
הזמנתי מדפסת צבעונית, הגיע שליח יום למחרת על הבוקר. המסך לא עבד טוב, התקשרתי לשירות שענו מיד, שלחתי צילומים של המסך ובאותו לילה (אחרי שעות העבודה!) כבר היה אצלי מדפסת אחרת שעובדת מצויין, מעולם לא קבלתי כזה שירות מהיר, נעים, ובלי טרטורים. חמש כוכבים מינימום.























