
היזהרו לכם - שירות שערורייתי , לא אמין. מוכרים מוצרים שאינם במלאי ומתנערים מאחריות. ספציפית זה מה שקרה - הזמנתי תנור של דלונגי מדגם מסוים. המתנתי שבוע למשלוח. ביום המשלוח התקשרו להגיד שהחברה פסלה את הדגם מאחר והתגלו בו תקלות, ושישדרגו אותי לדגם טוב יותר. הסכמתי. עוד מספר ימים עברו עד ליום המשלוח של הדגם המשודרג, ובהפתעה שוב קיבלתי טלפון מהחברה שהתנור נפל מהמשאית ונשבר ולכן לא אקבל אותו. כפיצוי הם יתנו לי באותו המחיר דגם משודרג עוד יותר. הסכמתי. עברו עוד כמה ימים והמשלוח סוף סוף הגיע. השליח מיהר להוריד את התנור בבית שהתברר שהוא מדגם נחות, זול וישן מהתנור המקורי שקניתי (נכנס לזאפ ב-2014).























