
קיבלתי את המחיר הכי נמוך בשוק לאחר סקר שוק רציני ברכישת שני מזגנים מיני מרכזיים תדיראן, אבל מה שיותר חשוב זה היה השירות המצוין והנחמד של רינה שהיתה מקצועית וסבלנית ביותר וענתה על כל שאלה גם טכנית ההזמנה בוצעה ביום שיש ביום שלישי כבר המוצר אצלך

קיבלתי את המחיר הכי נמוך בשוק לאחר סקר שוק רציני ברכישת שני מזגנים מיני מרכזיים תדיראן, אבל מה שיותר חשוב זה היה השירות המצוין והנחמד של רינה שהיתה מקצועית וסבלנית ביותר וענתה על כל שאלה גם טכנית ההזמנה בוצעה ביום שיש ביום שלישי כבר המוצר אצלך

אני ביצעתי רכישה של מזגן בזאפ האתר היה מוביל מבחינת מחיר, שוחחתי עם רינה נציגה מעולה לא ניסתה לשדרג אותי הייתה מאוד עניינית. והכי חשוב לי בתור קונה זה שהיה תיאום ציפיות מאוד מדויק והיא אכן עמדה בו. אני ממליץ בחום. אחלה שירות. יישר כוח.

תודה לרינה על דיל מצויין, דיוק בפרטים, אספקה מדוייקת לפי תאום. ממליץ בכל לב. חווית שרות מצויינת.

ברצוני להודות לרינה על השירות והאדיבות , עברתי מסע לא קל עם רכישה של 2 מזגני תדיראן מרכזיים, אחד מהם היה תקול לאחר התקנתו ורינה סייעה לי בטיפול המסור מול הגורמים הרלוונטיים , החנות מציעה את אותם מוצרים זולים בהרבה מהחנויות המתחרות ולדעתי שווה, חסכתי על המזגנים סגר גודל 1500 שח

כשהזמנתי את אופני הכושר המחיר בחנות היה בפער די גדול נמוך בהשוואה לשאר החנויות, ההזמנה בוצעה בקלות ובהצלחה. המוצר הגיע ארוז בקופסתו שלם ותקין. חנות נורמלית לדעתי.

מחירים טובים ביחס למתחרים. קניתי דרכם שני מזגנים בהפרש של כחצי שנה בין שתי הרכישות. הזמנה טופלה במהירות. כשהייתי זקוק להעתק של חשבונית, היא הומצאה לי עוד באותו היום. מסקנה שירות לקוחות טוב מאד.

הזמנתי מזגן פמילי, קיבלתי שירות יוצא מן הכלל מרינה... דאגה למחיר מעולה, אספקה סופר מהירה (ברגע שהבינה שהמזגן מתעכב עקב בעיה באספקה דאגה ששליח של החנות יביא אותו אליי, ללא עלות!) פשוט שירות לקוחות יוצא מן הכלל. בהחלט אקנה שם שוב!

שירות יוצא מן הכלל רינה מקצוענית אמתית מאוד אמינה. חווית קניה מעולה!!! קניתי מזגן נוסף אחרי כמה ימים....

קניתי שני מזגנים תדיראן מסוג סופרים 10ו28 בתאריכים 20/6/19 ו24/6/19 מאוד נהניתי מהקנייה ראשית המחיר הזול שנית השירות המהיר - קניתי מזגן ראשון (סופרים 28) ביום חמישי, וכבר באותו יום תיאמו איתי זמן אספקה ליום שלישי אחה"צ (בבוקר אני לא בבית), ביום שני החלטתי לקנות דרכם גם את המזגן השני שרציתי (סופרים 10), והם אמרו לי שיאחדו את ההזמנות, ע"מ שאקבלם ביחד למחרת. למחרת בבוקר התקשר אלי המוביל שברצונו להביא לי את המזגן סופרים 10, וכשאמרתי לו שסיכמתי על הצהרים התברר שנשלחו שני משלוחים שונים באותו יום ורק בראשון עודכן שרציתי אחה"צ, אמרתי להם שכרגע אינני יכול להגיע, והמוביל הלך, אח"כ התקבל טלפון מסייל סנטר ולאחר שהתבררה הטעות, הם שלחו מוביל מטעמם (של סייל סנטר) שפגש את המוביל של החברה (בעיר אחרת) והוביל לי את המזגן באותו היום אחה"צ, כך שקיבלתי את שני המזגנים בזמן שביקשתי. ובאמת תודה על השירות הנפלא שלישית האחריות - המזגן שלי הינו במבצע 5 שנים אחריות - לאחר קבלת והתקנת המזגן לא קיבלתי עדיין חשבונית, לאחר שיחה איתם נשלחה מיד החשבונית במייל עם הוראות להפעלת האחריות. סיבת האיחור בחוות הדעת (יותר מחודש) מאחר וחששתי משום שהאחריות המורחבת הינה רק בקניה מספק מורשה, היום קיבלתי את האישור מהחברה המאשר את האחריות ל5 שנים תודה רבה

רכשתי מזגן מיני מרכזי של תדיראן, המזגן סופק תוך פחות מ24 שעות מרגע שביצעתי אתה ההזמנה השרות שקיבלתי לא מובן מאליו בחורה מדהימה בשם רינת ממליץ בחום, שרות מהיר ואמין כול הכבוד

רכשתי מזגן מיני מרכזי, למחרת הוא סופק לשביעות רצון מלאה!! עסק זה מומלץ מכל הלב!

ממליץ בחום !!! שירות אמין, מהיר,איכותי ומקצועי !!! יום למחרת הגיע המזגן יש אחריות מלאה 7 שנים, מה שאתרים אחרים נותנים רק שנה כי הם לא מפיצים מורשים של החברה. לכן ממליץ לקנות מהאתר הזה.

רכשתי מזגן טורנדו 2 כס. השירות של רינה היה מצויין אדיב ואמין מהשיחה הראשונה גם עזרה לי להחליט . סיפקה את המזגן למוחרת בבוקר. ממליצה בחום !!!

שרות אדיב מהיר וטוב מאוד מרוצה המזגנים סופקו מהר מאוד. החשבונית/קבלה התקבלה ללא עיקובים במייל

שירות מקצועי מאוד. הבהירו לי שאם החשבונית תהיה על שם עסקי אז האחריות תחול רק שנה ולא חמש שנים כמו על פרטי (אף אחד אחר לא הבהיר את החילוק החשוב הזה) יחד טוב ואדיב

רכשתי מזגן תדיראן 3.5 כ"ס נאלצתי להחליפו למזגן חד פאזי . טיפלה בי רינה מהחנות . רינה היא ממש נכס לחנות זו . קיבלתי שירות מעל המצופה . דאגה להחליף את הזגן במהירות ותיאמה לי את הכל . בגלל שירות כזה אני אמשיך לרכוש באתר זה. כל הכבוד רינה .

במילה אחת! מעולים. רכשתי מזגן פמילי ליין 1 כח טיטניום תוך יום הגיע המוצר. המחיר פצצה והשרות נהדר. כיף לקנות במקום כזה איתמר

שירות מצויין! החל מהרכישה ועד להתקנה! רכשתי 2 מזגנים אתמול בבוקר והיום כבר הגיעו המתקינים המקסימים ששי ועידן, עשו עבודה ממש יפה ונקייה. שירות מקצועי ואדיב! ממליצה בחום.

נקנה מזגן עילי של תדיראן. קיבלתי מענה על כל שאלה ע"י רינה ששמחה לעזור, משלוח מהיר של המוצר תוך ימים בודדים והתאמת מתקין.

שרות אדיב מזגן הגיע תוך יום מחיר מצויין רק בחנות אחת היה זול יותר ב100₪ אבל לא ניתן היה להשיג אותם

אני מאוכזב מאוד מההתקנה. רינה המליצה לי על ששי, ראיתי גם המלצות פה וחשבתי שזו קנייה בטוחה. מסתבר שלא כך הדבר. ששי טען שעשה נקודה חשמל חדשה מה שלא נכון. המחירים היו גבוהים מאוד, הוא טען בפני רינה שזה שעידכן אותי במחיר מה שלא קרה. וכמובן שהתעמתי איתו אמר לי נכון שלא אמר (מזל שהכל מוקלט). הוא לא רצה להחליף תקע שרוף אך ראה שהוא מקצר אז לא הייתה לו ברירה. טען שהוא לא חשמלאי אך בסוף מסתבר שכן. אני כותב את הדברים האלה אחרי התייעצות עם אנשי מקצוע ולא אפרט מה הם כתבו לי על המקרה. אני מחוייב לציין שרינה הייתה בסדר איתנו ופשוט נתקעה בפלונטר ביני ובין ששי. בקיצור תחפשו מתקין שאתם סומכים עליו

שירות אמין ולבבי, רינה עזרה לנו עד ווידאה שהמזגנים יישלחו בזמן, נשמח לחזור ולקנות באתר

ראשית אקדים ואציין כי אינני נוהג לכתוב חוות דעת על חנויות בזאפ, מפני שהשירות שקיבלתי עד כה מחנויות שרכשתי מהן בזאפ היה שירות רגיל וסביר אך לא יוצא מן הכלל. אך לא במקרה הזה... רכשתי מחנות סייל-סנטר 2 מזגנים, אעפ"י שהמחיר שלהם לא היה המחיר הנמוך ביותר, אך מקריאת חוות הדעת על החנות, הגעתי למסקנה שהחנות אמינה ואפשר לסמוך עליה, ולכן החלטתי לרכוש מחנות זו. ובאמת לא התאכזבתי! קיבלתי שירות יוצא מן הכלל מ רינה ואני אפרט: בתחילה התגלתה בעיית תשלום, ברשותי כ"א ישראכרט דיירקט של בנק הדור, כרטיס זה מאפשר תשלום אחד של עד 3,000 ש"ח ליממה, עלות 2 המזגנים הייתה קרוב ל 9,000 ש"ח, לכן ביקשתי מרינה לגבות את התשלום ב 3 תשלומים בהפרש של יממה אחד מהשני, ורינה שמחה לשתף פעולה (בחנויות אחרות אמרו לי שאין אפשרות לבצע את העסקה כלל) ולחלק את הסכום ל 3 תשלומים. אח"כ הייתה בעיה בהובלת המזגנים, וגם אותה רינה פתרה לשביעות רצוני המלאה. ברצוני לציין כי מעולם לא נתקלתי בשירות כה אדיב נאמן ומסור כמו השירות שקיבלתי מ רינה מחנות סייל-סנטר! שירות שבא לקראת הלקוח ולא שירות שהלקוח צריך לרדוף אחריו. יישר כח רינה, כן ירבו כמותך בישראל!

שירות מעולה (רינה). שמרה קשר טלפוני הדוק. היינו זקוקים להתקנה מהירה והחנות דאגה שהמתקין ישנה לוחות זמנים והם יוכלו לעמוד במשימה. המחיר מאוד הוגן וטוב.

רכשתי 2 מזגנים קבלתי שירות מעולה מרינה המזגנים הגיעו בזמן והכל היה לשביעות רצוני המלאה ממליץ לכל אחד לרכוש בחנות זו