
קודם כול שירות מעולה,מהירות משלוח מדהימה מחיר זול יחסית לאחרים בקיצור שירות מעולה. יש ניסיון למכור עוד דברים שקשורים לפאלפון אבל לא בתוקפנות אלא בעדינות שזה בסדר גמור בקיצור כדיי לקנות מה חנות הזו.

קודם כול שירות מעולה,מהירות משלוח מדהימה מחיר זול יחסית לאחרים בקיצור שירות מעולה. יש ניסיון למכור עוד דברים שקשורים לפאלפון אבל לא בתוקפנות אלא בעדינות שזה בסדר גמור בקיצור כדיי לקנות מה חנות הזו.

הגענו לחנות כדי לקנות 2 מכשירי סמסונג המחיר - בין הנמוכים החנות מרווחת, חדישה, מלאה באביזרים, נעימה ומהנה. טיפל בנו בחור נחמד שדאג לסדר לנו מדבקות על המסך בצורה מושלמת ולא נתן לנו ללכת משם עד שווידא שהטלפונים טעונים וגם בדק איתנו שהם עובדים כמו שצריך. נהנו מאוד מחווית הקניה וזה בעיני לא פחות חשוב ממחיר טוב. אין לי ספק שאשוב לשם שוב!

אתמול קניתי סמארטפון מסוג סמסונג, רציתי לשבח את המוכר חי שליווה את בעלי עוד בטלפון וכן בחנות עצמה, בסבלנות, חיוך ושרות מעולה. כמוכן החנות עצמה נעימה ונותני השירות גם הם טובים ואדיבים.

בהחלט מומלץ. שירות אישי, אדיב במיוחד. מקצועי עם תודעת שירות. אני בהחלט חושב שכדאי להגיע לחברה עצמה על פני הזמנה טלפונית ו/או באינטרנט - לראות את המוצרים, לאחוז בהם ולהתרשם. בסה"כ היתה אוירה טובה ומקצועית ויצאנו (אישתי ואני) מרוצים מאוד.

המוקדנית בטלפון היתה קצת פחות חביבה, כאשר התקשרתי להתעניין במוצר ובאשר לאפשרות איסוף עצמי. יחד עם זאת, כאשר הגעתי, ניתן לי שירות אדיב ביותר, אפילו הכינו לי כוס קפה. המחירים בחנות סבירים, אני לא מוצא סיבה לקנות אצל היבואן הרשמי. במקום יש מעבדת תיקונים - אני מקווה שלא אצטרך, אך נראה שיש על מי לסמוך.

יחס מאוד אדיב, תהליך רכישה מהיר ויעיל. החנות עצמה רחבת ידיים מעוצבת ומרשימה. הציעו שתייה חמה, האספרסו היה מאוד טעים תודה לצוות ולהנהלה, שימרו על הרמה גם בהמשך. אמליץ גם לאחרים.

רכשתי השבוע אייפון 4s באל סי דיל. בד"כ אינני נוהג לקנות דרך האינטרנט אז בחרתי להגיע אישית ולהתרשם. קיבלתי שירות אישי וסבלני. הצוות נתן לי להתלבט על הצבע (שחור או לבן) על מכשירים אישיים שלהם. את המכשיר שקניתי לא פתחו אלא רק אחרי שבוצע תשלום. האריזה מקורית וסגורה הרמטית וזה הרגיע אותי מהחשדנות. לאחר מכן הדביקו לי מגן מסך וקיבלתי הסבר מפורט, מאיש המעבדה, על שלבים ראשונים ברישום המכשיר. לסיכום: חוויית קניה ברמה גבוהה עם הזמנה מצידם להתקשר ולהתייעץ על כל דבר בהמשך. בהחלט אחזור לקנות שם.

הזמנתי לאמא שלי גלקסי מהאתר הזה, הם פתחו את הקופסא הוציאו את האוזניות ושלחו לי את המכשיר בלי האוזניות המקוריות שמגיעות עם המכשיר, כששאלי לגבי זה הם אמר שככה הדגם הזה מגיע, בררתי את זה עם אחד הדוכנים שמוכרים דגם זהה מסתבר שזה לא נכון הם פשוט גנבו מתוך הקופסא את האוזניות, דבר נוסף הם שאלו אם אני מעוניינת שזה יגיע עם שליח על אליי הביתה בתוספת 30 שקלים עוד קשקוש כי המשלוח כולל גם ככה הגעה עד הבית. בקיצור גנבים!!
צר לנו על הגישה והסגנון הבוטים של גברת שירי !! מספר רב של מכשירים מסדרת "גלקסי" :גלקסי ACE,גלקסי מיני,גלקסי "יאנג".... ועוד,מגיעים ללא אוזניות מחו"ל. אנו עוסקים בייבוא טלפונים משנת 1995 וברשותנו רישיון סחר של "משרד התקשורת" דבר המעיד על עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר. הבדיקה "בדוכן" שביצעה גברת שירי אינה אינדיקציה לעניין שכן יש חנויות שמצדיקות את המחיר הגבוה בו הן מוכרות בכך שהוסיפו אוזניות (בעלות 29 ש"ח) לאריזה.המשלוחים שלנו נשלחים עם רשות הדואר ולקוחות אשר בוחרים מסירה אישית מהירה מתבקשים לשלם תוספת של 29 ש"ח בלבד !!!

הגעתי לחנות ביום שישי. היו קונים רבים אך בכל זאת ענו לי מיד. מוכר צעיר בשם חי ענה לכל שאלותי בצורה בהירה ומדויקת. הסביר לי את כל הדרוש, ועזר לי לבחור מה שאני צריכה. הוא ומוכר בשם דימה לא שקטו עד שהביאו את המכשיר למצב בו הכל תקין. לאחר הקניה היו לי שאלות רבות וחי ענה לי בכל פעם בסבלנות אין קץ. הוא גם שלח לי לדואל קובץ עם הסברים וכד'.

חשוב ביותר לקרוא!!אני אדם יסודי ואיש טכני שעושה דוקטורט לפני כל קניה של מוצר יקר וחבריי תמיד מחכים לחוות הדעת שלי, הן על המוצרים/שרותים והן על בתי העסק.חששתי לרכוש מוצר זה שלא מחברות הסלולר או מרשתות גדולות.לאור ריבוי בתי העסק שנכנסו לשוק זה,קשה לדעת מי עומד מאחוריהם, מה גם שחשוב היה לי ולחבריי לקבל מכשיר מוכן לעבודה עם עברית מלאה.לאור הבדלי המחירים הגדולים החלטתי לבדוק.בדקתי לעומק מספר בתי עסק, הן מחוות הדעת כאן והן מבדיקות עצמאיות שלי (ויש לי מקורות) והחלטתי לפנות ל-LCDEAL.מהרגע הראשון בשיחת טלפון מקדימה עם בחור בשם חי הרגשתי טוב-הסבלנות, הנכונות, הרוגע והרצון נעמו לי מאוד והרגשתי את הביטוי של שרות טוב. אני עוסק בשרות שנים רבות ויודע לזהות שרות מצוין. לאחר שקיבלתי את כל האינפורמציה מחי אמרתי שאחזור אליהם.לאחר יומיים התקשרתי שוב וענה לי בחור בשם איתי.גם כאן קיבלתי שרות מעולה.למרות שגם בפניו חשפתי חששותיי הוא הרגיע אותי והזמין אותי לנסות אותם.הגעתי למקום מדהים עם חניות שמורות עבורם,אולם יפהפה ובו חדרים של חברי הצוות.הכל נקי ומסודר,האווירה מצוינת.מיד נתנו לי הרגשה של משפחה וטיפלו בי בסבלנות אין קץ, ענו לכל שאלותיי ולא הרפו עד שלא קיבלתי כל שרציתי.הם עברו איתי על כל מכשיר ומכשיר, הראו לי שהוא עובד ואת כל הדברים בערכה. בחור מקסים ולבבי בשם דימה הדביק לי מגיני מסך בצורה מקצועית ביותר והסביר לי גם הוא על המכשירים.רכשתי גם כמה אביזרים נלווים הכרחיים ויצאתי עם חיוך גדול על הפנים.אוסיף שבזמן שהמתנתי שם לפרוצדורה הכספית יזמתי שיחה עם חי וגיליתי אדם נהדר ואיש שרות מעולה.הוא זה שבעצם בשיחה הראשונה גרם לי לבוא.החברה גם מוכרת מכשירי טלביזיה ואני שוקל לרכוש גם מוצר זה אצלם. לאחר שנים רבות של עיסוק מול אנשים, עסקים וחברות אני יודע לזהות באינטואיציה שלי מקום עליו אני יכול לסמוך ולהיות שקט. גם במחיר הם היו תחרותיים למרות שאני באופן אישי מוכן לשלם מעט יותר ולקבל שקט וכתובת אליה אוכל לפנות. לסיום - אל תהססו - רוצו למקום!!!

הגעתי לחנות המקום נראה מסודר מיד נגש אלי אחד העובדים בחור נחמד ענה לי על השאלות הציג לי המוצר, חשוב מאוד שלא נותנים לגעת במוצר אלא לאחר תשלום כך אתה יודע שלא שיחקו בו לפני שילמתי והלכתי הכל היה בסדר

בהתחלה קצת חשדנו להזמין ממקום לא מוכר באינטרנט אבל האייפון הגיע אחרי יום, השירות היה מעולה, טיפול מקצועי, פשוט כיף.

השירות ישיר וענייני...חי שמו של איש השירות אדיב מאד ומקצועי. ישנם המון סגנונות של סלולרים לבחירה. ממליצה בחום רב ללכת לחנות המשווקת הנ"ל.

רכשתי גלקסי 3 , חבר המליץ לי על המקום ואמר לי פשוט תלך לשם (מאחר ואני עובד ממש קרוב) המקום מדהים - יפה ונקי, השירות כיפי ממש ונכון לעכשיו עושה רושם שהמוצרים מעולים, בחור בשם חי עזר לי ויצאתי מרוצה מאוד... בקיצור, ממליץ בחום על LCDeal! דבר קטן שהייתי ממליץ לשנות אלו המחירים של כל התוספים למכשיר (כיסויים, מגני מסך וכו...) באיביי אני יכול לקנות בהרבה יותר זול וזה מבאס כי תכננתי לקנות במקום את כל התוספים (אפילו אם זה היה יותר יקר מאיביי אך מחיר הוגן יותר ממה שהיה שם) ולא קניתי בסוף.

עד היום נמנעתי מרכישה דרך האינטרנט לאור ריבוי התלונות אך הפעם בגלל פערי המחירים החלטתי לנסות ולאחר בדיקה החלטתי לרכוש טלפון סלולרי GALAXY S3 מ - LCDEAL ,אני חייב לציין שהיתה זו חווית רכישה לא מקובלת ברוב החנויות, טיפל בי בחור נחמד בשם שיואני חייב לציין שהטיפול היה מעל ומעבר למצופה. האדיבות, הסבלנות, המקצועניות והכנות שלוהיו מעל למקובל,בזמן ההמתנה הקצרה הוצע לי מים וקפה אספרסו,כל הכבוד.יש לשבח חברה כמו LCDEAL שמעסיקה עובדים ברמה כזאת ולשי שוב תודה על הטיפול היפה. ישר כוח. יעקב

ראשית המחירים אצלם הוגנים ביותר וניתן לשלם עד 3 תשלומים ללא ריבית בכלל! המשלוח מידי והשליח יוצר קשר כבר למחרת. שירות הלקוחות נוח וידידותי, אני יצרתי קשר עם נציג כמדומני בשם חי שהתרשמתי מאוד מהשרות והאמינות שהקרין. אני כבר מחכה להזמנה הבאה שלי שהזמנתי היום ואני בטוח שאקבל אותה מחר! -גיא-

לפני כ-10 ימים הגעתי לחנות לאחר סקירה פה באתר. ישר פנה אליי חי וליווה אותי בכל התהליך (התלבטות בין זגמים, הראה לי את המוצרים ולאחר מכן עזרה בבחירת הכיסוי המתאים למכשיר) חי ושאר הצוות היו מאוד נחמדים, מסבירים... לא דחקו בי לקבל החלטה. הייתה חוויה מאוד חיובית! חזרתי מרוגשת עם הגלאקסי החדש שלי וכיסוי תואם. בת דודה שלי התחילה להתעניין ברכישת מכשיר והמלצתי לה מיד על החנות, שבוע אחריי הקניה שלי גם לה היה גלאקסי חדש וחווית קניה מוצלחת. תודה!

הגעתי לחנות בפתח תקווה, קיבלתי יחס מצויין מבעלי מקצועי מהטובים ביותר בתחומם, מאחר והייתה לי תקלה במכשיר הסוני אריקסון הגעתי כדי לתקן את התקלה והגיע אליי בחור מקסים בשם דימה, ותיקן לי את התקלה במהירות ובמקצועיות רבה. יחס אנושי מדהים, ואיכות שרות מהטובים ביותר שפגשתי. אשמח להגיע שוב לחנות ואף המליץ עליו לכלל חבריי.

מחיר אטרקטיבי, מקום מקצועי ומהיר תודה לחי על השרות והאדיבות. אין בעיית חנייה. יצאתי עם אייפון שמיש ותקין מוכן למתנת יום הולדת. אחזור לבדוק מחיר של אייפון 5 כשיגיע.

שרות מעולה. אנשים טובים עם ניהול עסקי שדואג ללקוח. הם סבלניים להתלבטויות, מתמצאים ומבינים בתחום ומיעצים בנדיבות,חווית קניה שונה ממה שהורגלנו במקומות אחרים.אפילו כוס קפה משובח אפשר לקבל לאלה שזקוקים לזמן התלבטות. יש חניה קרובה. אנחנו נשוב לרכוש שם דברים בעתיד.

הזמנה טופלה במהירות, ללא לחץ לרכישות נוספות. הזמנה הגיעה מהר באמצעות שליח. לא נתקלתי בשום בעיה ואשקול לרכוש בחנות זו שוב

ביצעתי בדיקה מקדימה למלאי בטלפון מול איתי, הגעתי באופן עצמי וקיבלתי מידע מלא ומפורט, יחס טוב והוגן, אולם תצוגה מרשים, שרות מהיר זריז ויעיל, פשוט כיף ונעים.

אחלה שירות, הלכתי לחנות והם אפילו הדביקו לי את מדבקת המסך. הנציגים ברמה גבוהה ומבינים עניין! שמח מכל רגע ובמיוחד מהמוצר.

רכשתי פאלפון ביום שישי.ביום ראשון כבר התקשרו לתאם הספקה.הכל פשוט ונוח בלי שום עיקובים ותירוצים.פשוט ממליץ לרכוש דרך חנות זו.

הגענו דרך ההמלצות בזאפ, על מנת לנסות לתקן אייפון.לאחר שקיבלנו מהם חוות דעת שנייה שלא ניתן לתקן, קנינו סמרטפון אחר. אני לא נוטה לרוב להאמין להמלצות אבל בנוגע ל LCDEAL הכל היה נכון! שירות מדהים- מקצועי, אדיב, נחמד, המחירים בדיוק כמו שכתוב באינטרנט ללא אותיות קטנות, המקום נעים ומסודר, חניה מתחת לחנות בקיצור- חווית קניה אחרת. כשזה בא יחד עם המחירים הנמוכים ביותר- מה אפשר לבקש יותר. אני אישית אחזור לשם כל פעם שארצה לקנות סלולרי או טלויזיה. ממליץ בחום!