
שרות נפלא, ומהנה, חווית קניה מעולה. הגעתי לחנות וקיבלתי יחס אישי ואדיב. פשוט שרות מעולה !!! ואכן אמשיך לקנות אצלו בעתיד ואמליץ לכל מכרי לקנות גם.

שרות נפלא, ומהנה, חווית קניה מעולה. הגעתי לחנות וקיבלתי יחס אישי ואדיב. פשוט שרות מעולה !!! ואכן אמשיך לקנות אצלו בעתיד ואמליץ לכל מכרי לקנות גם.

רוצה לציין שמה שנראה מובן ואליו אינו כזה כל יום ואני מתכוון אכן בעל עסק צריך להיות מקצועי ולתת שירות טוב אבל לא בכל מקום תמצאו אדם כמו ליאור שלוקת את העבודה שלו למקום אחר ( אין לי היכרות מוקדמת עם החנות או המוכר ואין לי אינטרס ) המוכנות והרצון לעזור לתת שירות עומד מעל הכול חייב לציין מעל לכל רמה שאתם מכירים אם המוצר שאתם צריכים נמצא אצלו ויש לכם ספק אין ספק שווה לרכוש אצל ליאור ! ותבינו את ההבדל ובהצלחה לליאור

סופק במהירות. אילון היה אדיב ומקצועי. שמעתי מחברים שהוא מספק שירות מעולה. קבלתי גם הסבר ומחיר הוגן. בעתיד בהחלט אשקול לקנות מחנות זו.

הענות מהירה ואדיבה לכל שאלה לפני הקניה ווגם אחרי השלמת הקניה והתשלום. החלפת המוצר למוצר אחר היתה ללא שאלות מיותרות .

חווית קניה נפלאה. שרות לקוחות אישי שגורם לך לחזור לקנות שוב ושוב. המוצר בדיוק מה שהובטח. המחיר טוב והשרות אישי ואספקה מהירה. מומלץ בחום

שרות אדיב ומעולה בהזמנה לא היה את הדגם שרציתי אז ליאור אפשר לי לבחור דגם אחר או להמתין יומיים שיגיע המוצר שאני רוצה שוב ממליץ ואחזור לקנות

בתחילה קצת חששתי מקניה מחנות אותה אני לא מכיר, אך לאחר שדיברתי עם ליאור הרגשתי בטוח מאד. קניתי שעון ריצה וזכיתי לשירות אמין, נעים ומקצועי. אקנה מהם שוב בשמחה.

יצרתי קשר עם החנות לצורך רכישת המוצר. המוכר היה זמין לכול שאלה ואחרי ווידוא שהמוצר במלאי ניגשתי לאסוף אותו. השרות היה אדיב מהיר ומקצועי ובמחיר שמתחרה לא רע אפילו בקנייה מחול. כרגע אני מאוד מרוצה מהרכישה.

ליאור מוכר מיקצועי ואדיב, חווית הקניה היית נעימה, מאד מומלץ. הגעתי למקום לקנות את המוצר. האיסוף היה נוח פשוט ומהיר. שירות מעולה.

הקשר עם המוכר וההתיחסות הכללית מצוינים. קניתי בעבר ואין ספק שאחזור לקנות שוב מוצרים דרך האתר. מאד מאד מומלץ. מחירים סבירים עד זולים.

ליאור מוכר מיקצועי ואדיב , בחן כל אפשרות כיצד לעזור לי וכיצד לדאוג שאהיה מרוצה , בציוד הבא אבדוק עם קיים אצלו

אני חסיד של איסוף עצמי... לכן פניתי טלפונית לחברה... ענה לי ליאור - בחור סבלני, מנומס וסימפטי. מה שמצא חן בעיני הוא שליאור "מבין בסחורה שהוא מוכר" - קיבלתי הסבר על המכשיר ותכונותיו ( במיקרה שלי דיבורת לרכב) - אני מציין עובדה זו מפני שבדרך כלל העוסקים במכירות בארצנו לא מתעיינים במוצר עצמו ,אלא רק במכירתו וחבל... ממליץ בחום על קניה מספק זה !

השעון התקלקל אחרי 3 שימושים בלבד ולא נתנו לי אפילו להחליף למוצר אחר. 900 שקל הלכו לפח. ממליץ לא לקנות פה בשום מחיר.
חברת "איסייל" הינה אחת מתוך רשת החנויות של חברת "אקסיטו". חנות וותיקה זו, מתבלטת במקצועיות וברמת שירות גבוהה שהיא מספקת ללקוחותיה. בין הגופים הנהנים משרות החנות הינם: משרד הביטחון, צה"ל, בנקים, מפעלים שונים, קבוצות ריצה ולקוחות פרטיים. החנות מספקת סחורה הן ללקוחות בארץ והן בחו"ל. בכל אחת מחנויות חברת "אקסיטו" קיימת הקפדה גבוהה מאוד על מתן שירות יעיל ואדיב. בנוסף, אנו מספקים "אחריות מקבילה" ומגבים את השירות והאחריות של היבואנים. בנובמבר 2013, התבצעה רכישת שעון דופק בחנות "איסייל". שלושה חודשים מאוחר יותר (סוף ינואר) הלקוח יצר עמנו קשר ודיווח על תקלה. לטענתו השעון הפסיק לעבוד לאחר שהשתמש בו 3 פעמים (אך באופן תמוה לא יצר קשר ודיווח על כך). הדרכנו את הלקוח כיצד להפעיל את אחריות המוצר ולפנות לחברת רונלייט, היבואנית הרשמית של מוצרי "גרמין" בישראל. הסברנו ללקוח כי השירות של היבואן מהיר ויעיל, ובמקרה של תקלה בשעון היבואן יחליף את המוצר בחדש. הלקוח סרב לפנות ליבואן, שינה את גרסתו וכעת טען כי אינו מרוצה מהשעון וברצונו להחליף אותו בשעון חדש מדגם אחר. הוסבר ללקוח כי אין אפשרות להחליף את המוצר בדגם אחר מכיוון שהאריזה נפתחה, השעון היה בשימוש 3 חודשים ולכן אינו חדש. הלקוח ניסה לשכנע באומרו כי יוכל להחזיר את השעון לקופסה המקורית באופן שלא יורגש כי היה בשימוש וכך ניתן יהיה למכור אותו בשנית. חברתנו מסתייגת ממכירת ציוד ישן במסווה של חדש! איננו מוכרים ולא נמכור ציוד מחודש ללקוחותינו גם אם הדבר יוביל ל"נקמה" באמצעות משוב שלילי על החנות. אנו נמשיך לתמוך באחריות היבואן ואנו מזמינים את הלקוח לחדש עימנו קשר כדי לסייע לו בהפעלת האחריות (באם אכן קיימת תקלה).

אני חייב לציין שאני לא משאיר חוות דעת אלא אם כן היא באמת שווה את זה! ליאור בחור שירותי אמין אדם מדהים אירח אותי בחנות שלו בצורה שאי אפשר לתאר. התקשר לוודא שהמוצר עובד בצורה תקינה ואין שום בעיה. ליאור כן ירבו מוכרים ואנשים כמוך!!!

המשלוח הגיע במהירות, המוצר בדיוק כפי שתואר, מחיר מעולה, אחלה שירות ותקשורת, מה עוד אפשר לבקש? ללא ספק אחזור לחנות בעתיד. מומלץ!

המשלוח בוצע במהירות אך החבילה אבדה בדואר. ליאור נתן לי את המוצר (עשיתי איסוף עצמי כי הפסקתי לסמוך על הדואר) מבלי שהצטרכתי להתווכח. הוא היה זמין בטלפון והתנהג בהגינות.

קניתי את שעון השחיה poolmate. אספתי את המוצר באופן עצמאי ביום שלמחרת. הגעתי למחסנים בשדה ורבורג, קבלת הפנים הייתה מאוד אדיבה. אני בוודאות אקנה מהם שוב!

קודם כל זו חנות מצויינת , עם שירות מצויין , אמינות גבוהה , מחירים נוחים עם אפשרות תשלום ב PAYPAL שזה כבר מסיר כל חשד ! תחילה הזמנתי שעון דופק GARMIN , ליאור - מנהל החנות חזר אלי ואמר שהפריט לא במלאי אך בקרוב יגיע והוא יודיע לע על כך . בינתתים התחרטתי על הדגם הספציפי הזה והחלטתי ללכת על מוצר שונה , כאשר ליאור חזר אלי להודיע שהשעון חזר למלאי , אמרתי לו ששיניתי את דעתי ואני מעוניין במוצר אחר ... לא נתקלתי בשום בעיה או קושי מצד איסייל , ההפך קיבלתי הצעה מפתה לקנות את המוצר שרציתי. תיאמתי איסוף עצמי בשדה ורבורג , ליאור קיבל אותי בביתו אך ב עשר בלילה. יצאתי מרוצה מאוד , בהחלט ממליץ על החנות ובטח אחזור בעצמי לקניה עתידית.

זו כבר הפעם השלישית בה אני רוכשת את המוצר המדהים הזה, תמיד המענה זריז ומהיר, מתאמים הגעה והמוצר נרכש במהירות הבזק באוירה נעימה. אמשיך ואמליץ לכל חבריי לרכוש את המוצר הזה אצל אילון באי-סייל.

לאחר שיחה קצרה בטלפון ובדיקת זמינות המוצר, הגעתי למקום לקנות את המוצר. האיסוף היה נוח ופשוט. שירות מעולה, מחיר מעולה ויחס אישי ונחמד. מומלץ מאוד!

שירות מעולה. ליאור נחמד מאוד, הגענו אליו לאיסוף עצמי של האוזניות, השירות היה מצויין, מחיר טוב מאוד. בהחלט נמשיך לקנות ב e-sale!

רכשתי שעון polar fth4, והייתי לחוץ בזמן, שוחח איתי ליאור ואחרי שיחה קצרה קבענו לאותו יום, שאני יבוא ויאסוף את המוצר. אדם אמין מאוד, שירות מצויין, והסביר לי כל פרט הכי חשוב לגביי המוצר! מומלץ ביותר.

רכישה מוצלחת ממוכר מומלץ! מחיר תחרותי, תקשורת טובה ואדיבה, ותיאום לאיסוף זריז ופשוט. ממליץ בחם ואין ספק שאם אצטרך פריט נוסף של גרמין אקנה שם. תודה רבה! עזרא ברקאי

חוית קניה מעולה, אשמח לרכוש שוב מוצר באתר זה. השירות והיחס יוצאי דופן לטובה. אין דברים כאלו ליווי מעולה בכל שלבי הקניה, משלב החיפוש, הרכישה ועד האספקה כל הכבוד - המשיכו כך

לא קורה הרבה כשלמוכר אכפת מהמוצר שלך יותר ממך. ליאור היה איתי בקשר טלפוני מההזמנה ועד ההגעה של המוצר. גם כאשר התגלה פגם, דאג שנקבל אותו חדש מהאריזה! כל זה, עם מחירים מעולים ותחרותיים. אין ספק שזאת החנות הראשונה שאפנה אליה בקנייה הבאה.