשבתי שמכוסה באחריות, לקחתי את המכשיר למעבדה של ויקטור בבארותיים. לאחר בדיקתו מסר כי המקרה לא מכוסה באחריות שכן ראו שהנזק שנגרם אינו כתוצאה מפגם או תקלה של המקלדת עצמה אלא מגורם חיצוני וכן ניתן לתיקון אך הנ"ל כרוך בפתיחת כל המכשיר וחיווט מחדש, שבעלות של מאות שקלים ולא כדאית. לבסוף נתן יעוץ והציע פתרון חלופי של שימוש בכבל אחר דרך כניסה חלופית במקלדת שאף אמור לשפר את איכות הקול, בעלות כ- 70 ש"ח לכבל בלבד . על השרות והיעוץ - פתרון מקורי לא גבה תשלום כספי. נהניתי מהשרות והאדיבות של ויקטור, וכן הידע והמקצוענות והבקיאות בנושאים בתחום. ממליץ מאוד.

רכשתי את מיקרופון קונדנסר ממיוזיק סטור פרו . שם גיליתי את ויקטור.. האדם שעומד מאחורי החנות בעלת המחירים הכי זולים בארץ ובאיכות בלתי מתפשרת. לא פחות חשוב מהנ"ל זה השירות האדיב, הסבלני והמקצועי של ויקטור.. איש חם וטוב. חנות יחידה במינה בתחום.. בכל מובן. ללא ספק אחזור לשם, לויקטור הטורקי ולמוצריו :)

האתר מאוד נוח וברור אחלה שירות המחירים ממש זולים אין ספק שאשמח לרכוש שוב ממליץ לכולם

נהנתי מאד, התקשרו לברר אם הכל הגיע בשלום ועובד. הגיע תוך 3 ימים ממועד ההזמנה.

סהכ חוויית הקניה הייתה טובה, אין תלונות,מחיר טוב הגיע בזמן המוצר תקין, בהחלט יקנה שוב דרך החנות הזאת.

לפני מספר חודשים רכשתי מיקרופון BLUE YETI ביצעתי את ההזמנה דרך האתר . ויקטור המוכר חזר אליי לאחר מספר שעות. השירות היה נדיב מתחשב חווית קנייה מעולה. הייתה התחשבות בביצוע שינועים בחשבונית . המוצר הגיע אליי תוך יומיים באריזה מעולה עם כל הקבלות האחריות ובמצב מצויין ממליץ מאוד לכולם

הזמנתי ביום רביעי בלילה דרך האתר התקשרתי למחרת ובקשתי להגיע לאיסוף עצמי. נאמר לי שאין צורך המוצר כבר יצא. המיקרופון הגיע עד הבית ביום שישי בבוקר במצב מצויין. אפילו התקשרו לבדוק איתי שהגיע והכול בסדר! שרות מצויין תודה

אז ב21 לאוקטובר החלטתי לקנות מיקרופון , אז הזמנתי (קניתי דררך האתר) איך שסיימתי לקנות התקשר אליי כמו שהבנתי ויקטור , אמר לי שאין להם כרגע במלאי ואמר לי שיגיע אחרי החגים , אז החלטתי לחכות לאחרי החגים , כל שאלה שלי הם ענו לי , כל יום שאלתי והם ענו , שירות מצויין , נוח מאוד לקנות באתר , אתמול 08.11.16 נשלח אליי המקופון דרך דואר ישראל (דואר שליחים עד הדלת) יום אחרי המקרופון הגיע בבוקר בסביבות 10:00-11:00 , כמובן שאם היה את המלאי אז הייתי מקבל אותו כבר באותם הימים . סך הכול ממליץ מאוד על AUDIO VIEO. תודה רבה לכם.

קניתי כלפני שבועיים מקלדת שליטה, אחרי כמה ימים היא הפסיקה לעבוד, הגעתי לחנות כדי לראות מה הבעיה, ופשוט החליפו לי אותה בלי שום טרחה ובלי שום בעיה, ואפילו עם חיוך וזה רק מראה שיש אנשים טובים באמצע הדרך. אז אם אתם מחפשים מוצרים איכותיים, זה המקום, כי לא בכל מקום תיתקלו בשירות נדיב ואמין כזה!!!

רכשתי מקלדת שליטה m-audio key station mini 32 באיסוף עצמי. השירות היה מקצועי, מהיר ואדיב. מומלץ בחום!

זול, טוב וקרוב לי גאוגרפית. ציוד סאונד איכותי מחירים הגיוניים לחלוטין. אני מעדיף איסוף עצמי על דואר לכן מצוין לי בארותיים.

שירות אדיב,ייעוץ מקצועי, משלוח מהיר, המקרופון מעולה ומאפשר זיהוי קול ברור המאפשר (כמעט) להפסיק את שימוש במקלדת

הרכישה הראשונה שלי מחנות זו והחוויה הייתה מספקת מאוד. זאת אחת הקניות שבה נהניתי גם מאחלה שרות לא רק מאיכות המוצר שרכשתי(שהיא אגב אדירה !!!!) הרמקולים הגיעו אליי במהירות שלה לה ציפיתי ולהבדיל ממקרים אחרים, גם שרות השליחים היה הפעם יותר מבסדר. בעל החנות\עסק שאיתו יצרתי קשר כדי לברר פרטים על הרמקולים לפני המסירה הוא אדם רגוע(כמה כאלה יש כיום במסחר הישראלי ?), בעל סבלנות ואדיב.הוא עשה רושם מעולה עליי

תודה , אחלה שירות! הזמנתי רמקולים של q acoustics המחיר היה מצויין וגם קיבלתי במתנה , קבל איכותי לרמקולים. קיבלתי הזמנה עם השליח תוך יומיים. תמשיכו כך, בהצלחה!

רכשתי סט רמקולים של Q acoustics. המחיר מצויין, בעבר נמכרו במחירים הרבה יותר גבוהים, וכעת מדובר במחירים סבירים בהחלט. השירות היה טוב מאוד ואדיב.

שירות טוב ומקצועי ללא רבב. ויקטור נחמד וסבלני מאוד. מוכר מוצרים איכותיים שלא אופיניים לארץ במחירים סבירים. מומלץ

הזמנתי מיקרופון rode nt1-a תוך יומיים מביצוע ההזמנה שליח דואר הגיע עד אליי עם המוצר תקין חדש ארוז בקפידה,כשניסיתי לחברו באולפן היו לי כמה שאלות והמוכר היקר טרח וענה לי בסבלנות ואף שלח לי לאימייל תשובות לשאלות ששאלתי ישירות מהאתר של rode ומאחד הפורומים שעוסקים בנושא. המחיר פצצה!!!שווה!!!בתחילה חששתי שאולי משהו לא מקורי כשראיתי את המחיר הכי זול בשוק אבל הנה הוא לפניי מקורי בחבילה סגורה מקורית עובד מעולה ברוך השם.הלוואי שירבו עוד מוכרים וחנויות כאלו.תודה רבה.

הזמנתי שני RODE SMR דרך האתר, וקיבלתי תוך זמן קצר טלפון מויקטור שוידא שאכן הזמנתי 2 ולא הייתה טעות. ויקטור היה אדיב, מקצועי ועזר לי לדאוג שזה יגיע אלי עם שליח לעבודה. הוא גם התקשר אלי למחרת כדי לתת לי מס' מעקב. ממליץ בחום! אזמין שם גם בעתיד.