
חייב לציין את השירות הנפלא והמאומץ של החנות . קיבלתי טונר פגום ועם הפנייה שלי אליהם דאגו לספק לי מיידית טונר חלופי ומתאים והכל לשביעות רצוני ולסיפוקי המלאים ממליץ לכם להזמין טונרים ושונים מהחנות הזו ולדעת שיש שירות אמין ויעיל ואדיב

חייב לציין את השירות הנפלא והמאומץ של החנות . קיבלתי טונר פגום ועם הפנייה שלי אליהם דאגו לספק לי מיידית טונר חלופי ומתאים והכל לשביעות רצוני ולסיפוקי המלאים ממליץ לכם להזמין טונרים ושונים מהחנות הזו ולדעת שיש שירות אמין ויעיל ואדיב

ככל הנראה, רוב אלה שיגיעו לפה, יקראו את זה לאחר שהזמינו... אבל בכל זאת אספר שאין טעם להזמין ממחסני דיו - פרסיו ... הם לא עונים, לא לטלפון לא למיילים, לא לוואצאפ לאחר שראיתי שאני לא מקבל את המוצר שהזמנתי ואין מענה בשום צורה פניתי לחברת האשראי ודיווחתי על כך שלא קיבלתי את המוצר ממליץ לכל מי שלא מקבל את המוצר לעשות את אותו הדבר...

הקנייה מאוד פשוטה באתר של החברה ללא שום בעיות. משלוח מהיר אבל דואר ישראל איטי מאוד שירות הלקוחות מאוד טוב ואדיב ופותר כל בעיה בצורה מהירה. ממליץ בחום

הזמנתי וקיבלתי. פשוט מאוד! מהיר מאוד! מחיר מצוין! תוקף הדיו היה טוב! ממליץ מאוד !!!

אחלה שירות, הזמנתי בערב דיו hp ודפים למדפסת והגיע למחרת עם משלוח חינם עד לבית

הזמנתי מחסנית למדפסת סמסונג (חליפית) המחסנית הגיעה עם שליח סגורה בקופסה נראית חדשה. כשהכנסתי למדפסת לתדהמתי המדפסת שולת הודעה שיש בה דיו ברמה של 4 אחוז. אני מנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות. אך הטלפון לא זמין מנותק -שלחתי הודעה ואז התכתבו איתי דרך הוודסאפ. שלחו לי מחסנית "חדשה" החזרתי את הקודמת. אני מנסה להכניס אותה ומתמלא באבקה שחורה כנראה שכחו לסגור אותה בעת המילוי. אני מדפיס איתה דפים וההדפסה בהירה וחלשה. אני כותב להם באותו וואדסאפ אך ללא מענה. כמובן הטלפונים שלהם ללא מענה. מה לעשות???????????????

הזמנה פשוטה, עדכנו אותנו מתי מחסניות הדיו מגיעות, הגיעו בזמן, שירות אדיב. והמחיר הכי זול שמצאנו. הופתענו, לטובה.

מומלץ מאוד. לאחר בירור מחירים של דיו מקורי, המחירים החנות משקפים את המחיר הסביר, משלוח חינם תוך יום בלבד, הגיע המותר המדוייק. בקיצור פשוט מאוד ובדיוק מה שצריך כדי להזמין דין. תודה

הזמנתי משלוח אחר הצהריים והכל הגיע למחרת בבוקר. המחיר היה זול והמשלוח חינם. סך הכל אני מאוד מרוצה.

מושלם, הזמנתי ב 8 בבוקר וב10 הדיו ושאר ההזמנה היתה אצלי. אשתמש בשירותי מחסני דיו בעתיד גם.

שרות טוב - קיבלתי תשובה מהירה לאחר שליחת הודעה ב whatsapp. הזמנה סופקה למחרת אחרי שבוצעה ההזמנה

האספקה מצד מחסני דיו היתה מהירה. הבעיה היתה בדואר שליחים שמשכו את המשלוח מיום חמישי עד יום שני. 5

המשלוח שהזמנתי הגיע הביתה יום אחרי ההזמנה. הגיעו כל הפריטים שהוזמנו (דיו ונייר) וחלקם כבר עובדים במדפסת. מחיר מצויין, ושירות טוב.

רכשתי מחסניות דיו מקוריות של HP. המחיר היה מצויין (הרבה יותר זול מהמתחרים), המשלוח מהיר, מומלץ בחום!

לפני שנתיים רכשתי (בחשש מסוים) דיו חליפי למדפסת - ואחרי שעבד מצוין (ונגמר) הזמנתי אותו שוב. המוצר סופק אלי בחינם עם שליח למחרת ההזמנה !!!

כבר היה לי ניסיון קודם, טיב הסחורה , המחיר השפוי והפעם המהירות בה קבלתי את המשלוח

הזמנתי ראשי דיו למדפסת וכמה חבילות נייר. המשלוח היגיעה יום למחרת ההזמנה. שרות טוב ומהיר. מומלץ.

רכשתי במחסני דיו ואני ממש ממש ממש מרוצה! עשיתי הזמנה וברגע שראיתי שהיא מתעקבת ויצרתי איתם קשר והם ענו מהר דרך הווטסאפ, בדקו את עיקוב המשלוח ופשוט שלחו לי מיד את המשלוח שלי וקיבלתי באותו היום ממש! אז רוצה להודות להם ממש מהשירות האדיב המהיר והמקצועי !! ולהמליץ עליהם בחום! בוודאי שרכשתם לקוחה קבועה בע"ה בלנד

קניתי עכבר אלחוטי למחשב (אחרי ששלי נשבר ואני לא אוהבת להשתמש בעכבר של המחשב הנייד) הזמנתי ביום שני בערב והגיע בשלישי בצהריים מהיר ונוח והיה המחיר הכי אטרקטיבי שראיתי

קנית זולה ומהירה - משלוח עד הבית מהיר מאוד. ממליץ מאוד, . מהיר יויעילים במשלוח

האתר מאוד נוח לקנייה ועם מחירים טובים. המשלוח היה מהיר בפחות מ24 שעות. ממליצה בחום.

ממליץ בחום הגיע מהר והמחירים הוגנים מאד תודה הזמנתי סוללות בשביל צעצוע לילד והגיע מהר מאד דרך הדואר

הזמנתי במייל והגיע לסניף הדואר תוך זמן קצר מאד במחיר הזול ביותר ודיו אורגינלי של H<P

לא יודע איך הם עושים את זה (ולא שואל....) אבל כבר פעם שלישית שאני רוכש את הקיט של 8 מחסניות דיו למדפסת הזרקת דיו שלי במחיר של כ 11 ש"ח לכל מחסנית. להשוואה, מחסנית מקורית עולה בין 90 ל 125 ש"ח. ההזמנה קלה ומהירה, משלוח חינם הגיע תוך שלושה ימי עסקים. עד היום (במשך כשלוש שנים), לא היתה ולו תקלה אחת עם מחסניות הדיו האלה.

קיבלתי בדיוק את מה שהזמנתי, תוך יום. בתקופה שבה חברות מאריכות את ימי המשלוח פשוט תענוג לקנות מספק ששולח במהירות עד הבית. תודה!!