
שירות מצויין, אמינות, מחירים טובים, ומהירות משלוח!!! אני תמיד יוצא מרוצה כשאני מזמין דרכם. ממליץ על החנות הזאת בחום !

שירות מצויין, אמינות, מחירים טובים, ומהירות משלוח!!! אני תמיד יוצא מרוצה כשאני מזמין דרכם. ממליץ על החנות הזאת בחום !

רכשתי משחקי ps4 בחנות יום למחרת כיבלתי טלפון מבחור נחמד בשם שגי לוודה שזואת ההזמנה שלי היה שם בעיה עם משחק אחד שלא היה בחנות מיד הגיעה המשחק וההזמנה יצאה לדרך תודה רבה מאוד נהנתי מהשירת תודה רבה לשגי (:

הטלפון החדש שקניתי הגיע עם תקלה ברמקול, הגעתי לחנות בעזרתם האדיבה של שגיא וחיים לאחר בדיקה קצרה וללא שאלות מיותרות קיבלתי טלפון חדש ישר מהאריזה. שירות אדיב, נעים ומפצה! ממליצה בחום!!!

הזמנתי טלפון סלולרי ביום רביעי, התקשרו אליי מן החנות ואמרו שהטלפון נמצא במלאי ואפשר לבוא לקחת אותו, אז לקחתי אותו באותו היום בערב. הדלקתי את הטלפון והתחלתי לבדוק אותו. לצערי גיליתי שיש איזה בעיה עם המיקרופון ולא שומעים אותי טוב. הגעתי לחנות ביום למחרת במחשבה שאצטרך לריב איתם שיחליפו לי את הטלפון או יעשו זיכוי מלא (הרי החוק אומר שאם היה שימוש במוצר חשמל, כבר לא ניתן להחזיר אותו). וכאשר אמרתי את הטענות שלי, קיבלתי תגובה אחרת לחלוטין, המוכר מייד הסכים להחליף לי את המכשיר במכשיר חדש אחר !! רק בשביל "ההרגשה הטובה" !! הייתי מאוד מאוד מופתע מהגישה החיובית הזאת. הרגשתי כמו בארצות הברית ולא בישראל. אבל בכל זאת הם החליטו לבדוק את המקרופון. הם ביצעו כמה שיחות ואיזה פדיחה לי, המקרופון נשמע בסדר גמור (אולי זה היה קשור לאזור מסויים?). ולמרות שהמכשיר היה בסדר, הם עדיין החליפו לי את המכשיר שאצא מן החנות עם רגשות חיוביות !! אין דברים כאלה, לא נתקלתי בארץ ברמת שירות כזאת !! אינ רוצה להגיד תודה רבה לכל צוות החנות ובמיוחד לשגיא שהיה מאוד שירותי ונדיב איתי. תמשיכו בדרך הזאת והלקוחות יחזרו רק אליכם !

ביררתי בטלפון שהמשחק שאני רוצה במלאי וכשהגעתי לחנות בראשון מצאתי מבחר ענק! של משחקים. המחירים הטובים ביותר שמצאתי ברשת והשירות האדיב ביותר בטלפון!

הזמנה ראשונה מהאתר: אני מקבל אישור עיסקה, אך החברה לא שולחת את המוצר. המשלוח לא מגיע. נמסר כי הייתה בעיה באתר. מזמין שוב, מיידע את החנות. לא מוכנים לפצות על הטעות הקודמת. המשלוח מגיע בזמן, אך אחד הפריטים משומש ומלוכלך. אני בודק את המוצר ומגלה שהוא פגום ולא שמיש. מתברר גם שלפי האתר (לכאורה) הזמנתי את המוצר ללא אחריות. אני מוסר את המוצר לחנות במטרה שיתקנו אותו. אחרי 3 חודשים ששכנעו אותי שמתקנים את המוצר- מודיעים שהמוצר יוחלף בחדש. לאחר פניות רבות מאד לגבי הטיפול במקרה שלי מתבררים פרטים על המעשייה הארוכה של החנות. מנהל החנות אף הודה בצורה חד משמעית ששיקר לי לא פעם. היזהרו לקנות במקום זה. החוצפה שדרושה כדי לפעול כך עם לקוח מדהימה אותי מעבר לכל נסיון חיי בהזמנות אינטרנט. היזהרו לקנות במקום זה.

חיפשתי משחק נדיר לרכוש לבני ליום ההולדת, התקשרתי ומייד נעניתי על ידי אבי, המשחק לא היה במלאי כי מדובר במשחק נדיר, אבי הבטיח לי שאקבל אותו עד סוף היום, וכך גם היה ובמחיר מציאה- ביקרתי בחנות, המלאי מטורף תנועת האנשים רבה, וניתן גם לשכור משחקים בתשלום, או אחד תמורת אחד- אני ראשוני במקור ולכן הרווחתי חנות מצויינת וזמינה עם אנשים מצויינים- אין סיבה ללכת לחנות גיימר אחרת

בפרסום בזאפ הם כותבים בפרוש "עברית מלאה" גם באישור הזמנה בפועל המכשיר בלי עברית התקשרתי לחנות ולמעשה אי אפשר להוריד למכשיר עברית הם פשוט משקרים בפירסום והיחס שלהם מגעיל
חבל שכל מה שנאמר פה הוא שיקרי ואינו תואם את המציאות המכשיר מגיע בעברית מלאה כולל תפריטים ומקלדת במידה וקיבלת מוצר ללא עברית אתה מוזמן באמת לפנות אלינו לצורך החלפה/זיכוי/התקנת עברית קצת מוזר שלקוח קיבל מכשיר ללא עברית יכל להמשיך ולהשתמש בו ולא לבטל עסקה או לשלוח את המוצר חזרה לצורך טיפול בכל מקרה אנחנו פה תמיד בשבילך בברכה גיים מובייל

מחיר מצוין (הכי זולים בארץ), שירות מצוין! מרגע שנכנסים לחנות מלווים אותך ומייעצים לך עד שאתה מקבל את מבוקשך. אני בטוח ארכוש שוב אצלכם

רשום בגדול באתר שלהם שזמין במלאי רק פלאפון בצבע שחור !! ואני קיבלתי בצבע אדום !!! וזה ממש ממש לא יפה הצבע הזה בשבילי ! וגם אם אני מזמין משהו, אתה חייב לספק לי את מה שהזמנתי

חנות מצווינת אני קונה שם את משחקי הps3 ואפשר לחליף משחקים מומלץ מאוד שירות מצוין בחור בשם שגיא עזר לי להבין את חשיבות המוצר

מקום עם מבחר גדול של משחקים לכל הקונסולות, שירות מהשורה הראשונה, במיוחד של אבי. אין ספק שאמליץ לחבריי להגיע לחנות. המחירים הכי זולים שראיתי, ישנה אפשרות גם להחליף משחקים. בקיצור..... מומלץ בחום!!!!!!

התקשרתי לחברה לשאול אם יש להם PS4 במלאי אם אני יכול לבוא ולקחת והם פשוט ניתקו לי בפנים ולא חזרו אלי

חנות עם מבחר עצום של מוצרים, מחירים הכי זולים שיש, שירות אדיב ונעים.. ספריית החלפה למשחקי PS3 (בחינם!!!) יש אחלה חניה בחוץ, ממליץ בחום ובהחלט אחזור לשם שוב..

הזמנתי את הטלפון בבוקר ושילמתי על משלוח מהיום להיום, אחרי הצהריים, אחרי שאני מחכה יום שלם, התקשרתי אליהם לשאול מה קורה והם אמרו לי שיגיע מחר. בערב התקשרו רלי וביקשו שוב את מספר כרטיס האשראי כי נמחק להם (?) וניסו לשכנע אותי לקחת גם מגן ומדבקה למסך (וכל זה תוך כדי שהם מדברים וצוחקים עם לקוחות אחרים) ביקשתי שיגיעו אלי כמה שיותר מוקדם והם אמרו בזלזול שיגיעו עד 13:00 וכל השיחה כל מה שמעניין אותם זה שאני אוסיף את המגן מסך הזה ולא התייחסו לבקשה שלי בכלל!!!! ביטלתי את ההזמנה. מלכתחילה לא רוצה לקנות מחנות כזו. מזעזע!

הגיע החופש. נסענו אתמול לקנות משחקים לילדים בחנות בראשון לציון ל PS3. השירות היה יוצא מן הכלל. קיבלנו גם על הדרך כמה צ'ופרים ובעיקר שירות מהסרטים. ממליץ מאוד להגיע. ההרגשה היא שאתה לא נכנס לחנות ורק מנסים למכור לך, אלא מקשיבים ועוזרים. תגיעו ולא תתחרטו.

מרגע שנכנסתי לחנות קיבלתי תשומת לב, מיד המוכר שאל במה אני מעוניין ואם הוא יכול לעזור. החנות בעלת ספריית משחקים גדולה ומגוונת אם אפשרות להחלפת משחקים משומשים. המשחקים זולים בניגוד לחנויות אחרות בנוסף שהמחירים מאוד זולים המוכרים לפעמים נותנים הנחות בנוסף למחיר הזול. קיבלתי שירות אדיב ואני ממליץ לקנות בחנות.

הגעתי לקנות פלייסטיישן 3 בלי הרבה ידע מוקדם בנושא. צוות החנות הסביר לי בסבלנות והיה קשוב לכל השאלות. בזכותם יצאתי עם כל מה שדרוש, בלי היסוסים ובלי סימני שאלה. היחס החם והאישי של כל צוות החנות הפך את חווית הקניה להרבה יותר טובה. אין לי ספק כי זה המקום אליו אחזור בעתיד. מומלץ בחום!

הגעתי לחנות בעקבות המחירים הזולים, שירות מצוין ואיכות מוצרים מעולה! בהחלט אגיע לחנות שנית לרכישה חוזרת של מוצרים ל-xbox, גם בגלל המחיר וגם בגלל השירות וההיצע הגדול!

רכשתי אייפון 4S ביום שישי עם מסך בעייתי ולא מקורי. בתוך האריזה "המקורית" היו לי אוזניות של גלקסי 3 מטען לא מקורי חזרתי לחנות ביום ראשון אמרו לי אין דבר כזה מטען מקורי אצלהם. הם ניסו להחליף לי לאחד אחר אך הוא לא נדלק להם במשך 20 דקות. לאחר ויכוח של חצי שעה הצלחתי לשכנע אותם לעשות ביטול עסקה (מה שהיה מגיע לי מייד בלי כל בילבולי מוח ) בקיצור אני שילמתי 1700 שח רציתי לקבל מכשיר ולהנות ממנו וקיבלתי רק צרות וביזבזתי דלק על נסיעה למרכז פעמים וזמן יקר. ממליץ בחום להתרחק מהנוכלים האלו.

הגעתי עם הבן שלי לקנות משחק ולהחליף משחקים משומשים. החלפת המשחקים הוגנת כלומר ניתן להחליף משחקים על פי שנת הייצור שלהם, וההחלפה בחינם!! חוסך לי כסף רב. תודה רבה לאבי על השירות הנעים והיעיל.

קניתי את הפלייסטיישן 4 בחנות פליי גיים שרות מעולה ואדיב, יחס אישי, מחירים טובים. מבחר גדול של משחקים. מומלץ בחום!!!

חנות טובה מאוד, השירות בה ומסביר פנים. המבחר גדול מאוד, לא היתה שום בעיה למצוא מה שרציתי והמחיר היה מעולה.

המוכרים היו נמחדים, עזרו לי והסבירו לי הכל, במיוחד חשוב לציין שהמוכר בשם שגיא שענה על כל שאלה במיומנות והבנה, קיבלתי גם הנחה מיוחדת בלי שום ויקוח. וגם מתנה על הקניה בקיצור, נתנו את השירות מהצד הטוב ביותר ואמין. ממליץ בחום,