
השרות היה מצוין ואדיב אבי נתן לי הסברים מלאים לגבי המוצר שקניתי ובכלל כמות מוצרים עצומה בחנות לכל קונסולה לקוחות נוספים שהיו בחנות קיבלו שרות ממש כמוני על כל שאלה הכי קטנה חווית קניה מצוינת

השרות היה מצוין ואדיב אבי נתן לי הסברים מלאים לגבי המוצר שקניתי ובכלל כמות מוצרים עצומה בחנות לכל קונסולה לקוחות נוספים שהיו בחנות קיבלו שרות ממש כמוני על כל שאלה הכי קטנה חווית קניה מצוינת

כבר בשיחת הטלפון עם חיים לפני הגעתי לחנות, הבנתי שמדובר בבחור שמבין עניין, אמין, ולא מחפש רק למכור אלה חשוב לו לתת שירות ולהסביר על כל דבר שהוא מוכר עד סביאות רצונו של הלקוח. אז תודה לחיים על ההסבר והפירוט. זכית בעוד לקוח מרוצה :)

שירות מצויין ! אני שמח מאוד שקנית בחנות הזאת ותודה רבה למוכר בשם שגיא שעזר לי. אני ממליץ לכולם ליקנות בחנות הזאת.

כשנכנסתי לחנות ישר ניגשו אליי הם מבינים מאוד במוצרים היה לי ממש קל לקנות משם ואני עוד ישוב לקנות עוד דברים מחנות זו

חנות מצויינת עם מחירים ברצפה כבר כמה פעמיים שאני בא לחנות הזאת ואני גם בטח יגיע שוב. צוות העובדים פשוט מעולה בכל פעם שהגעתי לחנות קיבלתי שירות ועזרה מקצועית. חנות מעולה עם מחירים זולים ממליץ בחום

חווית הקניה וההזמנה הייתה מצויינת המוצר הגיע בזמן . הבעיה התחילה כשביקשתי להחזיר לחנות את אחד מהמשחקים כי אני פשוט לא רוצה אותו. ומעוניין באחר . נאמר לי בחנות שאני יכול לשלוח חזרה לאותה הכתובת וככה עשיתי . באתר דואר ישראל רשום שכבר מספר ימים המשלוח הגיע ליעדו ומצד החנות לא חזרו אלי. וכשהתקשרתי מספר פעמים ואפילו רשמתי להם בדואר האלקטרוני הם פשוט אומרים שהמוצר לא הגיע . המוכרים מדברים בחוסר סבלנות ונותנים הרגשה שהם לא רוצים לעזור.
שלום רב דור פנה אלינו טלפונית לגבי החזרה/החלפת המוצר, נאמר לו שיש לשלוח את החבילה חזרה לכתובת שלנו לצורך טיפול, החבילה הגיע ביום חמישי אחר הצהרים ומייד ביום ראשון יצרנו קשר עם דור בוצע לו החלפה של המשחק אשר נשלח אליו ללא חיוב נוסף לגבי משלוח או הפרש על המשחק היקר יותר בגיים מובייל איכות השירות זה הדבר הראשון שאנו מאמינים בו בברכה חיים

התקשרתי לברר אם המוצר נמצא במלאי, ענה לי בחור נחמד ואדיב ששמו אליאור. ונסעתי לקחת את המוצר, המוכרים נחמדים מאוד ושמחים לעזור והמחירים הכי טובים לישראל יחסית לעותק פיזי של משחק. מאוד גמישים במחיר ! עשו לי הנחה על עותק של GTA V עם הרחבות במחיר רגיל! חנות מומלצת מאוד!!

רכשתי מכשיר סלולרי גלקסי S2 בחנות game&mobile בראשון לציון לאחר שראיתי בזאפ שהמחיר בחנות זול והחנות זוכה לביקורות חיוביות. הוסבר לי באדיבות ובצורה מפורטת שהמכשיר הינו מחודש (- כך גם רשום בצורה ברורה באתר) ומה משמעות הדבר. שירות מצוין. מומלץ!

הגעתי לחנות זו בעקבות החוות דעת הטובות על החנות ואכן החנות עומדת בציפיות. כבר שנכנסים לחנות מקבלים תחושה של חנות מקצועית וותיקה. קיבל את פני אבי שהוא בעל החנות, אדם מקסים וחייכן עם תודעת שרות גבוהה וראוייה לשבח. קיבלתי ממנו הסברים מפורטים על המוצר וכל אפשרויות הרכישה הקיימות. רציתי לציין שהוא לא ניסה "לדחוף לי" אביזרים או כל מיני מוצרים אלא הציע לי חבילה המותאמת בדיוק לצרכים שלי.ואכן אני מאוד מרוצה מהרכישה. אפשר לומר שהשרות היה VIP. החנות מומלצת בחום. אין אנשים כאלו !!

נכנסתי לחנות מהרגע הראשון השירות היה אדיב מאוד והמחירים היו הכי זולים והחוויה הייתה מדהימה מומלץ בחום משחק רמבו לסוני שלוש

חנות מצוינת, שירות טוב מחירים ממש זולים!!!, טיפלו בי ממש בזמן קצר והביאו לי את המשחק שביקשתי בלי שום בעיות

השירות מצוין זול מאוד כדאי מאוד ללכת לשם ואני ממליץ בחום ללכת לשם ולקנות דברים חבר שלי קנה באטלפילד deluxe edition ועשו לו הנחה במקום 300 זה היה 200

דברים שליליים: 1. בעל החנות גבה ממני תשלום גבוה ממה שרשום בZAP למרות ששאלתי אותו האם המחיר זהה: רכשתי 2 משחקים: Call of duty ghosts ו Battelfield 4. לפני הרכישה שאלתי את בעל החנות האם המחירים תואמים למחירים שהוא מפרסם בZAP והוא טען שכן. על המוצר ה 1 שילמתי 155 ש"ח ועל ה 2 שילמתי 160 ש"ח וזה לאחר הנחה של עוד כמה עשרות שקלים שהוא עשה שלי לאחר שביקשתי משום שרכשתי 2 משחקים. מיד כשחזרתי הביתה בדקתי את המחירים שלו בזאפ, להלן: למוצר ה 1 138 ש"ח ולמוצר ה - 2 125 ש"ח. כלומר: הוא גבה ממני 52 ש"ח ואף לא ענה לשאלתי בצורה כנה. דברים חיובים: 1. שגיא המוכר נתן לי שירות מקצועי,אדיב,מהיר ומלא בחיוך. 2 החנות מרווחת ומלאה במגוון רחב של משחקים ובמוצרים לקונסולות. 3. בחנות אפשרות להחלפת משחקים בחינם.
שלום אמיר שהתקשרת לשאול לגבי המשחקים נאמר לך שיש במלאי, כאשר הגעת לחנות לאחר כמה ימים נאמר לך שנשאר את המשחקים בגירסה מורחבת לדוגמא Call of duty ghosts free fall edition נמכר לך ב 155 במקום 199, Battlefield 4 with China Rising DLC נמכר לך ב 160 במקום 199, במשחקים הללו ישנן תוספות מיוחדת שאין בדיסק הרגיל ולכן עולים יקר יותר, בכל מקרה אנחנו אנו שמחים שנהנת מהשירות הטוב שקיבלת, אתה תמיד מוזמן להגיע ולהחליף את המשחקים בחינם, בתודה גיים-מובייל

מבחר המשחקים בחנות מרשים. בבוקר ביקשתי לשמור לי משחק וכאשר הגעתי בערב המשחק היה מוכן בצד ותהליכי ביצוע ההזמנה והתשלום היו מהירים.

חנות טובה מאוד מוכרת דברים בזול ושווה לקנות ואני קניתי בו ויצאתי מורווח מאוד שמשחקים כל כך טובים יעלו כל כך זול זה שווה

היחס מצוין שירות מכול הלב שגיא נתן לי שירות אדיב הוא מקצוען בתחום הטלפונים ממליץ לכולם על החנות ותמיד תזכרו .. לשגיא פנית - לא טעית שירות באחריות

הגענו מחולון בשביל לקנות את המשחק בחור בשם שגיא עזר לנו בחיוך ובמקצועיות גם לגבי המשחק וגם היה לי בעייה בטלפון והוא מיד סידר לי ווכששאלתי כמה מגיע לו הוא סירב לקחת תשלום אין ספק שהוא תותח ועם שירות כזה אחזור לשם שוב ...תודה שגיא (:

קניתי שבוע שעבר GTA V לסוני 3 קיבלתי שירות מבחור בשם שגיא,השירות היה מצוין ומהיר ובמחיר הכי זול שיש !!!

מתנהגים כאילו עושים טובה,לא מפרטים יותר מדי לגבי המכשיר. המכשיר והמטען התקלקלו לאחר חודש.כבר למעלה משבועיים בתיקון ואין שום עדכון. כשהתקשרתי לבדוק מה קורה לגבי זה ענו כאילו אני מפריעה להם באמצע משהו. והתשובה "המכשיר עדיין בתיקון,אנחנו נתקשר אליך". לא סליחה,לא לבדוק,פשוט לחתוך ולנתק את השיחה כמה שיותר מהר. לא חוזרת לשם יותר וממליצה גם לכם

אחלה חנות אני המשיך לקנות בה אני קניתי WWE2K15 לPS4 והוא יביא לי בונוס של ההרחה של סטינג אני הואב את החנות הזאת ואני ימשיך לקנות ב

שירות מצויין, המוכרים מקצועיים, עזרו להתאים מכשיר המתאים לסבתי בקלות ובחיוך. מאוד מומלץ. יש לציין כי חלק מהמכשירים שנמכרים שם הם מכשירים מחודשים, עם אחרויות יצרן מלאה.

כשנכנסתי לחנות קיבלו אותי שגיא וחיים ב' ונתנו לי שירות מעולה והמוצר היה זמין במלאי בדיוק כמו שאמרו לי. מחירים זולים ושירות מעולה, אני ממליץ בחום לקנות את המוצרים בגיים-מוביל

שירות מצויין ומהיר פשוט כיף לקנות שם ! ממליץ בחום על המקום , מוכרים מהירים וטובים ומה לא פשוט מומלץ ! המוכר שמכר לי את המשחק הוא שגיא .

חנות מצוינת אני נדהם כול פעם שאני מגיע מחירים זולים ביותר , אנשים נהדרים שתמיד עוזרים בעת הרכישה או החלפת המשחקים שאגב גם נותנים תחושה נפלאה ממליץ במיוחד לבוא ולהתרשם!

לאחר שהשוואתי מחירים בזאפ לשני משחקים חדשים לסוני, הגעתי לגיים מובייל שהיה המחיר הזול ביותר. הגענו לחנות פיזית, קיבל אותנו אבי שנתן לנו שירות אדיב ביותר, וסופר מקצועי. יצאנו מהחנות בתחושה טובה ושבהחלט המשחקים הבאים יירכשו בחנות הזו.