
אתמול שלחתי חוות דעת לא חיובית על החנות גאמבי בעקבות איחור בקבלת המוצר. בסופו של דבר עוד אתמול הדברים הסתדרו והתברר שהמוצר נשלח אלי בדואר. במבט לאחור, חוות הדעת שלי הרבה יותר חיובית. לצערי, אני לא יכול לשנות את הדירוג אלא רק את המלל שרשמתי..

אתמול שלחתי חוות דעת לא חיובית על החנות גאמבי בעקבות איחור בקבלת המוצר. בסופו של דבר עוד אתמול הדברים הסתדרו והתברר שהמוצר נשלח אלי בדואר. במבט לאחור, חוות הדעת שלי הרבה יותר חיובית. לצערי, אני לא יכול לשנות את הדירוג אלא רק את המלל שרשמתי..

הקנייה היתה ממש קלה ונעימה. המחיר שלהם היה זול בשוק.מוצר הגיעה תוך 3-2 ימים עם שליח ! תודה רבה וחג חג שמח !

המחיר בזאפ היה זול, ההזמנה בוצעה בקלות. ניסיתי ליצור קשר לאחר מכן עם החנות וכשניסיתי לחייג נשמע צליל כאילו המס' לא קיים. שלחתי להם פניה והם לא חזרו אלי, כנראה בגלל שההזמנה כבר יצאה לדרכה באותו זמן. רק היום גיליתי שמחברות סלולר אחרות אפשר ליצור עימם קשר. בכל אופן, המוצרים הגיעו במהירות, ארוזים כראוי ובדיוק מה שהזמנתי.

לא ברור מה הולך שם. ביצעתי הזמנה לפני כמעט חודש והיא עדיין בסטטוס "ממתין". שלחתי הודעה באמצעות האתר שלא זכתה לכל מענה. אין לי כבר תקווה שאזכה לראות את המוצרים שהזמנתי, אבל אני מקווה לפחות שכרטיס האשראי לא יחוייב... כל הדירוגים לא רלוונטיים, פשוט אין מה להזמין דרכם וזהו.

בוצעה הזמנה באתר שלהם. ההזמנה אושרה טלפונית. מספר פעמים בשיחות עם נציגת החנות הובטחה אספקה למחרת. עד היום (10 ימים מזמן ביצוע ההזמנה) לא סופק.