
רכשתי אגנית ומקלחון אברהם נתן שירות מעולה גם לאחר העבודה היה זמין בווטספ ועדכן מתי הגיע המוצרים הגיעו מהר מאוד לפני שהובטח מומלץ בחום! תודה

רכשתי אגנית ומקלחון אברהם נתן שירות מעולה גם לאחר העבודה היה זמין בווטספ ועדכן מתי הגיע המוצרים הגיעו מהר מאוד לפני שהובטח מומלץ בחום! תודה

אמא שלי חיפשה אמבטיון ובחיפוש אונליין הגענו לאתר של Kosko. הזמנו באתר ולמחרת דיברנו עם בחור בשם אברהם. לא רק שהשירות היה מקצועי, אדיב הכל הוסבר לפרטי פרטים , המחיר הותאם וגם עודכנו על אספקה של עיצוב אחר במידה ולא היה את מה ביקשנו. אברהם עדכן אותנו לאורך כל הדרך, על מחיר, מלאי ואספקה. יומיים אחרי כבר יצר איתנו קשר המתקין , מוני. בחור מקסים, התקין הכל במהירות ומקצועיות. ממליצים מאוד לרכוש מהם!

הגעתי לחנות לקנות אסלה איכותית. צלצלתי לקבל ייעוץ והכל הוסבר לי בצורה מיטבית וגם בעדיבות והקשבה למה שאני מחפשת. בחור בשם אברהם טיפל בקניה במהירות ויעילות. מומלץ!

הזמנו מקלחון בטלפון, קיבלתי שירות מצוין, סבלני ואדיב, הנציג המליץ לי על דגם איכותי ובוצעה התקנה מהירה. ממליצה בחום!

שירות מקצועי ואדיב. נותן השירות (אברהם) סבלני ביותר. טרח ובדק את ההתאמה האופטימלית ביותר עבורי במחירים נולים. אספקת המוצרים מהירה.

הזמנתי מפזר חום Myubi שפורסם באתר עם משלוח חינם. זמן מה לאחר אישור ההזמנה קבלתי מנציג קוסקו טלפון שאין להם "נהג רגיל" לרעננה אלא רק נהג מיוחד תמורת תוספת של 55 שקלים. נתנו לי ברירה לשלם 55 או לבטל את ההזמנה. בכך החברה לא עמדה בהתחייבותה והתגלתה כלא אמינה. בחרתי לבטל את ההזמנה. לא קבלתי קובץ הזמנה אלא אימייל עם פרטי ההזמנה שגוגל הגדירו כחשוד והזהיר אותי ממנו על סמך תקדימים. אולי בנוסף לכל הצרות לקוסקו יש בעיות באבטחת האתר שלהם. לבקשתי, הנציג הטלפוני הנ"ל של קוסקו שלח לי ביטול חיוב כרטיס האשראי בוואטסאפ. הוא אמר שאין דרך אחרת. זה לא נראה מקצועי. לאור הנ"ל לא הופקה חשבונית וזה פישט את הביטול עבור קוסקו. הופתעתי מההתנהלות ואכזבתי היתה כפולה כי קוסקו מוגדר בזאפ כ"עיסקה חכמה". חבל.

המוצר היגיע כפי שתואר, ובזמן, שירות עדיב, ומהיר, והיתר כפי שציפיתי מהמוצר אשר נרכש מהתחלה

קיבלתי את המספר של אברהם וישר התאים את מה שחיפשתי ובמחיר הכי טוב , שירות מקצועי ומהיר!

אחלה שירות, אברהם מצא פתרון מעולה לצורך שלי ונתן המלצות כנות ומקצועיות. מומלצים מאוד, תודה!

מצאנו את חב.קוסקו בחיפושים אחר מקלחון ובירכנו את הרגע. אברהם שענה לטלפון נתן מהרגע הראשון הרגשה טובה ובטוחה. הספקת המוצר הוקדמה ביומיים.גם בשעת הגעה היה דיוק. קיבלנו מוצר איכותי ויפה והשרות היה יוצא מן הכלל.תודה.

היו ממש אחלה. נחמדים, הסבירו מעולה בטלפון. הציעו אפשרויות הסבירו גבי מוצרים אחרים שהתעניינתי נתנו הנחה סניף נוח להגעה

מענה טלפוני מהיר. הסבר טכני מדוייק. איסוף עצמי מתואם . בקיצור, חווית קניה מעולה. שאפו.

מענה טלפוני אישי וישיר. אברהם עזר לי לבחור ברזים שמתאימים לתקציב שלי. במחיר מעולה. כולל איכות ואחריות. ההזמנה חיכתה לאיסוף אחרי 15 דקות. אספתי והתקנתי. כל ברז הגיע עם כל החלקים כולל הכל והוראות פשוטות. תענוג.

אחלה שירות! הזמנתי מקלחון 2 דלתות, תוך שבוע כבר הגיע והותקן. עבודה יפה מאוד! תודה!

אברם מקסים. עזר וייעץ ווידא שאני אקבל את המוצרים הכי מתאימים כולל התקנה במחיר ממש משתלם. נהניתי לעבוד איתו!

פעם שנייה שאני מזמין מהם , שירות מעולה , ממש אין תלונות , וגם המתקין של המקלחונים מקצוען ועשה עבודה יפה ,ממליץ מאוד בלי לחשוב , וגם מחירים טובים

שרות מעולה במיוחד מבחור בשם אברהם יחס אדיב מחירים מצוינים זה לא מובן מאליו במיוחד בתקופה שהמדינה נמצאת כל נושא השרות רגיש באמת מודה לכם

שרות אדיב, מקצועי, מהיר, מחירים הוגנים ביותר ולמרות הקורונה דאגו להתקין את המקלחון עוד באותו היום. ממליצה בחום

ביקשנו לשנות ארון שיתאים למידותינו. קיבלנו שירות מצויין ומוצר מעולה. הזמינות הייתה רציפה, המחיר היה הגון והמוצר טוב. אציין שההזמנה בוצעה בזמן משבר הקורונה והייתה התגמשות גדולה על מנת שנקבל את המוצר בזמן וכמו שהזמנו. הארון סופק לאחר פחות משבוע במקום 14 יום כפי שסוכם בחוזה. אנחנו נחזור גם בעתיד. ממליץ מאד

למרות הקורונה, סיפקו והתקינו את המקלחות באותו יום. המתקין גולן הגיע בזמן, עשה עבודה יפה, היה אדיב ומקצועי.

יחס אישי, אנושי ואדיב. עם הרבה סבלנות וסובלנות. שירות מקצועי מצויין ומהיר. יושר מעל הכל. עוזרים ודואגים ללקוח מעבר לאספקת הסחורה. יישר כח.

שרות מצויין מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים , הזמנתי תוך יומיים הגיעו המוצרים לחנות באתי לקחת .

הכל אחלה! הזמנו ארון אמבטיה בייצור אישי, המחיר תחרותי, שרות מצוין, תודה לאברהם על העזרה. ממליצים בחום!!!

שירות מדהים מוצר מעולה אחלה חוויות קנייה הגיע ממש מהר כמו שהבטיחו חברה ברמה גבוה תודה רבה לניסן ממליץ לכולם!! כל מי שמחפש איכות מחיר ושירות יש את קוסקו

הגעתי לחנות רכשתי מיכל סמוי קומפלקט הגעתי באופנוע ולא נכנס לי הבעלים מאיר היה אדיב מאוד ועשה לי הובלה חינם!!!!!! תודה ממליץ