
קנינו את המזגן לדירה של אבא לסלון. הוא הספיק להפעיל אותו גם בקירור וגם בחימום. המזגן מעולה, שקט ואיכותי. השירות שקיבלנו ב KB MALL היה מדהים חברה מצויינים, סיפקו את המוצר מהר, אדיבים ונחמדים המחיר היה הזול בשוק. ממליצים בחום (וגם בקור) על המזגן לגבי החנות - המלצה חמה בלבד























