השעון הגיע כשהוא עטוף בחתיכת "פצפצים" קטנה ומסביבו שקית אשפה!!!
לא כשהוא ארוז בקופסא, לא כשהוא מוגן היטב.
חווית קניה ממש כאילו קניתי שעון בשוק
הקבלה היתה מצ'וקמקת בתוך שקית הזבל.
ממש התאכזבתי
תגובת החנות
הלקוחה רכשה שעון קסיו בסכום של 126 שקלים.
שעוני הקסיו מיובאים על-ידנו ישירות מהיצרן ומגיעים בדיוק עם כל סוגי האריזה המסופקים ע"י היצרן.
חלק מהשעונים, היקרים יותר, מגיעים עם קופסאות, פלסטיק, קרטון, אך חלק מהשעונים, בעיקר הזולים שבהם, מגיעים באריזה של 6-12 שעונים בתוך קרטון אחד, כשכל שעון נתון בתוך שקית "בועות" על מנת לשמור עליו מפגיעה.
השעון של הלקוחה נארז בנוסף לניילון "בועות" גם באריזת נייר נוספת על מנת לשמור עליו מפגיעה בזמן המשלוח.
השעון הגיע ללקוחה תקין לחלוטין וללא כל פגע.
נינג'ה פולו לא חוסכת באמצעי אריזה ומקפידה על אריזת השעונים הן באריזתם המקורית כפי שהם מגיעים מהיצרן והן בתוספת אריזה חיצונית נוספת, על מנת להגן על השעון בזמן ההובלה.
לא ברור לנו על מה מלינה הלקוחה, היא קיבלה את השעון באריזתו המקורית, שלם וללא פגע ובמחיר הכי זול בארץ כפי שרק יבואן ישיר יכול לספק.
אם כוונתה לאריזת מתנה מהודרת, אין השעון הזה מגיע מהיצרן באופן שכזה, ולא קיבלנו מהלקוחה כל בקשה לאריזה מיוחדת, שאם כן, היינו נענים לבקשתה ברצון.
ברור גם שמי שקונה בחנות רגילה ומבקש אריזת מתנה מהודרת, אכן מקבל, אך יחד עם זאת מחיר שעון מהסוג שקנתה הלקוחה בחנות רגילה עולה בעשרות אחוזים יקר יותר מהעלות ששילמה.