
בדקתי בזאפ ומצאתי שהאתר הכי זול ממש ליד הבית שלי, התקשרתי להזמנה וענה לי אייל שרשם את ההזמנה, ביקשתי שזה יגיע בדחיפות לרגל יום הולדת ועוד באותו ערב זה הגיע אלי. שרות מעולה ובטוח אבדוק אצלם לפני הקניה הבאה שלי

בדקתי בזאפ ומצאתי שהאתר הכי זול ממש ליד הבית שלי, התקשרתי להזמנה וענה לי אייל שרשם את ההזמנה, ביקשתי שזה יגיע בדחיפות לרגל יום הולדת ועוד באותו ערב זה הגיע אלי. שרות מעולה ובטוח אבדוק אצלם לפני הקניה הבאה שלי

שרות מעולה! היו אדיבים ונחמדים המוצר הגיע בזמן והמחיר גם היה מצויין! זאפ מתעקשים שאכתוב לפחות 10 מילים למרות שנגמרו לי המילים

המשלוח הגיע הרבה לפני המצופה.במקום תוד 7 ימים הגיע למחרת ההזמנה. התקשרתי ומיד ענו לי באדיבות והשתדלו לעזור לי למצוא מוצר מתאים.

ההזמנה בוצעה בקלות המוצר הגיע עם שליח אדיב בזמן לביתי.חשבונית סופקה עם המוצר. לא היה צורך בטלפונים מיותרים.שירות מצוין אקנה שוב בחנות בעתיד.

אייל התקשר לתאם את המשלוח כבר למחרת ההזמנה. שירות אדיב, מהיר ואיכותי. ההזמנה סופקה על ידי שליח חביב. ללא ספק אקנה שם שוב.

הגעתי לחנות ישירות ובצעתי את העסקה מול אייל בחור מאד סימפתי שניסה לעזור לי בכל דרך אפשרית לבצע את הרכישה הנכונה. הזמנתי ולמחרת המסך הגיע . פשוט מדהים.. אני ממליץ בחום על רכישה באתר או ישירות מול אייל. יישר כח

הגיעה בזמן כמובטח, שרות לקוחות מהיר ואדיב, היה מעקב על הגעת המשלוח,זול במידת מה מחנויות אחרות. שביעות רצון מלאה. ישראל

הקניה היתה פשוטה, המחיר היה זול ביותר, יותר מאשר אצל היבואן הרשמי, המוכר היה אדיב וחזר אלי כדי לבדוק שאכן קיבלתי את המוצר ולשביעות רצוני.

היבואן אכזב, אך אייל נתן שירות מעולה, גם בשעות הערב בטלפון וסמס, גילה מחוייבות מלאה למתן שירות ולא הרפה מן היבואן עד שהייתי שבע רצון באופן מלא. מחוייבות כזו לא פגשתי גם בחנויות רגילות. אקנה אצלו שוב, בגלל הידיעה שהוא זמין ומחוייב מאוד.

הזמנתי מכשיר ריצה ומוצרים נלווים. בנוסף למחיר הכי זול, השירות היה אדיב במיוחד (לי ניתן ע"י אייל), מענה לכל השאלות, אמינות ומשלוח מהיר - פשוט תענוג. לא אהסס להזמין משם שוב. אבנר

הגעתי לחנות בדר-גת סנטר בחולון המוכר היה מאוד אדיב ומקצועי, עם המון סבלנות תמיד מחייך,קיבלתי שירות יעיל ומקצועי. יש מבחר ענק של מוצרים במחירים זולים יותר ממה שנתקלתי במקומות אחרים.רציתי להודות לאייל על השירות המצויין שקיבלתי ממנו. אין ספק שהחנות של אייל רכשה עוד לקוחה מאושרת ומרוצה, כמובן שאמליץ בחום לכל חברותיי. לסיום יצאתי מהחנות בהרגשה נפלאה, שעשיתי את הקנייה הטובה ביותר ובאמת מסתבר שלא טעיתי. שאפו....

קיבלתי שרות מצויין בעיקר מאייל שהיה מצויין הקשיב ונתן עצות טובות בא לקראתי גם במחיר ועזר לי לבחור מווצר מצויין ,השולחן הגיע בזמן כפי שאייל הטיח ואני מאד מרוצה מהשולחן ובעיקר מהשרות שקיבלתי מאייל תודה

חיפשת אליפטיקל מהדגם הנ"ל במחיר טוב. לאחר חיפוש קליל באינטרנט מצאתי את ze-zol השירות היה אדיב, נעים ומתחשב. המחיר ותנאי התשלום היו מאוד נוחים ולקחו בהליכה עסקים אחרים שהציעו את המחיר/תנאים הכי טובים בשוק. המשלוח היה בתאום מלא תוך עמידה בקשר עם הספק. סך הכל מאוד מרוצה ואני בהחלט שוקל לקנות מהם גם בעתיד.