
הזמנתי רדיאטור ישירות מהאתר. הייתי אמור לקבל הודעת SMS, לא קיבלתי אותה. בסוף התיאשתי והזמנתי טלפונית. קיבלתי אישור הזמנה למייל. לאחר כמה שעות התקשרו אליי ממחלקת כספים של סיטי דיל להגיד לי שהזמנה מחכה לאישור הSMS שכאמור לא הגיע. לאחר המתנה נוספת לSMS ששוב לא הגיע הנציגה ביקשה ממני להעביר להם תעודת זהות וצילום של כרטיס האשראי. פה כבר התיאשתי ואמרתי לה שאקנה כבר ממקום אחר























