
השירות שקיבלתי בחנות היה פשוט מצויין, הגעתי לחנות בפעם הראשונה במטרה לרכוש 2 משחקים לPlaystation 4. חשבתי שיעלה לי לפחות 600 שקל אבל הופתעתי כששמעתי את המחיר (מאוד זול). אך משחק אחד לא היה במלאי ורכשתי רק אחד (אמרו לי לבוא באותו יום קצת יותר מאוחר). השירות היה נעים ואדיב. כפי שראיתי החנות הייתה מפוצצת במשחקים של current-gen וnext-gen קונסולות. ממליץ לכולם לבוא לחנות זאת, ללא ספק אחזור שוב לשם. תודה לשגיא שעזר לי לרכוש את המשחק.























