
רכשנו שלוש טלוויזיות LG 43# הגיעו בזמן המובטח אפילו קצת לפני רמת שירות גבוהה אמינות גבוהה, אפס בעיות

רכשנו שלוש טלוויזיות LG 43# הגיעו בזמן המובטח אפילו קצת לפני רמת שירות גבוהה אמינות גבוהה, אפס בעיות

המוצר מעולה , מהיר, מנקה טוב את הכלים , פשוט לשימוש הגיע מהר, שירות טוב

מחירים ממש טובים. מוצרים מעולים.משלוח מהיר וזהיר. עונים לטלפון זריז ופותרים בעיות במידיי אנשים ממש נחמדים

קניתי בזאפ גם טלוויזיה וגם מקרן קול אצלם הגיע בזמן שציינו, המוצרים היו מעולים והמחיר היה הכי זול בזאפ, ממליץ!

קניתי טלויזיה, מוצר מעולה ובין האחרונים בשוק עקב המשבר העולמי, שירות מצויין. משלוח מהיר ובלי בעיות

רכשתי שואב אבק דייסון. המחיר היה הכי נמוך בזאפ והמשלוח היה מהיר. המוצר עובד מצויין. .

אהבתי את החנות מהירה מאוד ואיכותי שירות תודה רבה. הטלוויזיה התקבלה במצב טוב ולכן על החנות אני יכול להמליץ לאחרים.

חברה טובה, המיקרוגל סמסונג שרכשתי מאתר זאפ מהחברה הגיע בזמן, עובד טוב ואין לי שום הערות - כל הכבוד!

הטלויזיה באתר זה היתה במחיר הזול ביותר בזאפ. תהליך הקניה היה מהיר ויעיל וקבלת הטלויזיה היתה מהירה כולל צוות מתקינים כפי שסוכם בהזמנה. אחזור לקנות באתר זה כי מצאתי אותו אמין וזול.

לקח להם 4 ימים רק להתחיל לטפל בהזמנה שלנו למרות שהבהרנו להם שזה דחוף. כל מי שדיברנו איתו או לא ענה לעניין או לא ענה בכלל. מדובר בחבורה של אנשים סופר לא מקצועיים ולא אדיבים. ממש התגלמות כל מה שגרוע בנותני שירות ישראלים. למזלנו עצרנו את העסקה בזמן והספקנו לקנות את המוצר במקום אחר.
התחייבות שלנו לאספקת מוצרים עד 7 ימי עסקים , הזמנה שמתקבלת עוברת תהליך אישור ובדיקה כללית , ברור שעושים את המקסימום לספק הכי מהר שאפשר , במקרה הנ"ל לקוח התקשר וביקש לזרז , אכן ניסינו בכל הכח להקדים אספקה , ביום האספקה ( 4 ימים מיום ביצוע הזמנה )אנחנו מחייבים את כרטיס האשראי של הלקוח ( אכן חיוב אשראי לקחות אך ורק ביום ההובלה ולא לפני ) , נתקלנו בסירוב לעיסקה מחברת האשראי של הלקוח , בזריזות התקשרנו ללקוח לעדכן ולהחליף לאשראי אחר , הלקוח התעצבן וביקש לבטל את ההזמנה . על המקצועיות האדיבות והנימוס של צוות החנות יעידו מאות לקוחות שרכשו במהלך השנים בחנות שלנו והגדילו לעשות ורשמו חוות דעת מדהימות שמתארות את רמת השירות שהחנות מספקת ללקוחותיה , צר לנו שהלקוח החליט לספר חלקיקי אמת ולא את כל האמת , בכל מקרה אם הלקוח ומשפחתו נפגעו מצוות החנות , אנחנו מתנצלים , בחנות שלנו הלקוח תמיד צודק גם אם הוא לא צודק.

ממליץ מאוד על החנות. הרכישה דרך האתר היתה פשוטה ומהירה. המחיר היה הוגן. המוצר הגיע תוך יומיים אל פתח הבית באריזה סגורה ובאחריות של יבואן רשמי כפי שמופיע באתר.

Fantastic service from start to finish. Excellent prices, wonderful customer service including after sales service- nothing was too much. It was an effortless purchase and we will definitely be using them again.

מהיר,. בדקו לפני ואחרי שהכל בסדר. הגיע הזמן. מזגן כמו שמפורסם. סה"כ אין תלונות.

חויית קניה מעולה רכשתי מזגן ביום ראשון וביקשתי לקבלו עד יום רביעי ,יגאל נציג הבטיח וקיים,בלי טירטורים ובלי סיפורים למחרת התקשרו ותיאמו מועד הגעה אחלה שירות ואחלה מחיר בטוח שאחזור אליהם שוב לכשאצטרך

קניתי מקרר lg בחנות דרך הטלפון. המחיר שלהם היה המחיר הזול ביותר בזאפ והשרות הטוב ביותר. המקרר הגיע תקין ובזמן. שלחו מהחנות דף הנחיות לקבלת המוצר וראיתי שהמוכרים מעוניינים שהסקה תסתיים בצורה הטובה ביותר. תודה.

הלך לי מייבש הכביסה בסופ״ש עשיתי הזמנה אונליין אחרי סקירה של מוצרים וחניות החוויה הייתה טובה מרגע ההזמנה ועד קבלת המוצר שירות עדיב ונעים

תהליך הרכישה היה קל וידידותי. עשיתי השוואות החנות הייתה הזולה ביותר . האספקה הייתה אפילו מוקדם מכפי שהתחייבו. המוקד של החנות ענה תמיד במהירות ובאדיבות . לסיכום ניתן לומר שחווית הקניה הייתה מעולה.

חנות זו מספקת שירות מהיר ואיכותי. זמינים בלפון ומסבירים היטב את הפירוט של המוצר. אני מאוד מרוצה.

חנות מפרגנת ואדירה, נותנת חייבת קנייה ושירות מעבר לכל גבול. דואגים תמיד מכל הלב ללקוח שיהיה מרוצה וזה מורגש! עלו והצליחו אני בוודאות ארכוש אצלכם שוב בעתיד!

רכשתי מכשיר טלוויזיה ,הגיע מהר מאד. חוויית קניה טובה שרות טוב עונים לטלפון ונותנים שירות. בהחלט מו לץ

קנינו כיריים אינדוקציה Electrolux EIV744 אלקטרולוקס. הכיריים הגיעו בזמן ללא בעיות מיוחדות. השירות היה טוב

שרות מעולה קיבלתי את המזגן תוך יומיים. ממליצה בחום. מוצר דגם חדש ממש חזק ואיחותי

לא לפנות לחנות זאות לפי ניסיון שלי!!!קנינו מקרר אצלהם. שלא עבד מרגעה ראשון כבר חודשיים מקרר נימצאה אצלנו ולא עובד .חנות לא מוכן לעזור לנו בשום צורה לא הביאה מקרר אחר ולא לתת זיכוי .מדברת איתם בכל שבועה הנציג של חנות מעבירים לחברה שמתקנת את מוצר מורידים את כל אחריות מאצמם. על תיקנו שום דבר דרכם כדי לא להיות במצב שלי עם מוצר לא תקין בבית ללא עזרה שלהם!
שלום לקוחה רכשה מקרר ביבוא רישמי ברימאג . מקרר חדש סופק ללקוחה . לקוחה התלוננה שמקרר לא עובד . ברימאג ביקרו את הלקוחה מספר רב של פעמים. כולל טכנאי בכיר.כל הבדיקות מעידות שמוצר תקין במאה אחוז. הצענו ללקוחה לשלם לה על טכנאי פרטי , אולי באמת ברימאג טועים .הלקוחה מסרבת לקבל את עזרתנו בעניין זה . שירות ברימאג וגם אנחנו כחנות מלווים את הלקוחה . ביקשנו בכל מקרה מברימאג להחליף ללקוחה מקרר והיינו מוכנים לממן הובלות בשביל לרצות לקוחה . אכן זו בעיה להחליף מקרר שכל הבדיקות מעידות שהמוצר תקין במאה אחוז . המשכנו לדרוש החלפת מקרר עבור לקוחה זו. התקינו רשם טמפרטורה במקרר , התוצאות תקינות . מנהל קירור בכיר מטעם ברימאג ביקר ביום חמישי האחרון בבית הלקוחה , למרות שכל הממצאים מראים תקינות . הנהלת ברימאג בעקבות לחץ כבד שלנו , החליטו היום להחליף ללקוחה למקרר חדש. כפיצוי החזרנו ללקוחה 180 ש"ח ששילמו ביום האספקה לחברת ההובלות ( כחוק ) בגין פירוק דלתות . בנוסף העברנו עוד 180 ש"ח כפיצוי שישולמו ישירות למוביל שיספק מקרר חדש. בסופו של יום מקרר מוחלף הלקוחה קיבלה החזרים עבור כל התשלומים ששילמה . נקווה שלקוחה מרוצה

הזמנתי טלוויזיה דרך האתר. האתר נוח מאד. המוצר הגיע בזמן והמתקין היה אדיב ומקצועי וביצע את ההתקנה לשביעות רצוני

חנות מאוד מקצועית ועניינית. נתנו שירות נהדר עם זמינות גבוהה. הזמנתי באתר, התקשרו לוודא הכל טלפונית והמוצר הגיע עם שליח. הכל עבר חלק, אפילו התקשרו פעם נוספת לוודא שאני מרוצה. בהחלט אחזור פעם הבאה