
בתאריך 27-1-2018 הזמנתי מנגל שביט אמגזית דרך איד׳יפו מראש העין בגלל המחיר אטרקטיבי...לאחר שלושה ימים קיבלתי את ה מוצר בבית ....אני גר בנהריה...לידי הבעל הבית ניסן.....שרות מעולה,מחיר טוב,אחלה...

בתאריך 27-1-2018 הזמנתי מנגל שביט אמגזית דרך איד׳יפו מראש העין בגלל המחיר אטרקטיבי...לאחר שלושה ימים קיבלתי את ה מוצר בבית ....אני גר בנהריה...לידי הבעל הבית ניסן.....שרות מעולה,מחיר טוב,אחלה...

חווית הקנייה באלקטריק דיפו הייתה מצויינת. ניסן עזר לי לבחור את המוצרים עם הרבה סבלנות, ולאחר מכן נתן לי הצעת מחיר בצורה מסודרת. כל התהליך היה הוגן ושקוף וניסן עזר לי מאוד עם חברות השירות של המקררים והתנורים שלא נוהגות לעשות חיים קלים ללקוחות ושמחתי מאוד על ההחלטה לרכוש דרך אלקטריק דיפו ולא דרך חנות אינטרנטית עם שירות לקוחות זוועתי. בשורה התחתונה: מי שמחפש שירות ומקצועיות זה המקום.

הזמנתי קמין גז אמגזית 22 בטלפון. המוצר היה אצלי בבית אחרי פחות מיממה. אביזר לא תקין הוחלף מיידית עם שליח מיוחד. כל התהליך התנהל בצורה עניינית ונעימה עם ניסן מהחנות. חוויה יוצאת דופן לחיוב מבחינתי.

גם השרות טוב וגם המוצר טוב מודים לכם על הכל אני שמח מאוד שקניתי מאצלכם

שירות מושלם מרגע הרכישה ועד רגע המסירה. תקשורת טובה, שירות נעים, יש מיני בר, יש תעודת אחריות ויש חשבונית. תודה לכם 🙏🙏

הזמנתי מייבש כביסה על גז. התקשרתי ומיד ענו לי ובחור מאוד נחמד הבטיח לשלוח לי את המוצר עד סוף השבוע והם שלחו את המוצר בזמן.

ניסן נתן שירות מצוין, הסביר הכל והיה סבלני ונעים. המשלוח הגיע ביום המובטח ובינתיים אנחנו מרוצים מהמוצר.

הזמנתי מעשנת גז, שלמתי טלפוני ולא דרך אינטרנט. קיבלתי מוצר עד הבית עם שליח. ממליץ לרכוש באידיפו ללא חשש

שרות מהיר .בצעתי את ההזמנה וכבר ביום שלמחרת קיבלתי את המוצר עם תיאום של כמה שעות מראש ,לבקשתי, בכדי שאספיק להגיע הביתה.

שרות מעולה.. לא היה במלאי. חזרו אליי כשהגיע למלאי. המייבש הגיע מהר מאד. תודה רבה

שירות מקסים! כבר פעם שלישית שאני קונה ולא מתאכזבת , מענה מצוין ומשלוח מהיר ממליצה בחום

שירת טוב ואמין. הזמנתי מכונת כביסה לאחר שיחה טלפונית עם נציג של החנות. הוא הסביר לי בסבלנות ובאדיבות כל מה שביקשתי. כעבור ארבעה ימים המכונה הייתה אצלי בבית.

הזמנתי את המקרר בצהריים ובערב הוא כבר היה במטבח שלי מותקן לשביעות רצוני. באמת שירות יוצא דופן.

מאוד מרוצה מהתנור, מחמם היטב את הבית והחום נשמר למשך זמן ממושך כשאני מכבה, הוא נמצא בשטח סלון ומטבח של 25 מר ומחמם גם את המסדרון ואחרי מספיק זמן אפילו את חדר השינה. השירות היה מצויין, בעל החנות, שביקר במקרה במקום מגורי בצפון הרמה, הביא לי את התנור תוך יומיים והיה אדיב מאוד.

שירות מאוד מהיר ןיעיל. המשלוח הגיע תוך 24 שעות עם שליח ללא כל בעיה או תקלה . הוזמן מקרר משרדי .

שרות מהיר ויעיל, ההזמנה היתה פשוטה וקלה ולהפתעתנו המייבש הגיע באותו הערב לירושלים, מומלץ בחום!

קניתי מקרר יין אינטגרלי של חברת VINOPO. השירות היה אדיב מאוד, יעיל ומהיר. המשלוח היה בזמן שהובטח. מומלץ בחום

רכשתי באתר, היה מאוד נח להתמצאות, חיפשתי כיריים גז ניידים והם היו הכי זולים והמשלוח הגיע מהר מאוד

למרות תקלה עם חברת השליחויות עקב החגים החברה הובילה לי אישית את הגריל ביום שישי ללא כל עלות נוספת. מאוד הערכתי את זה

ההזמנה באתר קלה ונוחה.התהליך עד לקבלת המוצר מלווה בהודעות.אדיב ומקצועי.המוצר מה שהוזמן מעולה והמשלוח מהיר.מומלץ

אם היה 6 כוכבים הייתי נותן גם 6. הזמנתי מנגל גז בחנות. אחרי יום קיבלתי הודעה שהמנגל הועבר לחברת שליחויות ומכאן העניינים התחילו להסתבך. עברו עוד יומיים ואין כל זכר לשליח . פניתי לחנות דרך טופס יצירת קשר ומיד קיבלתי תשובה עם כל ההבהרות למייל ונמסר לי שלאחר בירור עם חברת המשלוחים מחר אני אקבל את המנגל. היה עוד פעם עניין עם השליח שאיחר ביותר משעתיים וחצי . לאחר פתיחת הארגז מיד ראיתי שכל המכסה פשוט מפוצץ כנראה קיבל מכה מאוד רצינית בזמן המשלוח. כמובן פניתי לחנות ופה בא הדוגמא האישית הנפלאה של ניסן (בעל החנות) . ניסן ביקש ממני תמונות של הפגיעה. אחרי ששלחתי את התמונות מיד חזר אלי ואמר שיחליף את המנגל למחרת וידאג לכך באופן אישי. מה שקרה שניסן הגיע יום למחרת באופן אישי אלי הביתה עם המנגל המיוחל. נסיעה לא קצרה במיוחד מראש העין לאשקלון. ניסן תודה רבה לך יישר כח!

חיפשתי מכונה מדגם מסויים וקיבלתי מענה טלפוני מצויין. גם בדקו עם הספק שזו המכונה שרציתי. בהמשך גם דאגו שההולבה מגיעה בזמן. בסך הכל מאוד ממליץ. שירות טוב. מגוון רחב של מוצרים. ענייניות וליווי. מחיר תחרותי. לא צריך יותר מזה.

הזמנתי מקרר שלא היה במלאי, יצרו איתי קשר ואמרו לי שיש מקרר אחר שבמלאי והוא דומה ויכולים לסםק לי אותו תוך יומיים וכך היה, לא הספקתי להגיד ג'ק והמקרר כבר היה כאן עם הסברים והכל התנהל ברוגע. שירות מעולה לכל השאלות ששאלתי שהיו לא מעטו. לאחר חווינ לא טובה שהייתה לנו בנוגע למקרר אחר, כאן בהחלט היה פיצוי

אמדו במילתם לספק מוצר תוך חמישה ימים, שזה מאוד נדיר בארץ. ממליץ מאוד את החנות!

שירות מעולה מוצר טוב הכל תקין משלוח מהיר ואדיב. מחיר טוב בהחלט נמליץ לחברנו. תודה רבה