
החנות נחמדה מאוד, היחס של העובדים אל הקונים טוב מאוד, עובדים נחמדים, שירות נפלא. נהניתי מאוד מהעדשה שקניתי, לא מתחרטת, מומלץ.

החנות נחמדה מאוד, היחס של העובדים אל הקונים טוב מאוד, עובדים נחמדים, שירות נפלא. נהניתי מאוד מהעדשה שקניתי, לא מתחרטת, מומלץ.

את סטודיו לנד לא הכרתי נכנסתי לשם רק בגלל המחיר שהיה בזאפ כשנכנסתי הופעתי לגלות צוות מוכרים מקסימים אדיבים ומקצועיים שהפכו לי את הקנייה להרבה יותר נעימה לירון הבחור גם עזר לי בטיפים ראשוניים וענה על כל השאלה ששאלתי בקיצור היה שווה הכל חנות אדירה ממליץ בחום אחרי יום התקשרתי לגבי שאלה מקצועית והם הקדישו לי חצי שעה זמן שיחה להסברים שירות אמיתי

הזמנתי דרך האתר את המצלמה ופחות מ14 יום המצלמה הגיעה. כאשר הגעתי לחנות, בחור בשם לירון היה מאוד אדיב ומקצועי. הוא עזר לי בכל שאלה שהייתה לי בנוגע למצלמה. אני בטוח חוזר לחנות הזאת, גם בגלל המחירים האטרקטיביים וגם בגלל השירות המעולה.

בשעות הלילה ביצעתי דרך האינטרנט הזמנות למצלמה דיגיטאלית, אותה ניתן לשלם ב- 10 תשלומים וכן לעוד 2 מוצרים נלווים לאותה מצלמה, אותם ניתן לשלם ב-3 תשלומים. בשל מספר התשלומים השונה למוצרים השונים, ביצעתי שתי הזמנות שונות. למחרת טלפנו אלי מהחנות והציעו לי לאחד את שתי ההזמנות להזמנה אחת, הכול ב- 10 תשלומים. הגעתי לאסוף בעצמי את הציוד וקיבלתי שירות מקצועי ומסביר פנים. ברור לי שגם להבא, אם יהיו להם מוצרים מתאימים במחיר מתאים, ארכוש מהם.

חווית קנייה מהנה עם שירות מכל הלב... מיכל נתנה לי תחושה מאוד טובה כבר בשיחת הטלפון כאשר ביקשתי לבדוק האם המצלמה קיימת במלאי. כאשר הגעתי קיבלתי שירות מאוד מקצועי , ענייני , רציני ואיכותי ביותר... והתחשוה הייתה שאני הלקוח החשוב ביותר של החנות. אין לי ספק שאחזור לקנות מוצרים אחרים מחנות זו.. המשיכו בדרככם זו.

הזמנה באתר. ביקשתי לא לתת פרטי כ. אשראי. לירון התקשר למחרת בבוקר, אמר שהמוצר במלאי. השלמנו בטלפון את ביצוע ההזמנה מהר ובאדיבות. אספתי אישית לאחר יומיים - שרות אדיב ומקצועי מאוד, הכל הוסבר ונבדק במקום. גם הם, כמו חלק מהחנויות האחרות, מבטלים את שנת האחריות הראשונה אם אתה קונה הרחבת אחרות מאק ל-3 שנים. אין כאן הונאה, כי הם מסבירים את זה ומסבים את תשומת ליבך לענין, אבל בהחלט יש כאן "ניצול הזדמנות" שאינו לטובת הקונה, ושספק אם הוא עומד בחוק הישראלי המחייב כל בית עסק להעניק שנת אחריות למוצרים אותם הוא מוכר

בצעתי קניה דרך האינטרניט בתאריך 2.4.2011 המשלוח הגיעה בתאריך 4.4 2011 השירות שלהם מצוין חבל על הזמן לוקחים הכול ברצינות תמישיכו כך אני אמשיך לקנות בסדיו לנד

I am very content with my purchase of a compact digital camera (Canon Powershot S90) at Studioland.Specifically I want to emphasize the excellent and dedicated service I received, despite the fact that the purchased product was of a rather low price range. I had some specific requirements (microscopy photographing) and the shop personnel analyzed with me all the issues down to the finest detail. I will definitely return to buy at Studioland.

הגענו לחנות לאחר שביצענו הזמנה באינטרנט. החבילה חיכתה לנו מוכנה וללא כל בעיות. לירון המוכר היה מקצועי, חביב וסבלני ביותר. כיוון שזו מצלמת הריפלקס הראשונה שלנו - קיבלנו הסבר ארוך ומקצועי על המצלמה והעדשה שרכשנו. בקיצור, נשמח לחזור לחנות זו!

הגעתי ביום שישי לקניית המצלמה אם אפשרות לקניית עדשה תואמת. השרות היה מצוין ואפילו בדקו אם התריס של המצלמה עובד כראוי לפני שארזו לי מצלמה עם עדשה חדשה. הכל היה יכול להסתיים 10- אולם כשהגעתי הביתה ובאתי לקרוא את דפי ההוראות של חוברת ההסבר המצורפת לאריזת המצלמה ,התברר לי שהכל ביפנית!!! חבל שלא צרפו עותק לפחות באנגלית (אם לא בעברית). את קובץ ההסברים הורדתי באינטרנט-אולםהקניה השאירה טעם לא טוב...וחבל כי זו חנות חדשה!

הזמנה בוצעה באתר עם שיחה טלפונית נלווית. הענות מהירה, אדיבה. ההזמנה חיכתה מוכנה בחנות. איסוף מהיר. מוכר (לירון) אדיב ביוצר וגם נחמד מאוד. גם הציעו לי כוס אספרסו (טעים). לא היה תור, הגעתי ביום חמישי בבוקר, אומרים שמומלץ להגיע באמצע השבוע כי בימי שישי החנות עמוסה. הכל הלך חלק, המלצות טובות. בקיצור, בהזמנה הבאה מן הסתם הם יזכו לעדיפות ראשונה. מחיר תחרותי ביותר וגם מקבלים צ'ופר. עזרה טלפונית במילוי אחריות בינלאומית. לסיכום: מומלץ ביותר

They had the best price and a good range of products that I wanted. The lens I got first time had a problem but they changed it the next day with no trouble. I would buy from them again. Tal

קיבלנו שירות אישי ומקצועי , מקום שקת ללא תור ובלגן , ציוד זמין במלאי , אונים לטלפונים , הוזרים עם תשובות לemail , גמישים לבדקה ציוד במקום .

חנות קטנה ונעימה. מוכרים אדיבים . החנות היתה מלאה אך השירות היה מיידי . מכר לנו לירון החביב .בצורה מקצועית ונעימה הסביר לנו את כל הנדרש לדעת על תפעול המצלמה והמליץ על ציוד מתאים לצרכינו . בנוסף הציע לנו כוס קפה לקינוח .היה כייף לקנות ואין ספק שאבוא שנית !

חנות נאה שחסרה שילוט... השירות של לירון מיקצועי אדיב ומחוייך ההזמנה המתינה לי כמעט מושלמת למעט העדשה שחסרה במלאי - נעשה ניסיון יצירתי להשיג לי אותה בהתראה קצרה. החנות עשירה במוצרים נילווים והאוירה נעימה. אני קונה ציוד אצל החברה האילו כבר 5 שנים והמלצתי עליהם לכל מי שהתעניין.

חנות המציעה ציוד צלום מקצועי במחירים אטרקטיביים מאד. הצוות המנוסה סיפק שירות מקצועי ואדיב, ואת חוויית הקניה ניתן לסכם כמצויינת (הן בשל השירות, והן בשל החשיפה למוצרי צלום באיכות גבוהה והעיצוב המדליק של החנות). התרשמתי מהנסיון לשמור על פרופיל נמוך - החנות אמנם ממוקמת בלב ליבה של רמת-השרון, מרחק פסיעה בלבד מהרחוב הראשי, אך קשה להבחין בקיומה, משום שאינה בין קו החנויות על הרחוב עצמו, ומכיוון שאין שילוט הכוונה לתוך החנות. ממליץ בחום לכל חובב צלום.