
רכשתי שעון קסיו בחנות זו טלפונית ביום 28.6.2012.ההזמנה בוצעה בקלות רבה ע"י נציג בשם שירן, והשעון הגיע בזמן לשביעות רצוני עד כאן. במהלך שלשה שבועות מיום רכישתו של המוצר, שמתי לב שהשעון אינו מדייק: במהלך מספר איפוסים של השעון, השעון יוצא מאיפוס השניות ומזייף בהפרשים של 6 עד 25 שניות, כמו כן, מד הטמפרטורה של השעון מראה סטייה של 3 עד ארבע מעלות מהטמפרטורה שנמדדה על ידי בברומטר מדויק, ובמספר תנאי טמפרטורה. פניתי טלפונית לנציג החנות שירן, וספרתי לו הר"מ. שירן אמר לשלוח את השעון אליהם, ו"שען" יבדוק אותו. הסכמנו שאם השעון ימצא לא תקין, הוא יוחלף בחדש, לא הסכמתי, ששעון חדש שרק עתה נרכש-יתוקן. ביום 1.8.2012 (שבוע אחרי שהחנות קיבלה את השעון בדואר רשום בתא' 26.7.201) התקשרתי אליהם שוב ושוחחתי עם נציגת שירות ועם שירן. השעון טרם נבדק אמר שירן, והבטיח לחזור אלי עם תשובה, ביום 5.8.2012 בשעה 0958 התקשר אלי שירן, ומסר כי ה"שען" בדק את השעון, ומצא אותו תקין (??!!) . "אני שולח אותו אליך חזרה" - כך אמר. לא הובהר לי, ולכן גם לא ברור לי, איזה "שען" בדק את השעון הקלוקל, ואיך יתכן, שנקבע, ששעון מזייף - הוא שעון תקין. ניכר כי הטיפול וההתנהלות במקרה זה תמוהה,מתנער, ומתחמק. טענתכם כי: "השעון אותו רכשה הלקוחה הוא מהמותג קסיו אשר מדבר בעד עצמו" (ראה בקורתה של אריאלה מיום 1.7.2012), היא טענה נבובה, שכן תקלות עלולות להופיע בכל איכות של מוצר, השאלה היא - איך נותני השירות מטפלים בלקוח. . בכוונתי להתייעץ ולהעביר תלונה מסודרת בעניין זה לאגודה להגנת הצרכן, לא נראה לי כי הטיפול בענייני קיבל יחס הגון, והחכם המעיין בתלונה זו, עיניו בראשו. המוצר סה"כ - מאכזב השירות סה"כ - מאכזב, חבל, תם ולא נשלם.























