הזמנתי באתר ZAP שעון מדגם
Casio MTP1129N7A
קיבלתי במשלוח שעון דומה דגם ישן יותר שעולה גם הרבה פחות -
Casio LTP-1129N-7A
בטח חשבו שלא אשים לב. חייבו מחיר יקר לפי הדגם היקר.
הסיבה היחידה שקניתי מהם זה כי זאפ מציג אותם כקניה חכמה. לאחר החוויה הלא נעימה וההתקלות עם מוכרים שהתנהגו מתחת לכל ביקורת, עברתי שוב על הביקורות בזאפ והבנתי שהביקורות החיוביות היו של אנשים שהזמינו מוצר זול שענה על הציפיות והמשלוח היה אכן מהיר ולכן מיהרו לכתוב שהכל מצויין. אך מי שכמוני היה צריך לפנות לחנות עקב בעיות או אי שבעות רצון מהמוצר נתקל בשירות לקוחות בעייתי מאוד! חבל שלא קראתי חוות דעת קודם.
החלטתי להחליף את השעון בלי להתעסק עם העובדה ששלחו לי שעון אחר...אמרתי לעצמי אגיע ואקח אחד אחר במחיר שאותו שילמתי כי לא אהבתי את השעון ששלחו. ולא היה לי כוח לוויכוחים טלפוניים: שלחתם לי, לא שלחתם לי...לא אוהבת את זה!
הגעתי לחנות שם זכיתי ליחס מגעיל ומזלזל.
כאשר מצאתי שעון שרציתי הסתבר שהוא זול יותר מהשעון שרכשתי. המוכרת התעלמה מזה. שאלתי מה עם הזיכוי על ההפרש? היא ענתה לי בגועל, תגידי תודה שלא חייבתי אותך 5% ביטול עיסקה!
אמרתישבסך הכל אני מחליפה ועל פי החוק אין חיובים ביטול עיסקה על החלפה.
אז היא ענתה: נו מה, תעשי סיפור מכמה שקלים? והמשיכה להגיד דברים שלא ראוי למוכרת בחנות ובכלל לאדם שנותן שרות והכל בליווי ג׳סטות לא נעימות...
אחד המוכרים ניגש אליי ואמר נו לא משנה הנה, קחי! שלף 5 שקלים מהכיס והושיט לי, וחזר על זה: קחי יאללה קחי! (ההפרש מחיר לא היה 5 שקלים...) זה היה מביך...
כשאמרתי שהכל יגיע לביקורת שארשום בזאפ, המוכרת עשתה עוד כמה פרצופים מאוד ראויים. ממש כמו בשוק!
ממש ממש לא ממליצה!
גם שלחו שעון אחר בעבור מחיר יקר יותר בלי לידע אותי וגם התייחסו אליי בצורה ממש מחפירה כשהגעתי לחנות שלהם.
תחשבו טוב אם מחיר זול יותר בכמה שקלים הוא הבחירה הנכונה....כי טלפונים וריצות לחנויות וויכוחים הם זמן יקר שאולי שווה יותר מזה.
תגובת החנות
לקוחה יקרה, ראשית אנו מתנצלים על מה שחווית באותו היום
כמעט וכל מה שנרשם זהה למה שקרה אך ברצוננו להבהיר דבר אחד או שניים
הזמנת את הדגם שעון יד Casio MTP-1129N-7A . באתרנו וקיבלת את הדגם הנכון! הטעות היתה אך ורק בשם דגם המוצר שעליו יצאה החשבונית ,שעון יד Casio LTP-1129N-7A ולכן ראית מחיר נמוך ממה שהזמנת (148ש''ח). לאחר בדיקתך בזאפ יצאת לא מרוצה וכעוסה .בסופו של דבר הגעת לחנות ובחרת שעון אחר לרכוש. וכמו שראית אנו חנות סיטונאית שמדי יום משרתים עשרות לקוחות מרוצים. אנו מתנצלים מעומק ליבנו על המצב שנוצר ועל ההרגשה בא יצאת מהחנות ולמרות שלא היתה טעות במשלוח של הדגם שאותו הזמנת אנו מזמינים אותך לקבל בחינם שעון תוצרת חברת פלטיני במתנה. שביעות רצונך חשובה לנו. צוות נינג'ה פולו.
חברת פולו פרסום וסחר מוכרת מעל 30,000 שעונים מידיי חודש ותמיד דואגת ללקוחות שלה, נשמח להיות לרשותך.