
קניתי משחק פלייסטשן. הגעתי אליהם כי המחיר היה המשתלם ביותר: המחירים מצויינים, והשירות היה אדיב

קניתי משחק פלייסטשן. הגעתי אליהם כי המחיר היה המשתלם ביותר: המחירים מצויינים, והשירות היה אדיב

שירות מדהים ומקצועי מחיר שווה ביותר !! קניתי שם פעם ראשונה ובטוח לא אחרונה ! ממליץ בחום !

חנות של מקצוענים..חיפשתי לבן שלי מחשב גיימינג ללא שמץ של מושג בתחום..מצאתי אוזן קשבת מקצועיות וסבלנות לכל השאלות..ובמחיר מעולה

התהליך עבר חלק, הם היו אדיבים ונחמדים. המשלוח הגיע גם ממש מהר המוצר הגיע לפי הכתוב בדיוק

שירות מהיר ואיכותי, בבוקר שאחרי ביצוע ההזמה קיבלתי טלפון מהחברה, שאלו האם אני רוצה אוזניות בצבע כחול, אמרתי שאשמח. אמרו אז שהפריט ממתין לאיסוף (אגב בחרתי באיסוף עצמי). הגעתי לחנות החברה, הייתה חניית לקחות ממש מול הדלת, תוך שניה קיבלתי את ההזמנה. כולם היו נחמדים ממש. חוויית הקניה היתה חיובית בהחלט. חוץ מזה אני ממש מרוצה מהאוזניות. מומלץ.

שירות מעולה, מהיר ואדיב ביותר! וגם הכי זול אמיתי, בלי טריקים ובלי שטיקים של תוספות למיניהם

השירות היה מהיר, המוכר היה אדיב וענה על כל השאלות באנו מפתח תקווה המקום בקצה העיר יהוד נוח להגיע עם הרבה חניה ליד

הייתה אחלה חוויה, גם שירות טוב לאחר מכן, המוצר מעולה, מחשב זעיר שעובד כמו גדול....(-:

שירות אדיב מאוד, היו מאוד מקצועיים, תור קצר, המליצו לי על מוצר זהה לזה שביקשתי

שירות היה מעולה, מחיר מבין הזולים, ומשלוח הגיע תוך יומיים. ממליץ בחום. בטוח יקנה מהם גם בפעם הבאה.

השירות בחנות היה מצויין. עשיתי הזמנה של המוצר וכבר למחרת הוא היה מוכן לאיסוף. העובדים היו נחמדים וחיננים וקיבלו אותי ונתנו לי שירות מהיר וחלק בלי בעיות. ממליץ בחום על המוצר ועל החנות הספציפית Itechstore בסניף ביהוד.

שירות מעולה, עזרו לי לבחור מטען מהיר יותר וזול יותר ממה שקניתי בהתחלה. בהתחלה שלחו לי בטעות דגם שונה וכשהתקשרתי מייד עזרו לי והחליפו לי את הדגם עם שליח עד הבית, אפילו שכבר השתמשתי בפלאפון שמחתי לקנות אצלכם, אשמח לקנות בעתיד שוב! תודה רבה🙏

מהיר, נוח ומקצועי. המשלוח הגיע יותר מוקדם מהצפוי. ארוז ומוגן. ממליץ על האתר שלהם. בהצלחה

שירות מדהים, יחס לבבי ואנושי. אנשים נהדרים בכל קנה מידה !!! ממליצה ללכת לקנות רק מהם מכשירים,

הזמנתי אוסניות בלוטוס של סוני - שרות אדיב ונוח בטלפון השיהו לשאלותיי ומשלוח בתאום קל. המוצר באיכות טובה

שירות מעל המצופה שמרו לי את המוצר עד שבאתי לקנות אני בטוח אבוא לקנות אצלהם שוב

המוצר והמחיר תאמו לפירסום באתר והשרות היה טוב ומהיר. החיסרון היחיד שהם לא מעבירים את הזיכרונות למכשיר החדש ומבקשים לעשות את זה לבד או במקום אחר.

שלום לכולם החברה שלהם היא אחלה חברה שיש הכל הארץ מבחינת המכירות ההתנהגות ההתיחסות ממליץ עליהם ברמה גם מחירים זולים

השירות שניתן לנו היה מקצועי. המוכרים היו אדיבים. המוצר שקיבלנו היה בהתאם למחיר שפורסם באתר זאפ

חנות טובה עם מחירים טובים. שירות טוב, זמינים בטלפון כשצריך שינויים . קניתי כבר כמה פעמים, תמיד הייתי מרוצה

השירות היה טוב, אני מרוצה סך הכל. גם השירות לקוחות בטלפון היה טוב והמחיר היה טוב

שירות מעולה, אדיב וסבלני ענו על כל שאלה בלי לזרז ובלי להאיץ בדקו והשוו בין הדגמים במחשב בסבלנות רבה

קניתי אצלם Nintendo Switch OLED. המחיר היה טוב ואנשי השירות היו נחמדים. אקנה אצלם שוב.

קנייה חוזרת. חבר׳ה מקצועים ונחמדים. קניתי סמארטפון ולא ניסו לדחוף בכוח דברים שלא הייתי צריך.

רכשתי אייפון 13, וזו לא הרכישה הראשונה שלי מהם (בעיקר סלולריים ואביזרי אקס בוקס) ותמיד הייתי מרוצה. שירות מהיר ומחירים מצויינים בהשוואה לכל האחרים