מפרסם ב-zap מאז 2008

‎אל סי דיל‎ ‏(LCDeal) - עמוד 28

חשמל ואלקטרוניקה (פתח תקווה)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 21 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: lcdeal.co.il
בעלים: יו פי תקשורת בע'מ
נמצאו 787 חוות דעת גולשים על אל סי דיל
דויד
דויד
19.11.2012
מוצר שנרכש: סמארטפון Galaxy 3

קודם כול שירות מעולה,מהירות משלוח מדהימה מחיר זול יחסית לאחרים בקיצור שירות מעולה. יש ניסיון למכור עוד דברים שקשורים לפאלפון אבל לא בתוקפנות אלא בעדינות שזה בסדר גמור בקיצור כדיי לקנות מה חנות הזו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Doron Gooz
Doron Gooz
15.11.2012
מוצר שנרכש: galaxy 3

הגענו לחנות כדי לקנות 2 מכשירי סמסונג המחיר - בין הנמוכים החנות מרווחת, חדישה, מלאה באביזרים, נעימה ומהנה. טיפל בנו בחור נחמד שדאג לסדר לנו מדבקות על המסך בצורה מושלמת ולא נתן לנו ללכת משם עד שווידא שהטלפונים טעונים וגם בדק איתנו שהם עובדים כמו שצריך. נהנו מאוד מחווית הקניה וזה בעיני לא פחות חשוב ממחיר טוב. אין לי ספק שאשוב לשם שוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
מיה
מיה
10.11.2012
מוצר שנרכש: מכשיר נייד W

אתמול קניתי סמארטפון מסוג סמסונג, רציתי לשבח את המוכר חי שליווה את בעלי עוד בטלפון וכן בחנות עצמה, בסבלנות, חיוך ושרות מעולה. כמוכן החנות עצמה נעימה ונותני השירות גם הם טובים ואדיבים.

חוות הדעת עזרה לכם?
orlevln
orlevln
10.11.2012
מוצר שנרכש: מכניר סמארטפון גלקסי s2

בהחלט מומלץ. שירות אישי, אדיב במיוחד. מקצועי עם תודעת שירות. אני בהחלט חושב שכדאי להגיע לחברה עצמה על פני הזמנה טלפונית ו/או באינטרנט - לראות את המוצרים, לאחוז בהם ולהתרשם. בסה"כ היתה אוירה טובה ומקצועית ויצאנו (אישתי ואני) מרוצים מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
רועי נחום
רועי נחום
06.11.2012
מוצר שנרכש: סללור GALAXI S3

המוקדנית בטלפון היתה קצת פחות חביבה, כאשר התקשרתי להתעניין במוצר ובאשר לאפשרות איסוף עצמי. יחד עם זאת, כאשר הגעתי, ניתן לי שירות אדיב ביותר, אפילו הכינו לי כוס קפה. המחירים בחנות סבירים, אני לא מוצא סיבה לקנות אצל היבואן הרשמי. במקום יש מעבדת תיקונים - אני מקווה שלא אצטרך, אך נראה שיש על מי לסמוך.

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
05.11.2012
מוצר שנרכש: סמארטפון Iphone 4S

יחס מאוד אדיב, תהליך רכישה מהיר ויעיל. החנות עצמה רחבת ידיים מעוצבת ומרשימה. הציעו שתייה חמה, האספרסו היה מאוד טעים תודה לצוות ולהנהלה, שימרו על הרמה גם בהמשך. אמליץ גם לאחרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
ניב
ניב
02.11.2012
מוצר שנרכש: אייפון 4s 16GB

רכשתי השבוע אייפון 4s באל סי דיל. בד"כ אינני נוהג לקנות דרך האינטרנט אז בחרתי להגיע אישית ולהתרשם. קיבלתי שירות אישי וסבלני. הצוות נתן לי להתלבט על הצבע (שחור או לבן) על מכשירים אישיים שלהם. את המכשיר שקניתי לא פתחו אלא רק אחרי שבוצע תשלום. האריזה מקורית וסגורה הרמטית וזה הרגיע אותי מהחשדנות. לאחר מכן הדביקו לי מגן מסך וקיבלתי הסבר מפורט, מאיש המעבדה, על שלבים ראשונים ברישום המכשיר. לסיכום: חוויית קניה ברמה גבוהה עם הזמנה מצידם להתקשר ולהתייעץ על כל דבר בהמשך. בהחלט אחזור לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
שירי
שירי
02.11.2012
מוצר שנרכש: גלקסי

הזמנתי לאמא שלי גלקסי מהאתר הזה, הם פתחו את הקופסא הוציאו את האוזניות ושלחו לי את המכשיר בלי האוזניות המקוריות שמגיעות עם המכשיר, כששאלי לגבי זה הם אמר שככה הדגם הזה מגיע, בררתי את זה עם אחד הדוכנים שמוכרים דגם זהה מסתבר שזה לא נכון הם פשוט גנבו מתוך הקופסא את האוזניות, דבר נוסף הם שאלו אם אני מעוניינת שזה יגיע עם שליח על אליי הביתה בתוספת 30 שקלים עוד קשקוש כי המשלוח כולל גם ככה הגעה עד הבית. בקיצור גנבים!!

תגובת החנות

צר לנו על הגישה והסגנון הבוטים של גברת שירי !! מספר רב של מכשירים מסדרת "גלקסי" :גלקסי ACE,גלקסי מיני,גלקסי "יאנג".... ועוד,מגיעים ללא אוזניות מחו"ל. אנו עוסקים בייבוא טלפונים משנת 1995 וברשותנו רישיון סחר של "משרד התקשורת" דבר המעיד על עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר. הבדיקה "בדוכן" שביצעה גברת שירי אינה אינדיקציה לעניין שכן יש חנויות שמצדיקות את המחיר הגבוה בו הן מוכרות בכך שהוסיפו אוזניות (בעלות 29 ש"ח) לאריזה.המשלוחים שלנו נשלחים עם רשות הדואר ולקוחות אשר בוחרים מסירה אישית מהירה מתבקשים לשלם תוספת של 29 ש"ח בלבד !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
תמר
תמר
30.10.2012
מוצר שנרכש: טלפון נייד גלקסי 3

הגעתי לחנות ביום שישי. היו קונים רבים אך בכל זאת ענו לי מיד. מוכר צעיר בשם חי ענה לכל שאלותי בצורה בהירה ומדויקת. הסביר לי את כל הדרוש, ועזר לי לבחור מה שאני צריכה. הוא ומוכר בשם דימה לא שקטו עד שהביאו את המכשיר למצב בו הכל תקין. לאחר הקניה היו לי שאלות רבות וחי ענה לי בכל פעם בסבלנות אין קץ. הוא גם שלח לי לדואל קובץ עם הסברים וכד'.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
27.10.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי גלקסי S3

חשוב ביותר לקרוא!!אני אדם יסודי ואיש טכני שעושה דוקטורט לפני כל קניה של מוצר יקר וחבריי תמיד מחכים לחוות הדעת שלי, הן על המוצרים/שרותים והן על בתי העסק.חששתי לרכוש מוצר זה שלא מחברות הסלולר או מרשתות גדולות.לאור ריבוי בתי העסק שנכנסו לשוק זה,קשה לדעת מי עומד מאחוריהם, מה גם שחשוב היה לי ולחבריי לקבל מכשיר מוכן לעבודה עם עברית מלאה.לאור הבדלי המחירים הגדולים החלטתי לבדוק.בדקתי לעומק מספר בתי עסק, הן מחוות הדעת כאן והן מבדיקות עצמאיות שלי (ויש לי מקורות) והחלטתי לפנות ל-LCDEAL.מהרגע הראשון בשיחת טלפון מקדימה עם בחור בשם חי הרגשתי טוב-הסבלנות, הנכונות, הרוגע והרצון נעמו לי מאוד והרגשתי את הביטוי של שרות טוב. אני עוסק בשרות שנים רבות ויודע לזהות שרות מצוין. לאחר שקיבלתי את כל האינפורמציה מחי אמרתי שאחזור אליהם.לאחר יומיים התקשרתי שוב וענה לי בחור בשם איתי.גם כאן קיבלתי שרות מעולה.למרות שגם בפניו חשפתי חששותיי הוא הרגיע אותי והזמין אותי לנסות אותם.הגעתי למקום מדהים עם חניות שמורות עבורם,אולם יפהפה ובו חדרים של חברי הצוות.הכל נקי ומסודר,האווירה מצוינת.מיד נתנו לי הרגשה של משפחה וטיפלו בי בסבלנות אין קץ, ענו לכל שאלותיי ולא הרפו עד שלא קיבלתי כל שרציתי.הם עברו איתי על כל מכשיר ומכשיר, הראו לי שהוא עובד ואת כל הדברים בערכה. בחור מקסים ולבבי בשם דימה הדביק לי מגיני מסך בצורה מקצועית ביותר והסביר לי גם הוא על המכשירים.רכשתי גם כמה אביזרים נלווים הכרחיים ויצאתי עם חיוך גדול על הפנים.אוסיף שבזמן שהמתנתי שם לפרוצדורה הכספית יזמתי שיחה עם חי וגיליתי אדם נהדר ואיש שרות מעולה.הוא זה שבעצם בשיחה הראשונה גרם לי לבוא.החברה גם מוכרת מכשירי טלביזיה ואני שוקל לרכוש גם מוצר זה אצלם. לאחר שנים רבות של עיסוק מול אנשים, עסקים וחברות אני יודע לזהות באינטואיציה שלי מקום עליו אני יכול לסמוך ולהיות שקט. גם במחיר הם היו תחרותיים למרות שאני באופן אישי מוכן לשלם מעט יותר ולקבל שקט וכתובת אליה אוכל לפנות. לסיום - אל תהססו - רוצו למקום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
רועי
רועי
25.10.2012
מוצר שנרכש: פלאפון one x

הגעתי לחנות המקום נראה מסודר מיד נגש אלי אחד העובדים בחור נחמד ענה לי על השאלות הציג לי המוצר, חשוב מאוד שלא נותנים לגעת במוצר אלא לאחר תשלום כך אתה יודע שלא שיחקו בו לפני שילמתי והלכתי הכל היה בסדר

חוות הדעת עזרה לכם?
Mordi Levi
Mordi Levi
24.10.2012
מוצר שנרכש: אייפון 4

בהתחלה קצת חשדנו להזמין ממקום לא מוכר באינטרנט אבל האייפון הגיע אחרי יום, השירות היה מעולה, טיפול מקצועי, פשוט כיף.

חוות הדעת עזרה לכם?
Limor David
Limor David
24.10.2012
מוצר שנרכש: סלולרי

השירות ישיר וענייני...חי שמו של איש השירות אדיב מאד ומקצועי. ישנם המון סגנונות של סלולרים לבחירה. ממליצה בחום רב ללכת לחנות המשווקת הנ"ל.

חוות הדעת עזרה לכם?
lg_moshe
lg_moshe
24.10.2012
מוצר שנרכש: מכשיר סלולרי galaxy s3

רכשתי גלקסי 3 , חבר המליץ לי על המקום ואמר לי פשוט תלך לשם (מאחר ואני עובד ממש קרוב) המקום מדהים - יפה ונקי, השירות כיפי ממש ונכון לעכשיו עושה רושם שהמוצרים מעולים, בחור בשם חי עזר לי ויצאתי מרוצה מאוד... בקיצור, ממליץ בחום על LCDeal! דבר קטן שהייתי ממליץ לשנות אלו המחירים של כל התוספים למכשיר (כיסויים, מגני מסך וכו...) באיביי אני יכול לקנות בהרבה יותר זול וזה מבאס כי תכננתי לקנות במקום את כל התוספים (אפילו אם זה היה יותר יקר מאיביי אך מחיר הוגן יותר ממה שהיה שם) ולא קניתי בסוף.

חוות הדעת עזרה לכם?
Jacob
Jacob
17.10.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי GALAXY S3

עד היום נמנעתי מרכישה דרך האינטרנט לאור ריבוי התלונות אך הפעם בגלל פערי המחירים החלטתי לנסות ולאחר בדיקה החלטתי לרכוש טלפון סלולרי GALAXY S3 מ - LCDEAL ,אני חייב לציין שהיתה זו חווית רכישה לא מקובלת ברוב החנויות, טיפל בי בחור נחמד בשם שיואני חייב לציין שהטיפול היה מעל ומעבר למצופה. האדיבות, הסבלנות, המקצועניות והכנות שלוהיו מעל למקובל,בזמן ההמתנה הקצרה הוצע לי מים וקפה אספרסו,כל הכבוד.יש לשבח חברה כמו LCDEAL שמעסיקה עובדים ברמה כזאת ולשי שוב תודה על הטיפול היפה. ישר כוח. יעקב

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא
גיא
16.10.2012
מוצר שנרכש: אייפון 4s Iphone 4s

ראשית המחירים אצלם הוגנים ביותר וניתן לשלם עד 3 תשלומים ללא ריבית בכלל! המשלוח מידי והשליח יוצר קשר כבר למחרת. שירות הלקוחות נוח וידידותי, אני יצרתי קשר עם נציג כמדומני בשם חי שהתרשמתי מאוד מהשרות והאמינות שהקרין. אני כבר מחכה להזמנה הבאה שלי שהזמנתי היום ואני בטוח שאקבל אותה מחר! -גיא-

חוות הדעת עזרה לכם?
מעיין
מעיין
14.10.2012
מוצר שנרכש: סלולרי גלקסי S3 Samsung I9300 Galaxy S3

לפני כ-10 ימים הגעתי לחנות לאחר סקירה פה באתר. ישר פנה אליי חי וליווה אותי בכל התהליך (התלבטות בין זגמים, הראה לי את המוצרים ולאחר מכן עזרה בבחירת הכיסוי המתאים למכשיר) חי ושאר הצוות היו מאוד נחמדים, מסבירים... לא דחקו בי לקבל החלטה. הייתה חוויה מאוד חיובית! חזרתי מרוגשת עם הגלאקסי החדש שלי וכיסוי תואם. בת דודה שלי התחילה להתעניין ברכישת מכשיר והמלצתי לה מיד על החנות, שבוע אחריי הקניה שלי גם לה היה גלאקסי חדש וחווית קניה מוצלחת. תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
14.10.2012
מוצר שנרכש: סוני אריקסון ARC S - נוקיה C201

הגעתי לחנות בפתח תקווה, קיבלתי יחס מצויין מבעלי מקצועי מהטובים ביותר בתחומם, מאחר והייתה לי תקלה במכשיר הסוני אריקסון הגעתי כדי לתקן את התקלה והגיע אליי בחור מקסים בשם דימה, ותיקן לי את התקלה במהירות ובמקצועיות רבה. יחס אנושי מדהים, ואיכות שרות מהטובים ביותר שפגשתי. אשמח להגיע שוב לחנות ואף המליץ עליו לכלל חבריי.

חוות הדעת עזרה לכם?
רותי
רותי
11.10.2012
מוצר שנרכש: iphone 4

מחיר אטרקטיבי, מקום מקצועי ומהיר תודה לחי על השרות והאדיבות. אין בעיית חנייה. יצאתי עם אייפון שמיש ותקין מוכן למתנת יום הולדת. אחזור לבדוק מחיר של אייפון 5 כשיגיע.

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
11.10.2012
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי s2 l9100 לבן

שרות מעולה. אנשים טובים עם ניהול עסקי שדואג ללקוח. הם סבלניים להתלבטויות, מתמצאים ומבינים בתחום ומיעצים בנדיבות,חווית קניה שונה ממה שהורגלנו במקומות אחרים.אפילו כוס קפה משובח אפשר לקבל לאלה שזקוקים לזמן התלבטות. יש חניה קרובה. אנחנו נשוב לרכוש שם דברים בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
10.10.2012
מוצר שנרכש: סלולרי S3

הזמנה טופלה במהירות, ללא לחץ לרכישות נוספות. הזמנה הגיעה מהר באמצעות שליח. לא נתקלתי בשום בעיה ואשקול לרכוש בחנות זו שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
חיים
חיים
10.10.2012
מוצר שנרכש: SAMSUNG galaxy ACE

ביצעתי בדיקה מקדימה למלאי בטלפון מול איתי, הגעתי באופן עצמי וקיבלתי מידע מלא ומפורט, יחס טוב והוגן, אולם תצוגה מרשים, שרות מהיר זריז ויעיל, פשוט כיף ונעים.

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
03.10.2012
מוצר שנרכש: פלאפון GALAXY S3

אחלה שירות, הלכתי לחנות והם אפילו הדביקו לי את מדבקת המסך. הנציגים ברמה גבוהה ומבינים עניין! שמח מכל רגע ובמיוחד מהמוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
איגור
איגור
30.09.2012
מוצר שנרכש: סמארטפון neo v

רכשתי פאלפון ביום שישי.ביום ראשון כבר התקשרו לתאם הספקה.הכל פשוט ונוח בלי שום עיקובים ותירוצים.פשוט ממליץ לרכוש דרך חנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
איציק
איציק
30.09.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי XPERIA

הגענו דרך ההמלצות בזאפ, על מנת לנסות לתקן אייפון.לאחר שקיבלנו מהם חוות דעת שנייה שלא ניתן לתקן, קנינו סמרטפון אחר. אני לא נוטה לרוב להאמין להמלצות אבל בנוגע ל LCDEAL הכל היה נכון! שירות מדהים- מקצועי, אדיב, נחמד, המחירים בדיוק כמו שכתוב באינטרנט ללא אותיות קטנות, המקום נעים ומסודר, חניה מתחת לחנות בקיצור- חווית קניה אחרת. כשזה בא יחד עם המחירים הנמוכים ביותר- מה אפשר לבקש יותר. אני אישית אחזור לשם כל פעם שארצה לקנות סלולרי או טלויזיה. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון