
הזמנה קבועה לדיו חלופי מדפסת brother איכות מעולה ברמה גבוהה למספר גבוה של הדפסות. המשלוח מגיע ממש מהר. מרוצה מאוד מאוד תודה לכם

הזמנה קבועה לדיו חלופי מדפסת brother איכות מעולה ברמה גבוהה למספר גבוה של הדפסות. המשלוח מגיע ממש מהר. מרוצה מאוד מאוד תודה לכם

הזמנתי עכבר סטנדרט של מיקרוסופט וקיבלתי 4 עכברים קטנים. אני מתקשר ואין מענה לא קבלתי חשבונית לא לקנות שם

קניתי טונרים לסדרת מדפסות של סמסונג. אחרי שהתקלקלה המדפסת גיליתי שמסתירים את העובדה כי אין להשיג בארץ אף אחת מה26 דגמי המדפסות של סמסונג כבר שנתיים. נתקעתי עם 4 טונרים שרק המוכר הנל יכול להזדכות עליהם מול החברה אך המוכר לא נותן אפשרוץ להחזיר אליו את הטונרים.

חנות שאין דרך ליצור קשר איתו זאת בדיחה.קניתי טונר למדפסת HP ,המשלוח לא הגיעה ואין דרך לברר מה קורה עם זה.לא טלפוני,לא במיילים ולא ב Wahtsapp.

הזמנתי רב שקעים באתר. שירות מהיר ואמין. תמיד זמינים בטלפון ובוואטצאפ. אתר מאוד נוח להזמנות ולמעקב.

תהליך ההזמנה מאוד פשוט והמחיר טוב. אמנם לא קיבלתי את החבילה בזמן, אבל קיבלתי חבילה נוספת במקומה. בסופו של דבר קיבלתי 2 חבילות, ו"מחסני דיו" הורו לי להשאיר את שתיהן אצלי. כל הכבוד!

תודה רבה לכם מחסני דיו עבור הרכישה והשירות המעולה לו זכיתי. ביום ראשון רכשתי 3 טלפונים שולחנים וביום רביעי קיבלתי הודעה שהחבילה הגיעה לסניף האיסוף. ביום חמישי אספתי אותם וחיברתי לפי ההוראות לקוי הטלון בחדרים. שוב תודה רבה

הזמנתי צבע למדפסת, אבל כעבור שבועיים (בזמו של קורונה-סגר) הרגשתי עיכוב בהספקה. יצרתי קשר דרך וואטסאף ולמחרת קיבלתי מוצר עם שליח עד הדלת. שירות מעולה. מזמין דרכם כל הזמן. מומלץ מאוד!!!

חווית קניה מעולה! שירות מהיר אדיב ויעיל !! מחירים שווים. גם בתקופת הקורונה כל המוצרים הגיעו בזמן, גם שהייתה טעות בהזמנה ישר החליפו ללא בעיות ובמהירות רבה. ממליץ בחום!!!

הזמנתי עכבר, הגיע מקולקל , האשימו את הדואר .. - זה לא מכשיר עדין כמו מחשב נייד - זה חתיכת פלסטיק פשוטה ! הייתי צריך להחזיר בעלות 15ש"ח על פריט שעולה 29ש"ח.

שנים קונה לא מעט במחסני דיו. בדרך כלל אוסף לבד כי זה בדרך לעבודה. הפעם הזמנתי דיו למדפסת ודברים קטנים ועכב סגר קורונה הזמנתי משלוח. המשלוח הגיע למחרת בבוקר. שירות נדיב ומהיר. ממליץ על המקום.

הזמנתי דרך אתר האינטרנט של מחסני דיו דפים לפיתוח תמונות. המשלוח הגיע תוך יום והשליח תיאם איתי בטלפון זמן הגעה. אני מרוצה מאוד מהשירות

אתר הקניות מאוד נח, המחיר מאוד משתלם (הכי זול במצאתי) והמשלוח הגיע עד הבית כבר למחרת.

שירות אדיב, מהיר ומקצועי. הזמנתי מאורר תקרה במחיר הולם. המוצר הגיע יום לאחר ההזמנה. מקצוענים.

כבר 4 שנים רוכשת דרך האתר גיו ולפעמים על הדרך דברים נוספים. נשלח ומגיע תמיד מהר. השירות תמיד מעולה. המחיר אטרקטיבי. המלצתי כבר לחברי, ממלציה מאוד גם לכם.

אחלה שירות, אדיב, מהיר, זול, אחזור לרכוש מוצרים שם. אמליץ לחברים לקנות שם מוצרים גם

חוויות הקניה אונליין ממש טובה וקלה. המשלוח הגיע ביום למחרת והשליח הגיע עד לפתח המשרד. התקשר לפני כן לוודא שאנחנו נמצאים והיה נחמד מאוד. איכו המוצר ממש טובה. באופן כללי ממש מרוצה !

הזמנה באתר האינטרנט שבוצעה בערב יום חמישי, הדברים הגיעו ביום שישי בבוקר. מחיר תחרותי לשוק ... עם דילים של כמה דברים יחד במחיר טוב יותר. הגעתי אלהם במקרה, לאחר שהספק הקבוע שלי לא יכול להיה לספק את המוצרים בזמן סביר, ומהיום אני קונה רק אצלם. מומלץ בחום

ההזמנה דרך האתר קלה ומהירה למחרת קיבלתי את ההזמנה זו הפעם השנייה שאני מזמינה ומאוד מרוצה

הזמנתי דיו ונייר למדפסת - הגיע די מהר, הספקה תוך יומיים! משלוח עד הבית, שליח נחמד ומנומס, הכל באריזה מסודרת, מחשב הצליח זהות דיו מקורי. בקיצור אני מרוצה מאוד!

פשוט תענוג!! לחנות דברים נוספים פרט לדיו הזמנתי בשעה 7 בערב קיבלתי את המשלוח עד הבית ללא עלות בשעה 14:00 למחרת בנוסף עוד פנו אליי מהשירות לוודא שהכל בסדר מקווה ששאר החברות ילמדו מהם!!!

רכשתי סט דיו למדפסת HP 8620. השירות מעולה והזמינות מיידית. כבר למחרת בבוקר קיבלתי את מחסניות הדיו ישירות לביתי.

הזמנתי טיונר למדפסת שהגיע בתוך 24 שעות עם שליח עד הבית. מאוד מרוצה משירות הלקוחות האדיב. אזמין שוב 👌

שלום. בדקתי, התקשרתי, רכשתי וקיבלתי למחרת עד הדלת של הבית. המחיר היה מצוין והשירות בהזמנה ובאספקה אדיב.

המשלוח הגיע תוך 12 שעות בלבד וזה הכי חשוב וגם מפתיע לטובה אז ממליץ בחום.