מפרסם ב-zap מאז 2008

‎אל סי דיל‎ ‏(LCDeal) - עמוד 25

חשמל ואלקטרוניקה (פתח תקווה)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 21 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: lcdeal.co.il
בעלים: יו פי תקשורת בע'מ
נמצאו 787 חוות דעת גולשים על אל סי דיל
בעל השכלה רחבה
בעל השכלה רחבה
16.08.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי GALAXY GT19505

הגעתי לחנות בעקבות קריאת ביקורות בזאפ ולא התאכזבתי. קיבלתי שרות מצויין וסבלני. שניר שירת אותי, הקדיש לי מזמנו . קניתי טלפון נייד סמסונג גלאקסי s4 מהסדרה הטובה ביותר. שניר גילה סבלנות רבה והיה נכון לענות על כל השאלות שלי . מספר ימים לאחר הקנייה חזרתי לחנות עם שאלות ושניר חזר וגילה הקשבה ועזר לי לפתור את כל הבעיות אז שאפו לשניר ולחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ברק
ברק
11.08.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S4 19505

תהליך בירור ובדיקת המוצר היה מהיר ופשוט. כשנכנסתי לחנות, איתי פנה אלי מיד. התלבטתי בין גלקסי 3 או גלקסי 4. איתי הסביר לי על שניהם ואמר שה - 3 בהחלט יספיק לי למרות שהוא היה זול יותר. בסופו של הדבר אני החלטתי לקנות את ה-4 ואיתי והצוות העביר את הכרטיס SIM וכל מספרי הטלפונים מהמכשיר הישן.

חוות הדעת עזרה לכם?
רון
רון
03.08.2013
מוצר שנרכש: Galaxy S4 I9505

אין דברים כאילו - זו לא פעם ראשונה שאני רוכש ב LCDeal בכל פעם קיבלתי שירות מצוין אבל הפעם ניתקלתי במספר בעיות והשירות שהם נתנו הוא לא טריויאלי בכלל - רכשתי לפני כחצי שנה טלפון אצלם galaxy S3 והטלפון שבק חיים מכיוון שחדרה רטיבות (כנראה זיעה מאימוני ספורט ולצערי לא מכוסה באחריות אצל אף אחד)- הם זיכוי אותי בחלק מערך הטלפון והוספתי כסף ל galaxy S4 . למכשיר הראשון שקיבלתי היתה בעיה במצלמה הגעתי יום אחרי ומייד הם החליפו לי לחדש. בחדש לא הצלחתי להפעיל את אופציית הנתב - איש המעבדה ישב איתי יום שלם ולבסוף החליפו לי שוב למכשיר מתקדם יותר ה - I9505 שגם עולה יותר ללא תוספת מצידי - לבסוף התברר שהבעיה היתה בכלל בספק התיקשורת שהגביל את האפשרות הזאת בטלפון מבלי להודיע. בקיצור לא אשמתם אבל הם לא הססו להפסיד כסף על מנת שהלקוח יהיה מרוצה - שירות כזה לא טרויאלי בישראל - אני רוצה לציין לטובה את כולם ובעיקר איש המעבדה דימה מנהל המכירות איתי והבעלים יופי. בנוסף המקום יפה מרווח ואנשי המכירות סבלניים מאד. בעתיד בואדי שאקנה שם שם שוב - מומלץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
27.07.2013
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
חיליק Ben
חיליק Ben
12.07.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולר GALAXY 4S

הגעתי לחנות דרך אתר ZAP, רכשתי מכשיר גלקסי -4, השרות היה מעולה, איש המכירות- חי, אדיב ומקצועי, הסביר כל דבר בנעימות. ממליץ בחום...

חוות הדעת עזרה לכם?
vivi
vivi
03.07.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy Not 2

קיבלנו שירות מצוין, מפורט וסבלני ע"י שניר. למרות שהיה יום שישי והחנות הייתה עמוסה בלקוחות, קיבלנו יחס אישי, לא הרגשנו שדוחקים בנו וקיבלנו הסברים מפורטים על המכשיר. שניר היה אדיב, חביב ומקצוען. נחזור ל-LCDEAL בקניות הבאות, ונמליץ בפני כל המשפחה והחברים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Omer
Omer
02.07.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי i9070

מצאתי את החנות בזאפ ובחרתי בה לפי חוות הדעת. לא התאכזבתי. המכירות ענו במהירות, היו אדיבים מאוד וסיימתי את ההזמנה במהירות. המכשיר חיכה לי באותו יום בחנות לאיסוף עצמי מהיר ללא תורים והמתנות. המוכר הודיע לי שמהיום הם מתקינים מערכת הפעלה חדשה יותר (4.2.1) ודאג שיתקינו לי אותה במקום בקדימות. אין מה להגיד - יחס ושירות מהמעלה הראשונה.

חוות הדעת עזרה לכם?
קונה מרוצה
קונה מרוצה
30.06.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy s3

הגעתי לחנות עם אח שלי לרכוש 2 מכשירי galaxy s3. למרות שהגענו ממש לקראת הסגירה נציג שירות נחמד מאוד בשם חי נתן לנו שירות מעולה - מחיר כפי שפורסם באתר, בדק בסבלנות את המכשירים והגדיר את ההגדרות הנדרשות. בקיצור שירות מעל ומעבר למצופה :) חי בחור רציני - תשמרו עליו!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
elinor
elinor
25.06.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי s3

רכשתי מכשיר sumsung s3 השירות היה אדיב, סבלני ונעים. מציינת לשבח את הנציג בשם חי, שאמנם לא היה לו קל לפרגן במחיר אך בסופו של דבר בא לקראת הלקוח ושירת אותי נאמנה! תודה על חווית קנייה מוצלחת ב"ה !

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
18.06.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי חכם גלקסי 3

הרבה חרשתי את האינטרנט במגמה לקנות סמארטפון במחיר הוגן וכן חוקי עם עברית כהלכה. מצאתי את LCDEAL. מרחב העסק משדר חריצות, יעילו ונינוחות, וכן הוא כולל בתוכו מעבדה לתמיכה טכנית. במיוחד ובזכותכם אכן הרשים אותי עובד שירות לקוחות בשם חי. איש חכם, סבלני ומאיר פנים ומקצוען בעבודתו. שלא "יגנבו" אותו לחברה אחרת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Mirit
Mirit
12.06.2013
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S3 + Mini S3

באמת שאם כל העסקים ונותני השירות בארץ היו מתנהלים ונותנים שירות כמו הצוות ב LC היינו במצב מצויין! פעם ראשונה רכשתי מכשיר עבורי, והשירות היה מדהים לכן אני שמחה שהיתה לי הזדמנות לשוב ולרכוש מהם מכשיר נוסף... ואני יודעת שאחזור גם בשלישית!

חוות הדעת עזרה לכם?
chen
chen
10.06.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי S3

אנו חברה שרוכשים מכשירים סלולאריים עבור העובדים שלנו זו הפעם הרביעית מחנות זו-ומרוצים כל פעם מחדש. הסיבה העיקרית (חוץ מהמחיר המצויין..) זה חי-שירות מהיר, מקצועי וכיפי. שירות כזה הוא לא מובן מאליו!!! ממליצים בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון ארבל
אלון ארבל
04.06.2013
מוצר שנרכש: galaxy s4 s4

חנות נחמדה מאוד, אנשים אדיבים, המחירים בסדר גמור והשירות מעולה. יש שם בחור בשם חי שהוא באמת אחלה גבר. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
nofitnofit
nofitnofit
31.05.2013
מוצר שנרכש: Galaxy S3

לאחר שהטלפון הראשון נגנב ידעתי היכן אני קונה שוב טלפון. הגעתי למקום ושם קידם את פני עובד בשם חי עם חיוך שלא מש מפניו אפילו לרגע. חוץ מהמחיר שהיה הוגן רציתי להדגיש את היחס האדיב וההקשבה שלו הסבלנות הרבה שלא תמיד זוכים לה מאנשי שירות. אין ספק שהחברה היא מקצוענית אמתית וכייף לדעת שיש עדיין חברה שנותנת את ההרגשה שהלקוח הוא לא רק עוד אחד שקונה מוצר. יישר כוח ואין לי ספק שאת הקניות הבאות אבצע רק שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
neta.app
neta.app
30.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy s3 mini

החנות גדולה ומרשימה. אווירה נינוחה. מוכרים מאירי פנים. הרבה נסיון, מבינים עניין. קיבלתי שירות מצוין, וגם פתרו לי בעיה עתיקה שאף אחד אחר לא הצליח לפתור עבורי. הגעתי באמצע השבוע בשעות הבוקר, כך שהייתי לבד. מי שיכול להגיע בתזמון כזה - מומלץ מאוד (לו ולנותני השירות...)

חוות הדעת עזרה לכם?
lisi4ka232
lisi4ka232
29.05.2013
מוצר שנרכש: גלקסי 2 S2

חיפשתי חנות שבה אוכל לקנות גלקסי 2,במחיר זול יחסית, איך היה חשוב לי גם שירות טוב, ותמיכה אם אזדקק לה עד שאתרגל לדור 3 ,ושהחנות תעמוד באחריות שהיא נותנת ללקוחות שלה במקרה הצורך, מצאתי את המקום בקלות יחסית,כשנכנסתי לחנות וביקשתי נציג שירות מיד פגש אותי חי בחור חייכן ומקסים ,שענה בסבלנות על כל שאלותיי בנוגע לאחריות,למחיר,הסביר לי על אופן השימוש במכשיר, ואף הראה לבקשתי מס' סידורי המראה על מקוריות המכשיר שרכשתי . חי הציע לי את עזרתו בגיבוי והעברת ספר טלפונים לטלפון החדש,בלי שאבקש אפילו. ועשה את השדרוג לדור שלישי לנעים וקל,חי נתן לי שירות מדהים מהיר ואדיב מעל ומעבר לציפיות שלי ואפילו נתן לי הסבר בנוגע לאפליקציות שימושיות (זה לדעתי מעבר לשירות בסיסי של נציג) אני שמחה שרכשתי אצלו את המכשיר,בחיים לא קיבלתי שירות כל כך טוב ולבבי ,ואני יכולה להגיד בלב שלם שגם את הקניות הבאות שלי אני העשה בLCDEAL כי בשבילי חי הוא נציג החנות שבה הוא עובד ואני אומרת :"כל הכבוד ,המשך ככה" :))) תודה על הכל!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
26.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון נייד גלקסי S2 פלוס I9105

הם התקשרו לאחר שהזמנתי לבדוק שמה שהזמנתי זה בדיוק מה שאני רוצה. הזמנתי משלוח חינם ע"י דואר רשום, ובכול זאת שלחו עם שליח ואפילו היו מוכנים להביא לעבודה שלי. האספקה היתה מאוד מהירה פחות מ- 48 שעות. בקיצור ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
derege
derege
24.05.2013
מוצר שנרכש: galaxy s2 plus gt-19105

איך שהגעתי לחנות קיבל אותי בחור בשם חי בחור נהדר וסבלני מאוד שענה לי על כל שאלה בחיוך ועזר יותר ממה שמצופה ממנו ותהליך הקניה היה מהיר .השירות שווה כל אגורה ויצאתי מרוצה מהקנייה ואין ספק שאחזור לעשות קנייה חוזרת עם שירות לקוחות כזה חי כל הכבוד !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ורד
ורד
24.05.2013
מוצר שנרכש: תיקון אייפון אייפון 4

היה עלי לתקן אייפון 4 עם מסך קדמי ואחורי מרוסקים (כנראה נדרס). כבר בשיחת הטלפון התרשמתי מחביבותו וגישתו יוצאת הדופן של שאולי הטכנאי וזאת לאחר שערכתי שיחות דומות עם מספר מעבדות. גם המחיר היה ההוגן ביותר. כשהגעתי מצאתי מקום מרווח, נעים ויחס מסביר פנים. שאולי קיבל אותי מיד עם בואי (למרות שלא קבענו שעה) הסביר לי מה יוכל לעשות שאל את השאלות הרלוונטיות ומיד החל בעבודה. התיקון ארך כחצי שעה (בכל מקרה היה קצר כי לא הסתכלתי אפילו על השעון...) שאולי לא ניסה "לדחוף" לי תקלות וההרגשה הייתה של אמינות מוחלטת. גם שאר הצוות- קניתי מגן - היו נחמדים ביותר. עם שובי הביתה הסתבר כי למכשיר אין קליטה. מספר פעמים שוחחתי עם שאולי אשר הציע לי נסיונות לבדיקת הבעיה והכל באדיבות ובסבלנות רבה. הוא גם הציע לי לשלוח אליו את המכשיר על חשבון החברה, בסופו של דבר הסתבר כי הכנסתי את הסים הלא נכון ! התקשרתי לשאולי והוא ממש שמח בשבילי שהכל הסתדר. באמת חווית שירות כל כך חיובית לא הייתה לי מזמן. ישר כוח והמשיכו כך. כבר המלצתי ואמשיך להמליץ עליכם בחום ככל שיזדמן לי. הערה לשיפור: אם ניתן להסדיר משלוח דחוף בו ביום למקרים דחופים זה ישפר עוד יותר את השירות. בברכה ויוי ויץ (ורד)

חוות הדעת עזרה לכם?
alonh
alonh
23.05.2013
מוצר שנרכש: טלויזיה ls570y

הגעתי לחנות וישר קיבלתי יחס מבחור בשם איתי אשר התמצא בבקיאות מלאה בכל נושא הטלויזיות. מחיר היה המחיר הזול מכל המקומות שבדקתי. חשוב לציין שהיה להם חסר במלאי שלט ל- smart tv ודונגל והבטיחו לי שכשיגיע ייצרו איתי קשר כדי להגיע לקחת אותו, כאשר הספק סיפק להם אותו הם יצרו איתי קשר ואף דאגו לשלוח לי שליח עם השלט והדונגל אף על פי שרכשתי עצמאית את הטלויזיה מהחנות ללא משלוח. בקיצור נהנתי מכל חווית הקניה שם ובטוח אחזור :)

חוות הדעת עזרה לכם?
mmm
mmm
23.05.2013
מוצר שנרכש: סלפון סלולרי s3 מיני

בס"ד הגעתי אל החנות היום בעקבות פרסום בזאפ על מחיר הוגן, קבלתי שירות מהיר ומצויין ע"י בחור בשם חי, וכתוצאה מהשירות המצויין קניתי עוד שני אביזרים שלא התכוננתי לקנות בהתחלה. מקווה שאכן בהמשך הכל יהיה תקין עם המכשירים ושאר הדברים שקניתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
harel.sh
harel.sh
22.05.2013
מוצר שנרכש: סלולרי s2plus

הזמנתי את המוצר ביום שני בערב...בשלישי בבוקר המאוחר כבר יצרו קשר לסיום העסקה ולמחרת ב 5 בערב כבר קיבלתי את הנייד. חברה שנראה ששירות לקוחות הוא חשוב מאוד להם ויש לחברות בארץ הרבה מה ללמוד מהם. ממש אבל ממש מרוצה מהשירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
marin
marin
22.05.2013
מוצר שנרכש: פלאפון I90000T

הגעתי לאל סי די ביום שישי לחוצה שאולי קיבל אותי לתיקון של האייפון של הילד תיקן את הפלאפון שלא עבד כלל במחיר מצחיק בהמשך קניתי סמסונג גלקסי אס 2 במחיר מצויין (אני עושה בדרך כלל השוואת מחירים) אז תודה רבה לשאולי ויופי יחס אישי סבלנות ומחירים נוחים

חוות הדעת עזרה לכם?
Harel
Harel
20.05.2013
מוצר שנרכש: סלולרי GALAXY S3

ביום ראשון התקשרתי לחנות וביקשתי מהם לשמור לי פלאפון בצד לאחר שהגעתי אליהם ביום חמישי הקודם ולא היה במלאי. הבטיחו לי כי יצרו עימי קשר. יש לציין כי הגעתי לחנות ע"פ המלצת חבר שבלעדיה כבר הייתי קונה בחנות אחרת יותר זולה. למחרת, יום שני, המחיר של המכשיר עלה דרסטית. בו ברגע יזמתי שיחה לחנות שהעלתה כי כיון שלא "הזמנתי" מכשיר, כלומר השארתי את פרטי כרטיס האשראי, אזי אחוייב במחיר הגבוה. אציין שכלל לא הציעו לי זאת בשיחה. (תום לב?) ניסיונותיי להגיע לעמק השווה נדחו על הסף. להרגשתי החנות, איך אומרים? "תקעה לי סכין בגב וסובבה אותו"... אינני מצפה מחנות להיות גוף פילנטרופי, אך כן עם רגישות וקשב ללקוחותיה. מדובר אמנם בשלב מקדים להעברה הבנקאית, אבל אשאיר את המקרה לשיפוטכם.

תגובת החנות

קוראים יקרים !! ראשית ובפתח הדברים עליכם להבין כי הלקוח לא ביצע אצלנו עסקה מעולם לא באתר ולא באופן פיזי בחנות. ייתכן והלקוח ביצע סקר מחירים במשך זמן והייתה לו כוונה לבצע רכישה ומשלא ביצע הזמנה בפועל אין לו על מה להלין שכן מחירי המוצרים משתנים מעת לעת משיקולים שונים והשוק הוא חופשי ואין אנו כופים עצמנו על אף לקוח. לאחרונה ובאופן שאינו מאפיין את שוק הסלולאר קיימת עליית מחירים בשל שינוי ערך מט"ח ועליית מחירים בחו"ל ומאחר ואנו מנהלים עסק למטרת רווח עלינו לפעול ולהגיב בהתאם ולעדכן מחירים מעלה או מטה. הלקוח אף מציין שכוונתו הייתה לשלם בהעברה בנקאית – אופציה שלא קיימת כלל אצלנו כלל בכל מקרה !!! רק הזמנה שבוצעה בפועל באתר בחנות או טלפונית בה נמסרו פרטי האשראי לתשלום מחייבת אותנו וזה לגיטימי לגמריי. ראוי וחשוב לציין כי אתר LCDEAL המקפיד על שמו הטוב ועל שמירת הדירוג הגבוה ב"זאפ" כמדיניות מציג אך ורק מוצרים הקיימים במלאי ואנו מתחייבים בכל מקרה שלא לחרוג ממועד ימי האספקה המצוינים באתר. מחיר שאינו משביע את רצון הלקוח (או ניסיון "להגיע לעמק השווה...."לדברי הלקוח) בשיחה טלפונית אינו יכול להוות עילה לכתיבת חוות דעת בזאפ. תלונת הקלוח סביר שנבעה מכך "שפיספס" ולא ביצע את הרכישה בזמן ולכן אנו מקווים ומאמינים שתגובתנו ברורה ולגיטימית מבחינתכם הקוראים. נשמח להמשיך ולהעניק את השרות האמין ויוצא הדופן שלנו גם בעתיד .

חוות הדעת עזרה לכם?
שר
שר
19.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי גלקסי 3

כבר בשיחת הטלפון עם שניר התרשמתי לטובה. השיחה היתה נעימה וקבלתי מידע מדויק. כשהגענו לחנות התלהבנו מהמקום המרווח והמטופח. לאחר מספר דקות המתנה התפנה שניר ונתן לנו שרות נהדר! שניר היה סבלני ואדיב והתאים את הקניה (כולל האביזרים) בדיוק לפי הצרכים שלנו. גם כשהיתה אי הבנה בהדבקת מגן מסך הוא מיד העביר להחלפה במעבדה (שנמצאת באותו מקום - יתרון נוסף!) קיבלנו הסבר מדויק ומענה לכל שאלותינו וכן שלח לנו למייל הוראות הפעלה בעברית תוך מס' דקות. בקיצור: חווית קניה נעימה במיוחד! מומלץ בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון