
הזמנתי שעון ביום רביעי. למחרת ההזמנה התקבלה באמצעות שליח. שמתי לב שהרצועה רופפת (מדובר בשעון חוליות). פניתי לחנות, השירות היה אדיב וענייני, השעון תוקן, והושב אליי, לא לפני ששלחו לי לנייד דגמים של שעונים אחרים, למקרה שארצה להחליף, ודאגו לעקוב אחר התהליך. היום, כשהגיע השעון, ציפתה לי בתוך הקופסה הפתעה: ליד השעון שלי הונח שעון נוסף, כפיצוי, למרות שמבחינתי - השירות האדיב והיחס הענייני היו כל מה שצריך כדי לדעת שיש כאן עסק עם נותני שירות איכותיים.























