
החנות הזו ממש אמינה. קניתי מהם כבר כמה מכשירים בשנים האחרונות, והמוצרים שלהם ממש טובים וגם לא יקרים. שילוב מנצח.

החנות הזו ממש אמינה. קניתי מהם כבר כמה מכשירים בשנים האחרונות, והמוצרים שלהם ממש טובים וגם לא יקרים. שילוב מנצח.

שירות מדהים! 🙂 קיבלתי כל מה שהייתי צריך במחיר מצוין ובאדיבות רבה, מענה לכל שאלה שלי 🙂 . בהחלט אחזור שוב בעתיד.

חיפשתי חנות עם מחיר משתלם ל-iPhone 14 256GB. כשהגעתי לחנות, פגשתי את יגאל המוכר המדהים, שסיפק לי שירות יוצא דופן. ללא ספק, אני מתכנן לחזור ולקנות שם שוב בעתיד.

מחיר מעולה ושירות אדיב וסבלני. אני ממליץ בחום! כאשר קניתי הופתעתי שלא ניסו לדחוף לי מוצרים נוספים. שירות מקצועי ומבחר גדול של מוצרים במחיר מעולה!

ממליץ מהלב על המקום! נהנתי מהשירות האישי,בגישה הידידותית והאדיבה, עם נכונות אמיתית לעזור ולבוא לקראת הלקוחות.גיליתי שהמחירים מצוינים וחוויית הקנייה הייתה פשוט מעולה. דפנטלי המלצה חמה!

שירות איכותי יוצא מן הכלל, יחס אישי וחמים המעניק תחושה משפחתית מחירים תחרותיים ואטרקטיביים,מלאי בזמינות מיידית וטיפול מהיר ויעיל ממשית בכל בעיה. מומלץ לכל מי שמחפש חווית שירות ברמה הגבוהה ביותר.

המכשיר היה זמין בחנות ללא הזמנה מראש לקנייה מידית, מוכרת בחנות דאגה להסברים מפורטים על המוצר והייתה מאוד נחמדה. תודה רבה על השרות.

שירות לקוחות מהיר ומענה בעל ידע לכל השאלות. המוצר הגיע מהר לנקודת חלוקה .אספתי ללא תקלות, והיה ארוז בצורה בטוחה ומוקפדת. אני מרגיש בטוח לזהמין מאי-ליין גם בעתיד.

הזמנתי מאתר eline אוזניות גלקסי באדס 2 פרו וחייב לומר שאני מרוצה עד הגג! מחיר היה נמוך מכל הצעה אחרת שמצאתי והמענה ב1700 היה זריז ומקצועי. המשלוח הגיע מהר כמו שהבטיחו לי. חווית קנייה סופר חיובית לעומת מידע הלקוי שקיבלתי מאתרים ומחנויות אחרים. ממליץ על eline בחום!

התחדשתי סוף סוף ב-XIAOMI NOTE 13 NFC, ואני פשוט מאושרת מהרכישה. מנהל חנות היה מקסים ואדיב, הסביר לי בסבלנות על כל הפונקציות והיה קשוב לכל השאלות שלי מהתחלה ועד הסוף. השירות האישי והחם שלו גרם לי להרגיש ממש בבית. ממליצה בחום לכל מי שמחפש חווית קנייה מעולה!

רכשתי פה בעבר והייתי מרוצה גם מאיכות הסלולרי וגם משרות. תמיד קיבלתי תמורה עבור הכסף שלי וגם הפעם קניתי באי-ליין. אני מאוד מרוצה מהבחירה ושמח שחסכתי לא מעט כסף. תודה רבה ואמליץ אליכם לכולם.

רכשתי את ה-Galaxy S24 ואייפון באיליין ואני מאוד מרוצה מהרכישה זו. אלי המוכר היה מקצועי ואדיב, והסביר לי בפירוט וענה על שאלותי ברצון. קיבלתי הנחה על אביזרים תואמים והשירות ככלל היה מצוין. אין ספק שאחזור לשם שוב!❤️

אני, בזכות יגאל מחנות בנשר ידע שמוצר שהוא המליץ לי עונה בצורה מושלמת על הצרכים וכל הציפיות שלי. ההמלצות שלו מאוד רלוונטיות ורק בזכותו יצאתי עם תחושה שהשקעתי נכון ונהנה עכשיו מהטלפון. איש שרות מעולה!

רכשתי טלפון חדש. הטלפון היה ללא מגירת סים. פניתי לשירות לקוחות ולא חוזרים אלי עם פתרון.
שלום טלכס, אנו מצטערים על אי הנוחות שחווית. פנייתך מסוג זה חריגה מאוד עבורנו. יחד עם זאת, מיד עם קבלת תלונתך, הזמנו עבורך מגירת SIM חדשה וניסינו ליצור עמך קשר מספר פעמים אך הנייד שלך אינו עונה לנציגנו. ייתכן זה כך בגלל שמצאת את המגירת SIM המקורית. אנא צור עמנו קשר כדי שנוכל לספק לך את המגירה החדשה ולוודא שכל צרכיך מטופלים לשביעות רצונך המלאה.

ציון לשבח בגלל תהליך הזמנה פשוט וקל, זמינות של המוצר הוצגה בבירור ויש תחושה שקיבלתי תמורה הולמת למחיר ששילמתי. האוזנייה קלה לשימוש ופונקציונלית בדיוק כפי שבתאור. ממליץ מאוד על רשת ELINE!

חנות זולה ואמינה מאוד. חוות דעת פה די משקפות את השרות הגבוהה. המשלוח הגיע בזמן. אני מאוד מרוצה מהסלולרי. תודה לצוות החנות.

אני לקוח מתמיד שלכם רוכש כל הטלפונים רק אצלכם וכי למה ? כי העובד שלכם בנשר פשוט בחור מדהים שנותן שרות ללקוחות שלכם באופן יוצא דופן מגיע לו את כל ההמלצות הטובות בעולם בתודה

אני מזמין כבר בפעם השנייה מרשת אי-ליין, חוזר כאן בגלל שרות לקוחות מעולה, איכות של המוצרים ואני קונה בעיקר טלפונים סלולריים. בכל החלטה שלי לקנות זה משחק תפקיד הכי חשוב. מאוד ממליץ על רשת זו.

אני חייב לציין שמחיר שמצאתי ושילמתי באיליין היה הכי טוב. בדיוק במסגרת התקציב שלי ואחלה תמורה עבור הכסף שלי. סלולרי חדש עם שרות מעולה.

רכשתי טלפון ומהרגע הראשון אפליקציות בסיסיות קרסו על ימין ועל שמאל. וידאתי שהכל מעודכן, חיכיתי כמה שעות שהטלפון יתאפס, ואפילו עשיתי איפוס להגדרות היצרן אך שום דבר לא עזר. מיד התקשרתי לחנות והסברתי את הבעיה, ונאמר לי שזה לא יכול להיות ומה שאני מתאר לא הגיוני (מן הסתם מה שאני מתאר מאוד יכול להיות, אבל החנות לא רוצה לקחת אחריות). ביקשתי להחזיר את המוצר, וניסו להפנות אותי לנותן אחריות. הסברתי להם שלפי החוק, אם יש פגם במוצר ב14 ימים הראשונים הם חייבים החזר כספי מלא (וההחזר חייב להתבצע תוך 14 ימים מקבלת המוצר בחזרה). החזרתי את המוצר לחנות, אך לא שמעתי מהם מעל לשבועיים. כשהתקשרתי, הבטיחו שיתנו החזר כספי מלא, אך החליטו לגבות 5 אחוז דמי ביטול בלי להגיד לי. התקשרתי אליהם עוד פעם ואמרו לי שזאת דעתי שהמוצר פגום. אמרתי להם שאני אפנה לרשות להגנת הצרכן ורק אז החליטו להחזיר לי את הסכום המלא. חנות לא פועלת מתום לב, לא לוקחים אחריות על פגמים במוצרים שלהם, ולא פועלים לפי החוק. ממליץ להתרחק כמה שאפשר מEline.
ברצוננו להבהיר מספר נקודות: המוצר התקבל בחזרה ללא כל ויכוח ובמהירות האפשרית למרות שלקוח החל להשתמש בו. לאחר בדיקה יסודית,לא נמצאו כל תקלות המוזכרות במכשיר.למעשה, המכשיר עבר את כל הבדיקות בהצלחה יתרה. בהתאם לכך ולפי חוק ביטול עסקה, במקרים של החזרת מוצר, אנו רשאים לגבות דמי ביטול עסקה. עם זאת, ולפנים משורת הדין, החלטנו לזכות את הלקוח במלוא הסכום ששילם. חשוב לציין שתיאור הלקוח לגבי תקלות במכשיר אינו תואם את ממצאי הבדיקה. אנו מאמינים שמדובר בתקלה אקראית וייתכן שהיא נבעה מגורם חיצוני שאינו קשור למכשיר עצמו. חשוב לציין כי אנו מחויבים לרמת שירות גבוהה ולקוחותינו היקרים לנו, ועושים כמיטב יכולתנו על מנת לספק לכל לקוח חווית קנייה נעימה ומשביעת רצון. שאיפתנו תמיד לשמור על יחסים טובים עם לקוחותינו ומקווים שהלקוח ימשיך ליהנות מהמוצרים והשירותים שלנו.

לאחר שכבר קניתי, בזכות שירות מעולה ומחירים תחרותיים ELINE עכישו היא החנות מומלצת עבורי. בנוסף היה לי מאוד נוח לקבל את המידע לפני הקנייה באתר.

בחיפושי אחר ה-X6 PRO פוקו , גיליתי את המחיר הטוב ביותר בחנות "איילין" בחדרה. שם, ראיתי קופסה של סלולרי סגור בניילון ובמחיר הרבה יותר נמוך למיבואן רשמי. המוכר שלמה היה אדיב וביצע הדגמה של המכשיר בשבילי התרשמתי מאוד מרמת השירות והמוצר. בתוך האריזה יש הכל כמו אצל יבואן רשמי. אני שמח שבחרתי לקנות ב"איילין" בחדרה.

בצורה נדירה אני פשוט נהנתי משרות האדיב והמקצועי של מוכרן בחנות E-LINE חדרה. בן אדם הקדיש לי זמן רב ועזר לבחור את הטלפון. מילה נוספת על מחירים שהיו תחרותיים אף בצורה אגרסיבית מול אחרים כי E-LINE הם בעצם יבואן של עצמו. אני מאוד ממליץ על חנות זו כמקום אמין ואיכותי!

רכשתי לאחרונה מכשיר A55 של סמסונג בחנות אי-ליין, ואני רוצה להמליץ בחום על החוויה. המוכר סיפק לי מידע מלא ומפורט על המכשיר והיה סבלני לכל שאלה שהייתה לי. אני מרוצה מאוד מהרכישה שלי ומקווה לקנות שם גם את הסלולרי הבא שלי. תודה.

לאחר שפניתי לכמה חנויות בזאפ בוואטסאפ לברר אם הערכה כוללת מגן מסך וכיסוי, קיבלתי אחרי דקות ספורות אוזן קשבת ושירות מהיר ואדיב. שאר החנויות לא ענו לי או הציעו עסקה פחות טובה. המשלוח (30 ש"ח עד הבית) הגיע תוך יומיים. חנות מצויינת שאמליץ עליה בלב שלם. כל הכבוד לכם!