מפרסם ב-zap מאז 2013

‎גיים מובייל‎ ‏(GameMobile) - עמוד 26

חנות למשחקי וידאו וקונסולות (ראשון לציון)

4.82 / 5 ממוצע מבוסס על 22 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מובייל גיים מולטימדיה בע"מ
נמצאו 783 חוות דעת גולשים על גיים מובייל
adi
adi
08.06.2014
מוצר שנרכש: משחק BB38693424

השרות היה מצוין ואדיב אבי נתן לי הסברים מלאים לגבי המוצר שקניתי ובכלל כמות מוצרים עצומה בחנות לכל קונסולה לקוחות נוספים שהיו בחנות קיבלו שרות ממש כמוני על כל שאלה הכי קטנה חווית קניה מצוינת

חוות הדעת עזרה לכם?
Michael
Michael
05.06.2014
מוצר שנרכש: PLAYSTATION 4 4

כבר בשיחת הטלפון עם חיים לפני הגעתי לחנות, הבנתי שמדובר בבחור שמבין עניין, אמין, ולא מחפש רק למכור אלה חשוב לו לתת שירות ולהסביר על כל דבר שהוא מוכר עד סביאות רצונו של הלקוח. אז תודה לחיים על ההסבר והפירוט. זכית בעוד לקוח מרוצה :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Ron
Ron
03.06.2014
מוצר שנרכש: fifa 2014 xbox 360 fifa 2014

שירות מצויין ! אני שמח מאוד שקנית בחנות הזאת ותודה רבה למוכר בשם שגיא שעזר לי. אני ממליץ לכולם ליקנות בחנות הזאת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Alon
Alon
03.06.2014
מוצר שנרכש: משחק לxbox assassins creed 4

כשנכנסתי לחנות ישר ניגשו אליי הם מבינים מאוד במוצרים היה לי ממש קל לקנות משם ואני עוד ישוב לקנות עוד דברים מחנות זו

חוות הדעת עזרה לכם?
עידן הוד
עידן הוד
02.06.2014
מוצר שנרכש: משחק מחשב BattleField

חנות מצויינת עם מחירים ברצפה כבר כמה פעמיים שאני בא לחנות הזאת ואני גם בטח יגיע שוב. צוות העובדים פשוט מעולה בכל פעם שהגעתי לחנות קיבלתי שירות ועזרה מקצועית. חנות מעולה עם מחירים זולים ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
Dor
Dor
02.06.2014
מוצר שנרכש: משחקים לסוני 3 PES 2014

חווית הקניה וההזמנה הייתה מצויינת המוצר הגיע בזמן . הבעיה התחילה כשביקשתי להחזיר לחנות את אחד מהמשחקים כי אני פשוט לא רוצה אותו. ומעוניין באחר . נאמר לי בחנות שאני יכול לשלוח חזרה לאותה הכתובת וככה עשיתי . באתר דואר ישראל רשום שכבר מספר ימים המשלוח הגיע ליעדו ומצד החנות לא חזרו אלי. וכשהתקשרתי מספר פעמים ואפילו רשמתי להם בדואר האלקטרוני הם פשוט אומרים שהמוצר לא הגיע . המוכרים מדברים בחוסר סבלנות ונותנים הרגשה שהם לא רוצים לעזור.

תגובת החנות

שלום רב דור פנה אלינו טלפונית לגבי החזרה/החלפת המוצר, נאמר לו שיש לשלוח את החבילה חזרה לכתובת שלנו לצורך טיפול, החבילה הגיע ביום חמישי אחר הצהרים ומייד ביום ראשון יצרנו קשר עם דור בוצע לו החלפה של המשחק אשר נשלח אליו ללא חיוב נוסף לגבי משלוח או הפרש על המשחק היקר יותר בגיים מובייל איכות השירות זה הדבר הראשון שאנו מאמינים בו בברכה חיים

חוות הדעת עזרה לכם?
IlayS
IlayS
01.06.2014
מוצר שנרכש: משחק וידאו Gta V PS4

התקשרתי לברר אם המוצר נמצא במלאי, ענה לי בחור נחמד ואדיב ששמו אליאור. ונסעתי לקחת את המוצר, המוכרים נחמדים מאוד ושמחים לעזור והמחירים הכי טובים לישראל יחסית לעותק פיזי של משחק. מאוד גמישים במחיר ! עשו לי הנחה על עותק של GTA V עם הרחבות במחיר רגיל! חנות מומלצת מאוד!!

חוות הדעת עזרה לכם?
באזז
באזז
16.05.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S2

רכשתי מכשיר סלולרי גלקסי S2 בחנות game&mobile בראשון לציון לאחר שראיתי בזאפ שהמחיר בחנות זול והחנות זוכה לביקורות חיוביות. הוסבר לי באדיבות ובצורה מפורטת שהמכשיר הינו מחודש (- כך גם רשום בצורה ברורה באתר) ומה משמעות הדבר. שירות מצוין. מומלץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
יזהר
יזהר
16.05.2014
מוצר שנרכש: xbox 360 s 4g

הגעתי לחנות זו בעקבות החוות דעת הטובות על החנות ואכן החנות עומדת בציפיות. כבר שנכנסים לחנות מקבלים תחושה של חנות מקצועית וותיקה. קיבל את פני אבי שהוא בעל החנות, אדם מקסים וחייכן עם תודעת שרות גבוהה וראוייה לשבח. קיבלתי ממנו הסברים מפורטים על המוצר וכל אפשרויות הרכישה הקיימות. רציתי לציין שהוא לא ניסה "לדחוף לי" אביזרים או כל מיני מוצרים אלא הציע לי חבילה המותאמת בדיוק לצרכים שלי.ואכן אני מאוד מרוצה מהרכישה. אפשר לומר שהשרות היה VIP. החנות מומלצת בחום. אין אנשים כאלו !!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולי
גולי
15.05.2014
מוצר שנרכש: משחק ps3

נכנסתי לחנות מהרגע הראשון השירות היה אדיב מאוד והמחירים היו הכי זולים והחוויה הייתה מדהימה מומלץ בחום משחק רמבו לסוני שלוש

חוות הדעת עזרה לכם?
Omer
Omer
12.05.2014
מוצר שנרכש: משחק לאקס בוקס לא רלוונטי

חנות מצוינת, שירות טוב מחירים ממש זולים!!!, טיפלו בי ממש בזמן קצר והביאו לי את המשחק שביקשתי בלי שום בעיות

חוות הדעת עזרה לכם?
Raz
Raz
12.05.2014
מוצר שנרכש: battlefield 4 deluxe edition

השירות מצוין זול מאוד כדאי מאוד ללכת לשם ואני ממליץ בחום ללכת לשם ולקנות דברים חבר שלי קנה באטלפילד deluxe edition ועשו לו הנחה במקום 300 זה היה 200

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיר
אמיר
10.05.2014
מוצר שנרכש: משחקים לקונסולה Xbox 360

דברים שליליים: 1. בעל החנות גבה ממני תשלום גבוה ממה שרשום בZAP למרות ששאלתי אותו האם המחיר זהה: רכשתי 2 משחקים: Call of duty ghosts ו Battelfield 4. לפני הרכישה שאלתי את בעל החנות האם המחירים תואמים למחירים שהוא מפרסם בZAP והוא טען שכן. על המוצר ה 1 שילמתי 155 ש"ח ועל ה 2 שילמתי 160 ש"ח וזה לאחר הנחה של עוד כמה עשרות שקלים שהוא עשה שלי לאחר שביקשתי משום שרכשתי 2 משחקים. מיד כשחזרתי הביתה בדקתי את המחירים שלו בזאפ, להלן: למוצר ה 1 138 ש"ח ולמוצר ה - 2 125 ש"ח. כלומר: הוא גבה ממני 52 ש"ח ואף לא ענה לשאלתי בצורה כנה. דברים חיובים: 1. שגיא המוכר נתן לי שירות מקצועי,אדיב,מהיר ומלא בחיוך. 2 החנות מרווחת ומלאה במגוון רחב של משחקים ובמוצרים לקונסולות. 3. בחנות אפשרות להחלפת משחקים בחינם.

תגובת החנות

שלום אמיר שהתקשרת לשאול לגבי המשחקים נאמר לך שיש במלאי, כאשר הגעת לחנות לאחר כמה ימים נאמר לך שנשאר את המשחקים בגירסה מורחבת לדוגמא Call of duty ghosts free fall edition נמכר לך ב 155 במקום 199, Battlefield 4 with China Rising DLC נמכר לך ב 160 במקום 199, במשחקים הללו ישנן תוספות מיוחדת שאין בדיסק הרגיל ולכן עולים יקר יותר, בכל מקרה אנחנו אנו שמחים שנהנת מהשירות הטוב שקיבלת, אתה תמיד מוזמן להגיע ולהחליף את המשחקים בחינם, בתודה גיים-מובייל

חוות הדעת עזרה לכם?
סער נחמיה
סער נחמיה
09.05.2014
מוצר שנרכש: משחק לקונוסלה WII U אין מודל

מבחר המשחקים בחנות מרשים. בבוקר ביקשתי לשמור לי משחק וכאשר הגעתי בערב המשחק היה מוכן בצד ותהליכי ביצוע ההזמנה והתשלום היו מהירים.

חוות הדעת עזרה לכם?
פלג
פלג
09.05.2014
מוצר שנרכש: משחק לסוני דגם טוב מאוד

חנות טובה מאוד מוכרת דברים בזול ושווה לקנות ואני קניתי בו ויצאתי מורווח מאוד שמשחקים כל כך טובים יעלו כל כך זול זה שווה

חוות הדעת עזרה לכם?
Sapir
Sapir
09.05.2014
מוצר שנרכש: אביזרים לפלפון, s4

היחס מצוין שירות מכול הלב שגיא נתן לי שירות אדיב הוא מקצוען בתחום הטלפונים ממליץ לכולם על החנות ותמיד תזכרו .. לשגיא פנית - לא טעית שירות באחריות

חוות הדעת עזרה לכם?
Angelo
Angelo
08.05.2014
מוצר שנרכש: משחק לסוני 4 Sony

הגענו מחולון בשביל לקנות את המשחק בחור בשם שגיא עזר לנו בחיוך ובמקצועיות גם לגבי המשחק וגם היה לי בעייה בטלפון והוא מיד סידר לי ווכששאלתי כמה מגיע לו הוא סירב לקחת תשלום אין ספק שהוא תותח ועם שירות כזה אחזור לשם שוב ...תודה שגיא (:

חוות הדעת עזרה לכם?
לירן צימר
לירן צימר
08.05.2014
מוצר שנרכש: משחק gta v

קניתי שבוע שעבר GTA V לסוני 3 קיבלתי שירות מבחור בשם שגיא,השירות היה מצוין ומהיר ובמחיר הכי זול שיש !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
maya
maya
07.05.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי s720

מתנהגים כאילו עושים טובה,לא מפרטים יותר מדי לגבי המכשיר. המכשיר והמטען התקלקלו לאחר חודש.כבר למעלה משבועיים בתיקון ואין שום עדכון. כשהתקשרתי לבדוק מה קורה לגבי זה ענו כאילו אני מפריעה להם באמצע משהו. והתשובה "המכשיר עדיין בתיקון,אנחנו נתקשר אליך". לא סליחה,לא לבדוק,פשוט לחתוך ולנתק את השיחה כמה שיותר מהר. לא חוזרת לשם יותר וממליצה גם לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
Roni
Roni
05.05.2014
מוצר שנרכש: WWE2K15 Sony

אחלה חנות אני המשיך לקנות בה אני קניתי WWE2K15 לPS4 והוא יביא לי בונוס של ההרחה של סטינג אני הואב את החנות הזאת ואני ימשיך לקנות ב

חוות הדעת עזרה לכם?
omeriko
omeriko
02.05.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי sp55

שירות מצויין, המוכרים מקצועיים, עזרו להתאים מכשיר המתאים לסבתי בקלות ובחיוך. מאוד מומלץ. יש לציין כי חלק מהמכשירים שנמכרים שם הם מכשירים מחודשים, עם אחרויות יצרן מלאה.

חוות הדעת עזרה לכם?
edaNeg
edaNeg
02.05.2014
מוצר שנרכש: משחק לפלייסטיישן 3 the amazing spider man 2

כשנכנסתי לחנות קיבלו אותי שגיא וחיים ב' ונתנו לי שירות מעולה והמוצר היה זמין במלאי בדיוק כמו שאמרו לי. מחירים זולים ושירות מעולה, אני ממליץ בחום לקנות את המוצרים בגיים-מוביל

חוות הדעת עזרה לכם?
בר
בר
02.05.2014
מוצר שנרכש: ספיידרמן המופלא 2 ל PS3 None

שירות מצויין ומהיר פשוט כיף לקנות שם ! ממליץ בחום על המקום , מוכרים מהירים וטובים ומה לא פשוט מומלץ ! המוכר שמכר לי את המשחק הוא שגיא .

חוות הדעת עזרה לכם?
yoni
yoni
01.05.2014
מוצר שנרכש: Battlefield 4 Cod ghosts 360

חנות מצוינת אני נדהם כול פעם שאני מגיע מחירים זולים ביותר , אנשים נהדרים שתמיד עוזרים בעת הרכישה או החלפת המשחקים שאגב גם נותנים תחושה נפלאה ממליץ במיוחד לבוא ולהתרשם!

חוות הדעת עזרה לכם?
סימה ויוסי
סימה ויוסי
01.05.2014
מוצר שנרכש: משחקי קונסוליית PS3 FIFA2014 THE EMASING SPAIDEMEN2

לאחר שהשוואתי מחירים בזאפ לשני משחקים חדשים לסוני, הגעתי לגיים מובייל שהיה המחיר הזול ביותר. הגענו לחנות פיזית, קיבל אותנו אבי שנתן לנו שירות אדיב ביותר, וסופר מקצועי. יצאנו מהחנות בתחושה טובה ושבהחלט המשחקים הבאים יירכשו בחנות הזו.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון