
טלפון שקניתי בסדר גמור. נטען מהר מאד ושומר מטען הרבה זמן. השרות והיחס היו מצויינים.

טלפון שקניתי בסדר גמור. נטען מהר מאד ושומר מטען הרבה זמן. השרות והיחס היו מצויינים.

ממליץ מאד על החנות ביהוד,שירות אדיב,צוות מקצועי,קבלנו הסברים על המכשיר וצ'ופרנו באוזניות ובהנחה. כל הכבוד,נחזור.

קניתי על סמך המלצה בזאפ האנשים בסניף יהוד עזרו מאד עם עיכוב במשלוח היו ישרים ומעולים מקצועית

הזמנתי מכשיר לצרכי עבודה. המשלוח הגיע ממש מהר, השירות היה אדיב מאוד ובמחיר המשתלם ביותר.

שירות מעולה אדיבות מקצוענות ואין להם מתחרים במחירים ועשיתי סקר שוק רחב מאוד ממליץ בחום

השירות היה מהיר ועינייני רציתי מכשיר אחר ולאחר המלצה רכשתי אייפון 15 תודה על השירות

הזמנתי את הפלאפון ביום א, לשבחם יש לציין שהגיע ממש מהר ביום למחרת, תוך כדי שאני מעביר קבצים לפלאפון מתגלה שבר פנימי במסך . יש לציין שהפלאפון לא נפל או נחבל בצורה זו או אחרת כאשר היה ברשותי. הם לא מוכנים לקחת על זה אחראיות.
היי ליאל ושלום לכולם! ראשית אציין כי אנו מצרים על הרגשתך ותחושותייך שמה אנו לא לוקחים אחריות על המוצרים אותם אנו משווקים אך יחד אם זאת יש להיות הוגן ולציין את המקרה כפי בשלמותו! אכן רכשת מאיתנו מכשיר מסוג POCO M6, כבר בשיחתנו הטלפונים ביקשת לזרז את ההספקה ככל שניתן ולמרות שבחרת הספקה של 7 ימי עסקים בדואר ישראל החלטנו לפנים משורת הדין לשלוח את המוצר עם שליח עד הבית ללא עלות, לאחר כיומים של שימוש פנית אלינו בטענה ש"פתאום" משום מקום הופיע סדק על המסך, ציינת כי המכשיר לא נפל/קיבל מכה והסדק הופיע "פתאום" הסברנו בצורה מקצועית, עניינית ומהירה כי אחריות המוצר אינה כוללת נזקי לקוח כגון שבר/קורויזה וכו' וסדק/שבר במסך לא יכול להופיע סתם כך ואילו המכשיר היה מתקבל כך פנייתך הייתה נעשית מיד עם פתיחת המכשיר ולא לאחר יומיים בו היה המכשיר בשימוש, יש לציין כי רכשת מכשיר עם אחריות יבואן, המכשיר הגיע סגור עם שרינק ואתה הייתה האדם הראשון אשר פתח אותו, הייטקסטור נמצאת כבר שנים בחוד החנית של שוק הסלולר הישראלי כאשר אמינות, כנות, מקצועיות ותג מחיר אטרקטיבי הם לא פחות מדרך חיים עבורנו,

קניתי טלפון שיומי, המוכר היה אדיב ענה בסבלנות על כל השאלות. זו פעם חמישית שאני קונה שם טלפון ותמיד שרות מעולה ומקצועי.

מומלץ בחום שירות יוצא דופן איכות מוצר טוב ובמחיר אש אחזור שוב לקנות במקום זה

קניתי סמרטפון חבילת אביזרים והרחבת אחריות לבן שלי. השירות היה מעולה וגם המחיר היה מצויין. אשוב לקנות בחנות בעתיד

שרות מהיר אדיב ויעיל, מחירים טובים ומשלוח מהיר. מענה טלפוני מהיר כשצריך. סה"כ אשמח לקנות שם שוב

הזמנתי טלפון ומספר מוצרים נלווים, קיבלתי שיחת טלפון לווידוא ההזמנה והם היו מקצועיים ונעימים ועזרו לי לתקן ולדייק את ההזמנה, הגיע במשלוח במהירות ארוז היטב ומדוייק, חווית קנייה נפלאה, אקנה אצלם שוב

שירות טוב ואדיב. ביצעתי את ההזמנה באתר ולאחר מכן יצרו עימי קשר לצורך בחירת המוצרים הנלווים. קיבלתי את המוצר בזמן. וללא בעיות

סיפקו את המוצר מהר וללא בעיות. היתה כפילות בכיסוי הסיליקון שקניתי ובכיסוי שהיע עם הטלפון שיכלו ליידע אותי

שירות נדיר, מחוייך ונעים, מומלץ!! מחירים מעולים כבר פעם שנייה שאני קונה את כל נושא הגיימינג שם, לילדים ולי

אבקש להמליץ על בית עסק זה שסיפק שירות מכירה גבוה במתן מידע מקיף על המוצר שנרכש עם טיבול של איכפתיות התעניינות בצרכים והסבר הפעלה , ממליץ בחום ואחזור לרכוש שם .

אחלה שירות ואחלה מחירים, ובכל פעם שאני חוזר לשם אני מרוצה יתר מהפעם הקודמת לה.

שירות מצויין ללא פשרות. הגיע עם שליח לאחר 3 ימים מההזמנה בלבד. ממליץ בחום. מוצר תואם להזמנה.

הגיע בטיל! למרות שרשמתי דואר ישראל הגיע עד הבית תוך יומיים. שיאומי 13 טי 256

חנות לא מומלצת עושים טעות ולא לוקחים אחריות קניתי כבא בצבע מסויים סיפקו לי כסא בצבע אחר ולא מוכנים לקחת אחריות על הטעות
היי דימה ושלום לכולם! ראשית חשו בלנו לציין כי למרות שדבריך אינם נכונים ולא עומדים בפני המציאות אני אבחר לפתוח את דבריי בהתנצלות על תחושותייך כי בסופו של דבר הנך לקוח הייטקסטור שאינו מרוצה וזה לא דבר שנעים לנו לשמוע אך יחד אם זאת כן חשוב לשתף את המקרה כפי שאכן היה! ההתקשרות הראשונית החלה בפנייתך לבדיקת מלאי הכיסא, נאמר שהכיסא זמין במלאי מיידי, סוכם כי הנך מגיע לחנות לאסוף אותו ואכן כך היה!הגעת לחנותנו, בחרת במו ידיך את סוג הכיסא וכמובן גם את, שילמת ויצאת מרוצה מחנותנו, לאחר כיומיים חייגת אלינו בטענה שהרכבת את הכיסא והצבע אינו מוצא חן בעיניך והנך מעוניין לחליפו, הוסבר שבמצב הנוכחי בו המוצר נאסף על ידך מהחנות לאחר בחירת סוג וצבע וכמובן לאחר שהמוצר הורכב אין באפשרותנו לבצע שינוי והחלפה, צר לי על תחושותייך, אאמן לי כי במידה והיינו יכולים לעזור היינו עושים זאת בשמחה אך לצערי הרב במצב הנוכחי יידינו כבולות, עמך הסליחה

שירות מצויין... ואנו מרוצה מאוד מהמוצר המשלוח היה מהיר.. איש הקשר היה עשר אני ארכוש מהחברה בעתיד כשטרך מכשיר מסויים

שירות מקצועי אדיב ונדיב, היתה קניה כיפית. קנינו פלאפון לבת מצווה של הבת שלנו, והיה כיף לילדה ולנו, נהנינו משירות מהיר אך ממצא וטוב

שירות נהדר עם זמן אספקה מהיר למוצר איכותי ובמחיר טוב מאוד ! אתר מומלץ ביותר !

שירות מצויין ואדיב מצוות החנות שתקשרו טוב איתנו ;אספקת המוצר הייתה מהירה וללא עיכוב; איזור לקנות בעתיד.. ממליץ מאוד על החנות ועל המוצר.

זה כבר הטלפון השלישי שאני קונה מהחנות. הכל נהדר חוץ מהקטע שהאתר סגור בשבת (!??) מבחינתי זה ממש לא נוח, כי זה הזמן הפנוי היחיד שיש לי