
ביצעתי הזמנה בצאת השבת, המוצר הגיע בראשון אחר הצהריים. מחסניות הדיו המקוריות שהזמנתי (HP) היו זולות באופן משמעותי מהמתחרים. התקנתי את המחסניות והתחלתי להשתמש. דניאל יצר עימי קשר לאחר אספקה לוודא שהכל תקין. מה אפשר להגיד? אמריקה!

ביצעתי הזמנה בצאת השבת, המוצר הגיע בראשון אחר הצהריים. מחסניות הדיו המקוריות שהזמנתי (HP) היו זולות באופן משמעותי מהמתחרים. התקנתי את המחסניות והתחלתי להשתמש. דניאל יצר עימי קשר לאחר אספקה לוודא שהכל תקין. מה אפשר להגיד? אמריקה!

ביצעתי הזמנה אונליין ביום שישי אחהצ, וביום ראשון בבוקר כבר קיבלתי את החבילה! שירות מעולה וזריז ממש

מאוד מרוצים ממהירות האספקה והשירות המסור אזמין גם בפעם הבאה שאצטרך משהו תודה רבה רבה

אחלה שרות אחלה דיו אחלה מחיר. משלוח ללא עלות עד לנקודת איסוף. צריך עוד 3 מילים

הייתי צריך דיו למדפסת canon שברשותי, על הדרך קניתי עוד כמה פריטים במחירים מאוד סבירים. הגיע מהיום למחר עד הבית. בהחלט מומלץ!

הוזמנו ראשי דיו למדפסת Canon. המשלוח הגיע כבר ביום למחרת עם שליח עד הבית. גם בהתייעצות טלפונית מספר ימים לפני השרות היה אדיב מאוד. לאחר קבלת המשלוח יצרו קשר על מנת לוודא שהכל תקין. כל הכבוד על השירות !!!

משלוח מהיר - הגיע תוך יום מחיר אטרקטיבי הדיו הוחלף בקלות ועובד פיקס יצרו קשר אחרי לוודא שהכל טוב

הזמנתי 4 טונרים למדפסת לייזר brother 1910w עוד כמה דברים קטנים המחירים היו מעולים וקיבלתי משלוח חינם עד הבית . שירות מעולה !

במשך שנים רבות תמיד נהניתי משירות מעולה, נכונות לעזור בכל בקשה. חוויה להעזר בהם. מחירים טובים ומבחר רב

שירות מצויין, משלוח חינם, השליח הגיע בצהריים שלמחרת ההזמנה שלי באתר. אמשיך להזמין מהם בעתיד

הזמנתי סוללות ממספר סוגים-מארזי סוללות aa,aaa,1.5v c המשלוח הגיע במהירות-ביום למחרת. מחירי הסוללות היו מהזול והמשתלם ביותר שמצאתי. שירות כללי טוב ואדיב תודה רבה

חווית קניה היתה נעימה והמשלוח הגיע מהר. טרם השתמשתי במוצר שנרכש ולכן לא ידוע על תקלות. אם לא תהיינה תקלות במוצר בוודאות אזמין מהם שוב.

הזמנה היתה מהירה וקלה ונקלטה מיד. אספקת הטונר נעשתה מיד אך המסירה התעכבה בגלל הדואר. נחירים נוחים ושרות מצוין!

שרות גרוע מאוד המוצר התעקב הרבה זמן התקשרתי המון פעמים וכל נציג הבטיח שמיד הוא חוזר אלי בסוף שלחו רק חלק מהקניה פעמיים עכשיו לא החזירו לי את הכסף של מה שלא הגיע ואני תקוע בבית עם המשלוח השני פניתי שוב חזרו אלי אחרי שבוע שלחו לי אישור על זיכוי של הכסף שלמעלה מחודש ואני עדיין לא רואה אותו באשראי והם רוצים שאני ישלח על חשבוני את המשלוח השני בחזרה אליהם ואם הכל יהיה בסדר הם יחזירו לי את דמי המשלוח איך אפשר לסמוך על חברה שלא מחזירה מה שהיא חייבת שיחזירו לי את דמי המשלוח? כמובן שהם לא מדברים על שליח עד הבית אתא שאני ילך לדואר בשבילם

הזמנתי מהם כבל לסמסונג גלקסי S5. הם הבטיחו שזה יגיע ב16 לאוגוסט. התקשרתי אליהם לאחר שהחפץ לא הגיע והם הבטיחו שיגיע לפחות למחרת אבל גם למרת לא הגיע מהם דבר. היום התקשרתי אליהם שוב והם הבטיחו שעד שעה שלוש המוצר שלי יגיע אלי. הם לא אמרו אמת. לא הגיע כלום וכמו כל הביקורות האחרות שראיתי כאן אני מבין שהחברה הזו לא אמינה.

ביזיון הזמנתי מוצר לא התקבל לא עונים בווץ אף לא עונים בשרות לקוחות ביזיון לאחר ממעצים ניכרים ממש של 5 ימים הצלחתי לדבר אתם ולבקש לבטל את הרכישה שהם בכלל לא התכנו לכבד עדין לא קיבלתי את הכסף בחזרה ביזיון !!!!!!!!!!!!!!

רכשתי ממחסני הדיו 100 מעטפות מרופדות למשלוח דואר, העסקה כללה משלוח חינם לסניף הסופר הסמוך. שעה אחרי הרכישה מתקשר נציג מתנצל שעקב גודל החבילה הוא ישלח אותה עם שליח עד הבית. ללא חיוב נוסף למרות שמשלוח כזה יקר משמעותית. הסחורה הגיע אלי תוך יומיים. כל הכבוד על השרות.

המחירים הזולים ביותר בשוק אתר נח וידידותי למשתמש שירות מעולה - הבטחת משלוח תוך 24 שעות קויימה במלואה מוצרים מקוריים זו החנות ממנה אני מזמינה באופן קבוע

כלקוח ותיק כבר כמה שנים במחסני דיו, אציין לשבח את מהירות הגעת המוצר - יום אחד!!!!! אמיתי, ולא שבעה ימי עסקים שהם עשרה ימים בפועל כמקובל... וכן אציין את המחירים המצויינים ואת נוחות הגלישה.

למרות שהזמנתי דיו מקורי של חברת HP, המדפסת זהתה את הדיו כאחד שאינו תואם (INCOMPATIBLE) שוחחתי עם החברה והם אמרו לי שהאחריות אינה שלהם אלה של HP. לאחר שאמרתי שיקבלו דירוג בהתאם בזאפ, התקשרו אליי ולאחר שיחה ארוכה שלחו לי את הטלפון של התמיכה של HP. פניתי לHP אמרו שאני צריך לפעול מול החנות שצריכה לתת את המענה. פניתי חזרה לחברה ללא תגובה הולמת ביקשו שאשלח את הדיו אליהם. אחרי שבועות חזרו אליי לאחר פניות נוספות ולבסוף זיכו אותי. מאחר וכל הסיפור לקח כמה חודשים (ההזמנה היתה בסוף אפריל וזיכו אותי באוגוסט) עם כמות גדולה של פניות אליהם הבעיה "נפתרה" שאין לי דיו למדספת והם לא הסבירו מה היתה מהות התקלה. שימו לב שהשירות ברמה מאוד נמוכה והם לא מוכנים לקבל בקשות באימייל וצריך לתפוס אותם בטלפון. המלצה - תשאלו אותם ממי מקבלים אחריות למוצר לפני שאתם רוכשים.

מרוצה מאד מהקנייה שעשיתי דרככם. שירות מעולה, מחיר מצויין עומדים בהבטחותיהם. בטוחה שאמשיך לרכוש אצלכם. לפני כשבועיים רכשתי דיסק און קיי. המוצר הגיע הרבה לפני תאריך היעד. ארוז כמו שצריך. מחיר מצויין . תמשיכו כך. חווית שירות מעולה!

ההזמנה הייתה פשוטה, המחיר היה טוב, המשלוח הגיע כבר יום למחרת, שליח אדיב ונחמד. ההזמנה עברה בצורה חלקה עם חווית קנייה מעולה.

המחיר הזול ביותר שמצאתי ברשת והאספקה המהירה ביותר. הזמנתי אחר הצהרים והשליח הגיע כבר ביום שלמחרת. לא הייתי בבית אז הוא חזר שוב ביום שלמחרת. תענוג!

רכשתי מוצר (כבל עם רב שקע מפסק ) באיכות מעולה . (ומכיוון שכך מיד ביצעתי הזמנה נוספת לאותו מוצר ) ושירות יעיל , מהיר ומדווח .

קניתי 2 מחסניות דיו. הייתה רק אחת במלאי. צלצלו אלי והציעו לי לקבל מחסנית אחת, והחזר כספי. השירות היה יעיל ואדיב. הגעת המחסנית הייתה תוך יומיים מההזמנה.