
שירות מעולה יחס אישי ומוצר איכותי, אנחנו מאוד מרוצים! אני אחזור בהחלט לקנות, מומלץ בחום.

שירות מעולה יחס אישי ומוצר איכותי, אנחנו מאוד מרוצים! אני אחזור בהחלט לקנות, מומלץ בחום.

היי רכשתי שעון מבחור בשם ניב ,הבחור נתן לי שרות מעולההה,קיבלתי את השעון יום למחרת היה חסר בו כבל טעינה הרמתי טלפון לניב במיד שלח לי כבל חדש. שרות✔️ איכות✔️ יחס✔️ מחיר✔️ מה שבטוח זו הקנייה הראשונה שלי בחנות ולא אחרונה!

שירות מהיר מאוד ואמין מחירים טובים מאוד יחס אישי בווצאפ לכל בעיה ממליצה עליהם ממש

שירות אדיב, מקצועי ומעולה. צוות העובדים היה קשוב, סבלני והתאים את המוצרים שנרכשו בדיוק לצרכים שלנו.

הכי כיף לקנות ב i tech store - מעבר למחירים הטובים , יש צוות מקצועי ואדיב. תמיד אפשר לקבל הסבר, לשמוע המלצות , הם מנסים להבים את הצרכים שלי ולהתאים את המוצר הכי מתאים עבורי . אנחנו חוזרים לשם כל הזמן

חנות טובה מחירים נוחים ושירות מעולה ומהיר תודה רבה לכם טלפון ממש מהיר מצוין וטוב

מחיר מצויין, שירות מהיר, מוצר חדש מהאריזה. לא מצאתי מחיר זול יותר באיזור המרכז, ממליץ.

שירות מעולה מהיר אדיב וענייני, רכשתי טלפון גלקסי S23 , ובנוסף מגן מסך ואוזניות. התקשרו לוודא איתי שאני מבינה שהאוזניות לא יתאימו לטלפון (הם אכן לא היו מיועדות לטלפון), לגבי מגן המסך שאלו אם אני מעוניינת שהם ידביקו אותו (ולשמחתי הם שאלו זאת ועשו בטוח עבודה יותר טובה ממה שאני הייתי עושה). בקיצור שירות מעולה. ממש מומלץ.

כבר מכשיר טלפון 3 שאני רוכש מהם, כמו תמיד שירות סבלני ואדיב ואחלה מכשירים. ממליץ.

קיבלתי שירות מעולה ומקצועי במחירים נוחים ביותר. הצוות היה אדיב ועם חיוך על פנים, ואני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי. ממליץ בחום.

חנות מספר 1! המוכר נתן לי את כל התשובות שרציתי וגם פינק אותי! בדוק שאחזור

שירות מעולה ומחירים מצויינים,הגענו לסניף לאחר הרכישה באתר והכול עבד פיקס כולל החלפה של מגן מתנה ומגן מסך מתנה

קניתי אליהם מכשיר לבעלי. השירות היה אדיב וסבלני. הרגיש כמו VIP . אני ממליצה עליהם מאוד

חווית קניה חיובית שרות מעולה . היו סבלנים ענו על כל שאלה . אדיבים

המוכרים מאוד נחמדים ושירותים. הדביקו עבורי את המגן הקדמי וענו לכל שאלה בנוגע לגיבויים והעברת מידע מהטלפון הישן לחדש. בהשוואת מחירים עם חנויות אחרות המחיר היה תחרותי.

השרות היה מצויין , המחיר היה מעולה...הזמינות לשאלות הייתה מהירה והמלאי זמין בחנות כמו שאמרו לי באתר, אחזור לרכוש שוב בוודאות גבוה מאוד , תודה.

כבר שלושה מכשירים קניתי בעבר בחנות זו. מחירים מעולים והשרות ברמה הכי גבוה שיש. כמו רבים באתי בגלל המחיר אבל אני תמיד חוזר בגלל השרות!!! למה אני מתכוון אתם שואלים? היום קניתי מכשיר רביעי סמסונג אס 21 פלוס. קיבלתי שרות מדהים ממוכר בשם קובי - מקסים והכי שרותי שיש... גם שידרג לי את האחריות לשנתיים יבואן רשמי במחיר מצוין ואז הפתיע והתקין למכשיר מגן מסך במתנה ואז שוב הפתיע ונתן במתנה גם מגן אחורי איכותי. אם זה לא שרות ברמה הכי גבוהה אז מה כן?! ממליץ על החנות בחום ובאחריות.... כי שם קונים בראש שקט...

החנות לא מעדכנת על ביטול קנייה ולא נותנת תחושה שאכפת לה מהלקוח ולא זמינים בשירותי אונליין

אחלה חווית קניה, קל ומהיר! תוך פחות מ48 שעות קיבלנו את הטלפון הנייד. גם הנציגים בטלפון היו סבלניים ונחמדים. כבר פעם שניה שקנינו ובטח נקנה שוב.

פעם שנייה שקונה מהם. היו מאוד נחמדים, הסבירו לנו הכל. המוכר היה סופר חביב ושירותי.

אספקה מהירה, הייתי צריך טלפון במהירות למילואים אחרי שנשבר לי. בדיוק מה שהזמנתי, מחיר מעולה, ממליץ.

שירות אדיב, שירות מהיר, מחירים הוגנים וסבירים, חווית קניה טובה, מגוון ומבחר של פריטים, תודה.

השירות היה אדיב ומקצועי. המכשיר נקנה לפני חצי שנה, אין בעיות ומרוצים מהמוצר שקנינו .

רכשתי גלקסי s24 פיזית בחנות לאחר וידוא טלפוני שקיים במלאי, השירות היה נעים ומהיר ואני מרוצה

באתי לקנות טלפון שכבר ננעלתי עליו המוכר היה סובלני והציע אופציה נוספת יותר זולה אבל לא ניסה לדחוף לי שום דבר בכוח. יצאתי מרוצה