
הקניה הייתה מהנה נציג החנות שניר היה אדיב מקצועי והוגן, נתן שרות מצוין ומהיר . החנות נראית מאוד מסודרת והציוד שהם מוכרים חדש בניגוד לחנויות אחרות שבהן ביקרתי טרם הקניה. ממליץ בחום לקנות בחנות זו. אם אצטרך לקנות מכשיר נוסף אקנה שוב בחנות זו.

הקניה הייתה מהנה נציג החנות שניר היה אדיב מקצועי והוגן, נתן שרות מצוין ומהיר . החנות נראית מאוד מסודרת והציוד שהם מוכרים חדש בניגוד לחנויות אחרות שבהן ביקרתי טרם הקניה. ממליץ בחום לקנות בחנות זו. אם אצטרך לקנות מכשיר נוסף אקנה שוב בחנות זו.

הגעתי לחנות עצבנית וחשדנית לאחר שהנייד הקודם והחדש שלי (נפל ונשבר) הפך "טוטאל-לוס". למרות שהייתי לא ממש נחמדה נציג המכירות -חי היה מקסים וסבלני. ענה על כל שאלותיי והיה מאוד סימפטי. אפילו המזכירה של הסניף היתה מאוד יעילה ועזרה בעניין התשלומים. לפני יציאתי מהחנות חי התעקש שאני צריכה מגן טוב לטלפון בכדי שלא אהרוס אותו כמו את הטלפון הקודם. אמרתי לו שמחירי המגנים בחנות יקרים לי אז הוא הביא לי אחד מתנה וסיכם "כדי שתישמרי עליו ולא יהרס לך שוב". יצאתי מאוד מאוד מרוצה במיוחד לאור העובדה שבחנות הקודמת בה רכשתי סמרטפון יצאתי מאוד מאוכזבת. תודה על השירות, מומלץ בחום!

שירות מצוין ומהיר. הנציג הנחמד מאוד שאוי לי שלא שאלתי את שמו גם נתן לי הנחה 50 ש"ח על המגן וגם גזר את הסים על המקום. קיצר ממליץ לכולם לקנות שם באתי מראשל"צ ואני טיפה לא מתחרט. אחזור לשם בשביל גלקסי 5. ;-]

פניתי לבית העסק בעקבות המלצות קונים ולא התאכזבתי, היחס ידידותי ונעים, כל שאלותי נענו בסבלנות ובנועם, המכשיר הגיע יומיים לפני המובטח, יותר מזה גם כשפניתי בשאלות לאחר הרכישה היחס היה מצויין

בעלי החליט לעשות לי הפתעה ולקנות לי נוט 2, מאחר וקיבלתי את המכשיר ולא הבנתי אפילו כיצד להדליק אותו הוא הפנה אותי לחנות ממנה הוא קנה- lcdeal. הגעתי לחנות וביקשתי את חי. חי דאג להסביר לי על תפעול המכשיר החלפת כרטיס הסים וכל הפעולות הדרושות. נתקלנו בבעיה בהעברת אנשי הקשר ממכשירי הישן וכאשר לא הצלחנו חי אמר שיחפש פתרון ויחזור אלי עם תשובה... כמו שכל המוכרים אומרים ;-)..... די שכחתי מהעניין אולם בשעה 11 בלילה הופתעתי לקבל ממנו מייל על כך שהוא מצא פתרון להעברת אנשי הקשר עם פירוט וקישור מתאים באינטרנט. אני חייבת לציין ששירות כזה מצוין לא מוצאים בכל מקום, מסתבר שהבחור הקדיש מזמנו וחיפש פתרון אך ורק עבורי. אז קודם כל המון תודה לחי. ואתם שם הבוסים כדאי לכם לשמור על הבחור כי הוא פשוט נכס !!!!! באמת !!!

הגעתי בכדי לתקן ה- iphone שלי שהיה במצב מזעזע שבור עם בעיות רבות בשמע, תוך כמה דקות אותרו כל הבעיות , שדרגו לי את כל הטלפון לצבע ורוד בזוקה מקסים (יש בכל הצבעים: תכלת מהמם אדום, ירוק, כתום ועוד ועוד צבעים קשה מאוד לבחור) אחרי חצי שעה יצאתי עם טלפון מתוקן וחדש מדונדש חתיך . שירות מעולה ברור לי שבכל תקלה הגיע לשם לתיקון. ענת

כשחיפשתי חנות לקנות בה פלאפון היה לי הכי חשוב שהיה תהיה אמינה ועם שירות לקוחות מהיר, אדיב ובא לקראת הלקוח. בעקבות הביקורות הטובות פניתי לLCDEAL, למרות המרחק של החנות ממקום מגורי. הזמנתי מכשיר בדואר רשום והוא הגיע אלי אחרי יומיים עם שליח ללא שום חיוב נוסף. כשפתחתי את החבילה ראיתי שאין הוראות הפעלה בעברית, התקשרתי, המענה היה מהיר ותוך 5 דקות היה אצלי במייל. כששוטטתי יומיים אחרי הקניה באתר גיליתי שיש אופציה להרחבת אחריות ל24 חודשים שמשום מה לא הייתה פתוחה כשרכשתי את המכשיר. פניתי לחי שהבטיח לבוא לקראתי ולנסות להשיג לי את ההרחבה. חי חזר אלי עם תשובה חיובית, הסכמנו שישלח לי בפקס את האישור, הפקס לא עבד ולכן התקשרתי שוב לבקש שזה יישלח במייל. זה נעשה במהירות ובאדיבות רבה. עכשיו אני סמוכה ובטוחה שבמקרה של תקלה במכשיר, יהיה קל לפתור אותה עם צוות חנות מקסים שממש בא לקראת הלקוח ומענה טלפוני מהיר! תודה על קניה מהנה ותודה לחי על השירות המדהים! ממליצה מאוד על קניה בחנות.

שירות טוב,יחס חם,ביטחון קניתי עשרות פעמים שנים אצלם תמיד עזרו לי בכל...אחזור שוב בעתיד דניאל לוי

לחנות הגעתי דרך אתר זאפ רכשתי גלקסי S3 לאחר בדיקת פרטים באתר ההזמנה בוצעה טלפונית עם נציג המכירות והשרות חי שנתן שירות אדיב ומקצועי - מהטובים ביותר שנתקלתי בהם. המשלוח הגיע לאחר יום !!!! חנות מומלצת בחום .

אני רכשתי סמסונג גלקסי בLCDEAL ויצאתי מרוצה עד השמיים. כל כך מרוצה שבעקבותיי שלחתי גם את בת זוגתי, אחותי, וכמה מחבריי. אותי קיבל הנציג חי, חשוב לי להזכיר גם אותו ולהודות לו על השירות האדיב. חי טיפל בי וביתר האנשים ששלחתי לו אחרי. אז חי, תודה על כל העזרה ועל השירות החם והאמין. בקיצור, חנות מעולה זולה ונוחה שירות אדיב ואמין. ממליץ בחום!!

הגעתי לחנות בשישי האחרון, ולמרות שהיו הרבה אנשים השירות ניתן בסבלנות ובמקצועיות. חי ענה לי על כל השאלות, עזר לי בהעברה של אנשי הקשר בין המכשירים (וזה לא היה פשוט כי המסך במכשיר הקודם שלי כבר לא עובד, אבל אין מה לומר, הבחור מאוד מקצועי) ושלח לי מייל עם מדריך לסמסנוג שעה אחרי שיצאתי מהחנות. גם בשיחות בטלפון שהיו לי קודם לכן עם חי הוא ענה באדיבות ובפירוט עוד לפני שבכלל ביצעתי הזמנה... יצאתי מרוצה מאוד ואני בטוחה שעוד אחזור לקנות שם שוב... תודה רבה חי!

ביצעתי רכישה טלפונית ולחנות זו הגעתי דרך אתר זאפ. חיפשתי באתר את המקום שמשלב את המחיר הנמוך ביותר + חוות הדעת הטובות ביותר. ואכן על אף ההמלצות החיוביות בכל זאת הופתעתי לטובה! ענה לי בטלפון נציג בשם איתי, ביצעתי באמצעותו את הרכישה ביום רביעי בדואר רשום, הובטח שיגיע עד 7 ימי עסקים, המכשיר הגיע כבר למחרת ספיישל עם שליח ללא חיוב נוסף! כמו כן איתי בא לקראתי בצורת התשלום. המכשיר הגיע תקין ובאריזה מקורית. בשל הניסיון החיובי היום ביצעתי רכישה נוספת של אייפון 4 עבור אימי. מומלץ בחום. :)

הגעתי במיוחד מהדרום כדי לקנות את הפלאפון בגלל חוות הדעת, ביום שהגעתי המחיר התעדכן ליותר גבוה ובכל זאת חי הלך לקראתי ועזר לי מאוד, רואים ששירות הלקוחות מאוד חשוב להם, עברתי בדרך במעבדה שלהם ועזר לי נציג נחמד בשם דימה בכמה שאלות שהיו לי, אני לא מכיר שם את כולם אבל לפי ההתנהלות הכללית אני יכול לומר בביטחון שהקנייה הייתה שווה. **בנוסף רציתי להוסיף עוד משהו חשוב מאוד, בדרך כלל אני לא רושם חוות דעת אבל כשאני מקבלה שירות מעבר למצופה אני חייב לכתוב על זה, יום למחרת גיליתי שיש בעית תוכנה במכשיר, התקשרתי לשאולי והוא אמר לשלוח את המכשיר ושהוא יבצע את התיקון, שלחתי את המכשיר באותו היום ביום למחרת שאולי התקשר ואמר שהמכשיר תוקן ואין בעיות, לאחר כמה דקות התקשרו אליי משירות תשלומים\לקוחות ושאלו לאן לשלוח, ראשית יש לציין שאין החזרים בדואר עבור משלוח לתיקון אבל מכיוון שעבר רק יום מרגע הקנייה ומכיוון שבאתי במיוחד מהדרום קבעתי החזר עם הנציג איתי, יש לציין שאמרתי להם מחיר שליחה והוא לא ביקש קבלה ( כמובן שהצעתי לסרוק את הקבלה ׂ) , איתי הציע לי מגוון דברים במקום החזר כספי אבל היו לי את כל הדברים הללו ולכן הוא הסכים להחזיר את מלוא הסכום, יש לציין שאף פעם לא נתקלתי בשירות מעולה שכזה. הפלאפון כמובן הגיע יום למחרת עם שליח עד הבית בשעה 9 בבוקר עם ההחזר הכספי. אז קודם כל אני רוצה להגיד תודה לחי, לאיתי לשאולי ולדימה שעזרו לי וכמובן גם תודה לשאר הצוות שלא נתקלתי בו אבל אני בטוח שהם נותנים את אותו שירות שאני קיבלתי. אם יצא לי אני יקנה אצלם שוב אפילו שזה רחוק, כי על שירות אדיב אסור להתפשר למרות המרחק.

קניתי את הטלפון לפני כ6 חודשים, שבוע שעבר הייתה לי תקלה עם הטלפון. הגעתי לחנות ופגשתי שם את שאולי שהבטיח להזדרז עם התיקון. בדרך כלל אנשים נוטים להבטיח דברים רק בשביל מס שפתיים. שאולי עמד במילה שלו וכבר לאחר כמה שעות קיבלתי ממנו הודעה שהטלפון מוכן. אני ממליץ בחום על השירות במעבדה ומאד מרוצה שיש מקצוענים כמו שאולי.

קודם כל אני חייבת לציין שהנציג המצויין, חי, נתן שירות נעים וסופר מקצועי. חווית הקניה בחנות היתה קלה מאוד והמחיר מצוין. גם ההגעה למקום היתה פשוטה וקבלנו שירות מצויין. שוב, המון תודה לחי !!

חווית קנייה מצוינת. לאחר כמה ימים המכשיר נהרס. החליפו את המכשיר מידית לשביעות רצוני. קיבלתי שרות ממש מעולה בזמן הקניה ולאחר הקניה משניר, ושאולי !!! במילה אחת: שירות מצוין בהחלט אחזור לחנות לקנות מוצרים נוספים.

פשוט מושלם אחלה חנות השירות עם חיוך :) שהגעתי עזר לי חי ממש עובד למופת אני ממליץ לכל אחד שצריך טלפון לקנות שם

באתי לרכוש איפון לבת שלי. קיבלתי שרות מעולה משניר. בבית הבת מגלה שלכפתור הבית יש תנודה קטנה. חזרתי לחנות מצפה ל"מלחמה". הופתעתי מהתגובה. מוכנים להחליף אלא מה אין במלאי לכן נחזיר לך את הכסף ונשמח לידע אותך כשיגיע עוד משלוח. מתי? עד 10 ימים. העדפתי להשאיר את המכשיר ואמנם תוך פחות מעשרה ימים קבלתי מכשיר חדש. כולל 2 החלפות של מגן מסך. המהלך כלל שלשה ביקורים בחנות (מרשימה מאד תמיד מצאתי חניה !) התרשמתי מהאופן שהצוות משקיע בלקוחות בהשראת "רוח מפקד" של איתי. אמנם לא היה כף ענין השלושה ביקורים. אבל דוקא מכיוון שתמיד עלולים להתקל במוצר פגום תמיד יכול לקרות. אבל עדיף שזה יקרה לך במקום אמין שלא מנסה "לנפנף אותך" (שהתקלה זניחה ואפשר לתקן וכ"ו) אלא מראה רצון אמיתי להוציא לקוח מרוצה

טלפון הגיע בקופסא סגורה עם מדבקת יצרן .

הבטיחו עד 4 ימים, הגיע תוך יומיים, שירות אדיב וחביב, אחלה חברה, המכשיר הגיע חדש מהקופסא כפי שהובטח ללא תקלות מיוחדות. ממליצה!

ביררתי פרטים באתר ואת הקנייה עצמה עשיתי בחנות. החנות גדולה ומסודרת יפה וכוללת מעבדה משוכללת במקום. קיבלתי שירות מצויין מבחור בשם חי. מחיר המוצר אטרקטיבי יחסית לחנויות אחרות. רכשתי במקום את כל האביזרים הנידרשים והם עשו לי את כל ההתקנות הנידרשות במכשיר תוך מספר דקות. המכשיר עצמו מצויין - תמורה טובה מאד למחיר. חנות מומלצת ביותר, בעיקר למוצרי סמסונג.

עד היום לא היה לי טלפון חכם. לאחר ברור הגעתי לאל סי דיל שם קיבל אותי במאור פנים נציג מכירות בשם חי. במשך ביצוע הקניה הוא הסביר לי בסבלנות רבה כיצד לתפעל את הטלפון, והגדיל לעשות כששבתי לחנות אחרי שלא הצלחתי להתחבר לדיבורית הרכב. חי ירד איתי לרכב והדריך אותי כיצד להתחבר. הייתה לי חווית קניה מהנה ואדיבה. תודה ישי

חווית קנייה מעולה ומצויינת, החנות מומלצת בחום. הזמנו למשפחה שלושה מכשירים- שניים גלקסי 2 ואחד גלקסי 3. אספנו את המכשירים עצמאית מן החנות, בה ניתן לנו שירות אדיב ומעולה. בקרוב אנחנו נזמין מכשיר נוסף ובטוחים כי יינתן לנו שירות זהה. במילה אחת - מומלץ.

לאחר כל מה שקראתי היה לי לא מעט חשש לרכוש מחנות שלא מוכרת לי. ובכלל אחרי כל מה שקראתי על חנויות די חששתי. בסוף לאחר חודשים של קריאת חוות דעת של הרבה גולשים החלטתי לשוחח עם LCDEAL ענה לי בחור בשם חי. מכיוון שאני ממש חדש בתחום היו לי מלא שאלות טכניות והוא ענה לי על כולן בצורה אדיבה ונעימה. כיוון שאני גר בצפון היה לי חשש לרכוש מחנות רחוקה (אזור המרכז) וחי נתן לי תחושה שיש מי שיעזור לי בעת הצורך. כמו כן ביקשתי שהטלפון יגיע בצבע לבן (כן חשוב לי) ועם עיברית. ואכן בדיוק כך הגיע! לבסוף הזמנתי את הטלפון והוא הגיע עם שליח פחות מיום אחד! וואו הפתעה לטובה. לאחר שקיבלתי איתו קצת שיחקתי איתו. שוחחתי איתם והם אמרו שאין בעיה. רק לשלוח לי אותו ומיד יתקנו לי אותו ללא תשלום... בהחלט ראוי לשבח אמיר

הזמנתי את המוצר בקנייה חכמה, התחייבו ל-3 ימי עסקים והמוצר הגיע ביום למחרת. המוצר הגיע חדש באריזה מקורית בדיוק לפי בקשתי. מקום אמין ומומלץ,בהחלט אשוב ואקנה שם!!!