
חלק משירות ללקוח הוא משלוח דרך חברת משלוחים שמתנהלת באופן ראוי מול לקוח. אחת על כמה וכמה כאשר משלמים בגין משלוח בנפרד (מה שלרוב ניתן כמשלוח חינם בחנויות אחרות). בנוסף זמינות בשירות לקוחות בטלפון (שלא קיים בחברה מסתבר). שליח מגיע ללא תאום, ללא התראה, ללא SMS בבוקר המשלוח. כלום. לא מבקר בכתובת ופשוט נוסע. חזרה אליו בטלפון בתוך 15 דקות אך הוא אינו באזור יותר ולא מעוניין לספק משלוח. מציין כי התקשר מספר פעמים ובפועל רק פעם אחת. לשאלתי, השליח ברוב חוצפתו מספק שם של חברת שליחויות אחרת (ולראיה המנהל שלו שהתקשר מטלפון של עמית זריז שליחים). מנהל חברת השליחויות מדבר בחוצפה בטלפון וחושב שלגיטימי לספק מוצר ללא התראה כלשהי כלל כפי שנהוג בכל חברה עם דגש על כל חברת שליחויות אחרת בארץ. לשאלתי מדוע אין התראה אפילו בבוקר המשלוח ענה מנהל החברה כי "אני לא שולח הודעות שלא ישגעו את השליחים שלי" יופי של שירות. לחברה שמספקת מוצרי חשמל ישנה אחריות בבחירת חברות שליחויות עם סטנדרט בסיסי. אחת על כמה וכמה כשמדובר במשלוח שכרוך בתשלום. בנוסף מן הראוי לענות במוקד שירות לקוחות. אני מקבל משלוחים על בסיס יומי ומעולם לא נתקלתי בחוויה כה שלילית.






