
שלחתי פניה אל החנות דרך האתר. חזרו אליי די מהר. נמסר לי שה-TV במלאי ולכן נסעתי לקחת את ה- TV מהחנות בפתח תקווה. התקבלתי ממש יפה. שלמתי ולקחתי את ה- TV. בעל החנות הביא את ה-TV עד הרכב ועזר לי להכניסה לרכבי הפרטי. כמו כן הוריד לי 90 ש"ח בגין נסיעתי אליו במקום הובלה אליי. כל הכבוד על ההגינות , והשירות המהיר.























