קנו לי מתנה ליום ההולדת, מכונה ליישור הזקן (pg400 של רמינגטון) לפי בקשתי, על סמך שביעות רצוני מהמכונה הקודמת של רמינגטון... האכזבה מהמכונה היתה רבה,לא האמנתי שחברה כזו מוכרת ואיכותית תוציא מוצר צולע שכזה, בקיצור,היה ביאוס טוטאלי.
פניתי לחנות "אלקום" ממנה רכשו לי את המכונה, שטחתי את טענתי ואכזבתי בפני המוכר (כמובן שלא הפניתי אליו את הטענה) הוא הזמין אותי לחנות. לאחר שהגעתי הוא פשוט עשה מעשה שהשאיר לי טעם טוב, הוא לא שיחק איתי יותר מידי אלא החליף לי בדגם אחר של חברת MOSER שעולה פחות או יותר אותו הדבר , חתם לי על תעודת אחריות ושיחרר אותי לדרכי. מיותר לציין שבמקרים מסוג אלו בית העסק יכול פשוט לטרטר אותך יותר ולהמשיך את מסכת עוגמת הנפש שכבר נגרמה ואולי לחסוך לעצמו כמה שקלים אבל לאבד הרבה לקוחות.
ברצוני להודות לך על השירות ולבקש ממך שתמשיך לנהוג בהגינות כלפי לקוחותיך, אני בטוח אחזור אם אצטרך, וכן גם מכרי וחבריי .