
שירות מצוין, מחירים זולים ומבחר רב של שעונים. המוכרות היו אדיבות במיוחד ולא הרפו עד שלא מצאו עבורי את הדגם שחיפשתי. יצאתי מסופקת ומרוצה ולא אהסס לקנות שם שוב.

שירות מצוין, מחירים זולים ומבחר רב של שעונים. המוכרות היו אדיבות במיוחד ולא הרפו עד שלא מצאו עבורי את הדגם שחיפשתי. יצאתי מסופקת ומרוצה ולא אהסס לקנות שם שוב.

רכשתי את השעון דרך אתר האינטרנט שלהם, האתר פשוט מאוד לקנייה וביצעתי את ההזמנה בקלות ובמהירות. השעון הגיע אלי בזמן תוך 7 ימי עסקים עם שליח עד הבית השעון היה ארוז היטב בשביל שלא יפגע במשלוח והגיע באריזתו המקורית עם כל האביזרים נלויים. השירות שלהם היה מצויין ואדיב ואני אחזור לקנות בחנות זו בעתיד

היה מהיר המשלוח מסודר נעים לדבר עם העובדים שם שרות טוב ונעים ההייתי קונה שוב שם

אני חייב לציין מאוד לטובה את צוות החנות. הגעתי עם אישתי בשביל לרכוש את השעון הספציפי הזה. כבר בכניסה לחנות קיבלה אותנו ורוניקה, בחורה מדהימה עם יחס אישי מדהים ושירות מעולה. בין היתר עזרה לנו בכל שאלה ושירות גם אוליסיה שאני חייב לציין את היחס האישי שלה גם לטובה. בסופו של דבר רכשנו 2 שעונים, אחד בשבילי והשני בשביל אישתי... מחירים הוגנים, מבחר שעונים עצום והתאמת השעון ליד באותו רגע ע"י שען שנמצא במקום... ממליץ מאוד להגיע לחנות ולהתרשם, לא תתאכזבו :)

ההזמנה התבצעה בקלות ובמהירות ,הופתעתי לטובה מהמהירות בה הגיע המשלוח אני גר בעלי שבשומרון ולא ציפיתי שהמוצר יגיע תוך יומיים למרות שהזמן שהובטח הוא 5 ימים כבר הזמנתי עוד מוצר מחנות זו.

הכל התנהל בצורה חלקה, בלי בעיות... הזמנתי שעון דרך האתר ולאחר כשלושה ימיים הוא כבר הגיע (דרך שליח VIP).. שלחתי הודעות ושאלות דרך המייל והמענה היה מיידי! אני מאוד מרוצה ובטוחה שאקנה שוב :) בנוסף המוצר מדהים

החלטתי לקנות בחנות הזאת מכמה סיבות: א. המחיר הנמוך ב. אפשרות לשלם בעזרת Pay-Pal השעון הגיע בזמן (בערך שבוע מרגע הזמנה), לא נעזרתי בשירות לקוחות. *** הצעת שיפור לחנות - המוצר נשלח כשלושה ימים לאחר ההזמנה - למה לא באותו יום או יום למחרת?

אין מילים, השירות היה מעולה מכל בחינה, שירות הלקוחות השיב לי באופן מיידי על בקשתי ושאלותיי, המשלוח יצא זמן קצר אחרי וכבר יום למחרת הגיע ההזמנה.

לפני הקנייה פניתי אליהם את האמינות של המוצרים ולוודא שצבע המוצר לא יירד ( ההזמנה הגיעה אליי המרץ ) ענו לי שהצבע לא ירד.. והוא אכן ירד, אני לא מרטיבה כלל את השעון .. שמה אותו כדי לצאת מהבית וכשאני חוזרת אני מורידה . מיותר לציין שאם המוצר היה באמת מקורי זה לא היה קורה. התגובה שקיבלתי משירות הלקוחות היא שהם לא לוקחים אחריות על צבע שיורד ( למרות שבדקתי לפיני ההזמנה ), נתבקשתי לשלוח להם תמונות של המוצר ולעולם לא חזרו אליי... פשוט אכזבה ואני עוד המלצתי ישרלהרבה אנשים .. מתחרטת בכלל שקניתי ולא הולכת לקנות שוב.
הלקוחה התקשרה אלינו לחנות,והתבקשה שתביא את השעון אלינו, כידי שנוכל לבדוק אותו ולתת לה פתרון. אנו תמיד חושבים על הלקוחות שלנו, עומדים מאחורי המוצרים שלנו מעניקים שירות מעבר למצופה נשמח לעזור גם לך במידה ותשלחי את השעון אלינו או תגיעי בעצמך בארץ ובעולם נמכרים מאות שעונים DKNY. מזה שנים רבות לא נתקלנו בשעון שירד לו הציפוי לאחר שלושה חודשים. הציפוי של השעון יכול לרדת במידה ומנקים אותו עם בושם או חומר ניקוי. יש לציין שחברה שלנו עוסקת בשעונים כבר 40 שנה. מעולם לא היה לנו בעיה של שירות ובכידי שנוכל לעזור ללקוחות, אנחנו חייבים לראות את המוצר על מנת לתת מענה ופתרון מהיר.

שעון איכותי, יפה, לא יקר היה ארוז טוב כששלחו לי אותו השעון לא הגיע אליי מהר מכיוון שהדואר השאיר את החבילה אצלו 8 ימים עד שנזכר להביא לי הודעה ראשונה כדי לקחת המשלוח עצו מתל אביב לעיר שלי לקח רק יומיים

שירות יעיל ומהיר יחד עם מחירים טובים מאוד. אני לקוח חוזר, ונשארתי מרוצה :) המוצרים חדשים וארוזים, מגיעים עם כל הניירת ותעודת אחריות חתומה.

פעם ראשונה שנתקלתי בכזה שירות טוב המשלוח הגיע תוך פחות מ24 שעות הנציגים היו סבלניים ומתחשבים המלצתי לכל החברים על החנות ובהחלט נקנה שם שוב

רכשתי בשבוע שעבר שעון של דונה קארן תוך יום הם השיגו לי אותו למלאי המוכרת האדיבה והמתוקה גנט אספה את השעול לביתה האישי כדי שאוכל להגיע ולאסוף כי לא היה באפשרותי להגיע ליפו שירות מעולה ! יחס אישי חם ונעים התקשרו לשאול אם הכל בסדר אשמח לרכוש מהם שוב ! גנט תודה רבה אין עלייך !!!!

שרות אדיב ומהיר. שדגם אחד היה חסר במלאי מיד התקשרו היציעו לי דגם דומה. משלוח הגיע תוך ב-4 ימי עסקים.

העדפתי הזמנה בטלפון. ענתה לי מזכירה אדיבה ויעילה. המשלוח הגיע תוך מספר ימים קטן. השעונים מכוונים והולכים. היתה קניה כייפית.

הזמנתי שעון לאישה דרך אתר זאפ וקיבלתי משוב מיד להזמנה וכן קיבלתי הודעה על המשלוח עם מספרו מה שאפשר לי לעקוב אחריו בדואר. המשלוח הגיע בזמן ואני מאד מרוצה

מתקן את חוות הדעת לחיוב-מנהל החנות חזר אליי והתנצל. מקבל את דבריו. שירות הלקוחות מקבל ממני כעת דירוג "טוב". הייתי קונה בחנות הזו שוב.

הגעתי לאתר Ninja-Polo מצאתי את השעון שרציתי במחיר המתאים לי העדפתי את חנות Ninja-Polo כיוון שניתן לשלם ב-paypal הזמנה הגיעה אלי הביתה בזמן. ההזמנה כללה את המוצר שהזמנתי.

קניתי את השעות דרך האתר, השעון הגיע מהר מאוד, הרבה לפני מה שחשבתי.. התיאור של השעון היה תיאור מדוייק ואמין. שעון במחיר הכי זול שיש.

ההזמנה פשוטה והשירות טוב. הבעיה היחידה שהיתה היא שלאחר מספר ימים שלא קיבלנו את השעון בדואר, פנינו אל החנות והם הודיעו שמשום מה התשלום לא אושר ע"י חברת האשראי. לבקשתנו הם ניסו שוב וזה כמובן הצליח והגיע מיד.

ללא ספק הקנייה הכי קלה ומהנה שביצעתי מימיי! :) מראש ידעתי שאני מעוניינת לרכוש את הדגם הספציפי. לאחר שכבר ביקרתי בחנות שעונים שנתנה לי שירות גרוע ביותר, פניתי לזאפ על מנת למצוא את החנות שתמכור לי את השעון במחיר הכי נמוך. על השירות כבר ויתרתי. נינג'ה פולו נבחרו, בזכות מחירם הנמוך ביותר. יצרתי קשר עם החנות, שאלתי הרבה שאלות, ואף ביקשתי שישמרו לי את השעון בצד. על כל אלו נעניתי באדיבות, בסבלנות ועם חיוך. כאשר הגעתי לאזור החנות לא מצאתי חנייה, והתקשרתי לברר אם יש חנייה ללקוחות החנות. נעניתי שוב בחמימות שידאגו לפנות לי חניה מול החנות- וכך נעשה במידיות. בהגיעי לחנות קיבלתי יחס אישי ותשומת לב חמים, וביקשתי שיוציאו לי את השעון מהשמירה. ביקשתי הנחה (למרות שכאמור זהו המחיר הכי נמוך בארץ, ואף בצורה משמעותית) וקיבלתי במתנה שעון נוסף (!). לפני שיצאתי מהחנות ביקשתי להמשיך להשתמש בחנייה על מנת להסתובב בשוק- וקיבלתי אישור חם :) "על הדרך" ביקשתי שיתקנו לי זוג משקפיים, והכל נעשה בכיף ועם חיוך. אני מעוניינת לציין לחיוב את ג'נט שליוותה אותי מהשיחה הראשונה ועד לקנייה. נהניתי מהשירות! תודה רבה! לסיכום: - מחיר הכי זול - יחס אישי, חם ואדיב - חנייה ללקוחות - מתנה בקנייה - שירות לקוחות מצוין ומעל ומעבר ממליצה מאוד לרכוש בחנות זו! קיבלתי שירות VIP ומעל ומעבר למצופה, וכל זאת במחיר הכי זול בארץ.

בתאריך ה- 29.3 הזמנתי שעון של מייקל קורס מדגם 5866, למרות שמאוד חששתי מקנייה וירטואלית. דיברתי עם בחורה בשם ג'נט, היא הייתה מאוד סבלנית ונעימה. את השעון קיבלתי יום למחרת במשלוח מהיר, הוא הגיע ארוז היטב, ללא שריטות וללא פגמים. השעון מדהים, השרות היה מדהים, מאוד מרוצה ואני בהחלט ארכוש שוב פעם.

הזמנתי לבני שעון G-SHOCK על מנת שישמש אותו לקראת שירותו הצבאי הקרב. הליך ההזמנה היה קל ונוח. והמחיר היה זול. כבר למחרת היום קיבלתי הודעה עם מספר דואר רשום, ותוך מספר ימים השעון כבר היה בידי הבן (תרתי משמע...). השעון מצוין ונראה טוב, והבן מרוצה מאוד. לגבי שירות הלקוחות - עלי לציין שבטרם הזמנתי שעון מדגם זה, ביצעתי הזמנה קודמת גם לשעון G-SHOCK אך מדגם אחר שלא היה במלאי. נציג משירות הלקוחות של נינג'ה יצר איתי קשר והודיע לי על כך, הוא הציע פתרונות חלופיים שלא יצאו לפועל באותו מעמד מכיון שרציתי לבדוק את הנושא, אך השירות שנתן בשיחתנו הטלפונית היה מצויין. בסופו של דבר לאחר מספר ימים הזמנתי מהם דגם אחר.

קניתי את השעון דרך האתר, תוך יומיים היה אצלי בבית. הבחנתי שהיו שריטות על הזכוכית. טלפנתי לעסק, נעניתי מיד ובעל הבית התייצב אצלי באותו ערב עם שעון חדש ללא פגמים. ממש שירות מעולה שבמעולים.

הזמנתי שעון יד קלסי מבית Casio לבת שלי. המחיר הכי טוב בשוק, אפילו בהשוואה מול אתרים בחו״ל משלוח. הגיע תוך ארבעה ימים! שרות מצוין עמידה בזמנים חבל על הזמן. מומלץ בחום.