
שירות מהיר ואדיב. ההזמנה הגיעה תוך 5 ימי עבודה כמובטח. קיבלתי בדיוק מה שרציתי. מומלצים מאוד.

שירות מהיר ואדיב. ההזמנה הגיעה תוך 5 ימי עבודה כמובטח. קיבלתי בדיוק מה שרציתי. מומלצים מאוד.

האספקה הכי מהירה שהיתה לי אי פעם ברכישה אונליין... לא מבלבלים את השכל, שולחים אישור מהר, מספקים עם שליח עד הבית בצ'יק, תהליך מנוהל ומנוטר באופן מדהים.

הזמנה דרך הטלפון. קיבלתי מענה מידי. קיבלתי גם עזרה מהמוכר לגבי הדגם ומורים נלווים. מומלץ בחום.

הזמנה באתר בוצעה ללא בעיות. אספקת המוצרים היתה מהירה - הוזמן ברביעי בערב ונמסר בביתי ביום ראשון (לפני יום העצמאות!!!).

המקרר הגיע מהר, שרות טוב. השליח הדגיש שיש להם טכנאים שיכולים להגיע ולעזור בכל תקלה.

הזמנתי מקרר יין ל 18 בקבוקים - המוצר הגיע לביתי לאחר יומיים קבלתי הסבר קצר וממצא פשוט מהיר ומתאים לכל עסקה תודה רבה!!!

פשוט שירות נדיר ויוצא דופן!!! הופתעתי מאד שקיימים חברות שירות באמת 100% ממליץ לכולם בחום!! הזמנתי וכבר למחרת הגיע מקרר כמו שביקשתי,בנוסף ביקשתי לשלם מזומן והם הסכימו כל הכבוד להם! באמת שאני אמשיך להמליץ ולקנות רק שם

האתר פשוט. נעזרתי השירות הטלפוני כדי לוודא שאני לא עושה טעות בבחירת הכיסוי. היה פשוט מצויין.

משלוח מהיר - הגיע אפילו לפני הזמן שנקוב, שירות מעולה ואדיב. החברה נראית מאוד מקצועית ומבינה את הצרכים

מיד למחרת ההזמנה התקשר אלי נציג מטעם החנות וציין כי המוצר לא קיים במלאי כרגע, אך אם לא אכפת לי לחכות שבועיים, הוא יזמין אותו מהיבואן (כמובן שגם לא יחייב אותי עד אז). יש לציין כי לא הייתי זקוק למוצר בדחיפות ולכן זה לא היווה כל בעיה. ברמה העקרונית, הייתי מעדיף להמנע ממקרים כאלו ואם המוצר אינו במלאי, אז שגם לא יופיע באתר. בכל מקרה, השירות הטלפוני היה אדיב וטוב. גם החשבונית ופירוט ההזמנה הגיעו מיידית. לגבי המשלוח, סיכמו איתי בין 10 בבוקר ל 17:00 עם התראה של שעתיים (שזה למעשה כל היום!!) והפקידה בטלפון גם רשמה לבקשתי עדיפות לשעות אחה"צ. הופתעתי כמובן כשהתקשר השליח ב 7 בבוקר ואמר שאני השני בתור ויגיע בסביבות 9. למזלי, הצלחתי להתארגן ולהיות בבית באותה השעה.

הרכישה בוצעה ביום חמישי, עוד באותו היום יצרו עימנו קשר והביאו לנו את המוצר. ממליץ בחום על החנות.

שרות נהדר , ניסן נתן שרות מעולה גם בטלפון וגם בזמן האספקה. חוויה קנייה מעולה , בהחלט מומלץ

בחודש אוגוסט רכשתי קולט אדים לשימוש עתידי בביתנו החדש. פתחתי את האריזה, לראשונה, בחודש ינואר ומצאתי פגם בזכוכית הקולט. צלצלתי לחנות ודיברתי עם בחור בשם ניסן, אשר הפנה אותי ליבואן. לצערי, היבואן לא עזר לי וניסה להתנער מאחריות. חזרתי לניסן וכעבור שלושה ימים הוא הגיע בעצמו אליי הביתה עם מוצר חדש שנבדק במקום. השירות ניתן עם חיוך ורצון טוב, לשביעות רצוננו, תודה ויישר כוח!!!

הזמנתי את המוצר ולמחרת הוא כבר היה אצלי, נדיר במחוזותינו. אני ממליצה בחום לרכוש מוצרים אצל ספק זה

רציתי להודות על חווית הקניה הנעימה, השירות הסופר מהיר והיעיל. זה התחיל כבר בעת הקניה, כשדאגו להתאים לי את המוצר המתאים לצרכי, העובדה שלא לקחו תוספת תשלום הובלה למקום מגורים מיוחד (מה שבמקומות אחרים קרה גם קרה) וההגעה המהירה מאוד של המוצרים (שני המוצרים הגיעו אחד למחרת היום והשני יום לאחריו) מה ששוב לא מאפיין הגעת מוצרים למקום מגורי. יישר כח!!! עמית

המוצר הגיע תוך יומיים. בדיוק שהוזמן. המוצר היה מתצוגה אבל במצב טוב. המוכר התקשר ביום של הזמנה לסגר פרטים והיה מאוד נחמד.

בהזמנה ביקשתי פינוי של המקרר הישן, המוכר התקשר אלי לאחר קבלת ההזמנה להסביר לי כיצד להכין את המקרר הישן לפינוי ולוודא שמובילים לא ישאירו אותו. באותו יום התקשרו לתאם איתי הובלה ויומיים לאחר מכן קיבלתי את המקרר. סך הכל חווית קנייה טובה!

בעל החנות נתן שירות אדיב ,מהיר ומקצועי, המשלוח הגיע עוד לפני תום 5 ימי עסקים. בנוסף שלח לבקשתי תמונות של המוצר בווצאפ.

השירות היה מהיר ואדיב- מבחינתי הפרמטר החשוב ביותר. מרוצה מאוד. בטוח ארכוש שוב בעתיד! תודה רבה

נשלח תוך 2 ימים . מאוד מרוצה. !!!!!!!!! אני להזמינ שם עוד.תודה על שירות טוב

המחיר נראה טוב וההזמנה נוחה באינטרנט. חזרו אלי למחרת למסירת פרטים נוספים וקבלת כרטיס אשראי. העריכו אספקה תוך שבועיים למרות שבהזמנה נרשם חודש. סופק בתוך 3 שבועות. לאחר קבלת המקרר נתקלתי בבעית תפעול שנפתרה בקלות בשיחה טלפונית מול ניסן. המקרר עובד היטב מזה מספר ימים.

היעוץ לפני הקניה היה מקצועי ביותר. אספקה היתה תוך יומיים. ווסת גז שנרכש בנפרד נמצא כלא מתאים בעת ההרכבה והוחלף תוך יום. בסה"כ שירות יוצא דופן.

תהליך הקניה פשוט. האספקה לירושלים רק יומיים בשבוע, כך שכשלא יכולתי בחמישי, נדחה לשני. טווח זמן אספקה גדול מאוד (בין 9-17) למרות שניתנת התרעה כשעה לפני הגעה, עדיין מגביל מידי. טכנאי התקנה הגיע למחרת, יקר מידי לטעמי (100 שח לצינור הגז 150 להתקנה עצמה. סהכ 250 שח- יקר!). אמנם ניתנה האפשרות לקנות צינור לבד באופן פרטי, ובכל זאת...

מקרר שהזמנתי לא היה במלאי ולכן זמן ההספקה היה ארוך מאוד, הם הציעו לי מקרר חלופי בהנחה וסיפקו אותו תוך יומיים מיום ההזמנה

ניסן מנהל החנות היה אדיב, מהיר, משתף פעולה, ושלח לי את המכונה באותו יום !! ההמלצה שלו התאימה במדויק את הצרכים שלי ואני ממש מאד מרוצה. בפעם הבאה שארצה מוצר חשמלי אפנה אליו קודם כל