רכשתי בחנות מדפסת, התקשרתי לחנות לשאול על המדפסת כמה שאלות טכניות, ענה לי בחור בשם שגיא שהיה נחמד מאוד, ענייני וענה לכל השאלות שלי בסבלנות.
ההזמנה באתר הייתה קלילה ומאובטחת ויש אפשרות לשלם דרך פייפל, בהזמנת המוצר כתוב שהמוצר יגיע במשלוח חינם תוך יום עסקים אחד, לצערי ביום המחרת התקשרתי לחנות כדי לוודא שאכן יגיע אליי המוצר כי אח"כ נכנסים לתקופת החגים, החנות עובדת עם חברת UPS והם ביררו מולם ואמרו שאכן המוצר יגיע היום, ונתנו לי מספר משלוח, לאחר כמה שעות שהמוצר לא הגיע ביררתי ישירות מול UPS והם אמרו שהייתה בעיה בכתובת שנתתי ולכן המוצר יגיע רק אחרי החגים, התקשרתי שוב לחנות ענה לי שגיא שעשה כל מאמץ לעזור לי, הבטיח לחזור אליי אחרי שיברר מול UPS ואכן תוך שעה חזר אליי התנצל על התקלה שהייתה והצליח להוציא מ UPS התחייבות שהמוצר יגיע אליי ביום המחרת וכך היה! פניתי שוב לחנות הפעם במייל ואמרתי שלא קיבלתי חשבונית במייל מהם, תוך שעה שלחו לי חשבונית ועוד בערב חג! כל הכבוד! פניתי אליהם גם במייל גם בטלפון וגם השתמשתי באתר שלהם והכל היה פשוט מעולה!