
שירות מקצועי אדיב ויעיל, כיף לבוא! המחיר הכי טוב בזאפ, בנוסף יש את האופציה להחליף משחקים שאין הרבה כאלה! בקיצור שווה, הכי טוב בארץ

שירות מקצועי אדיב ויעיל, כיף לבוא! המחיר הכי טוב בזאפ, בנוסף יש את האופציה להחליף משחקים שאין הרבה כאלה! בקיצור שווה, הכי טוב בארץ

אתר אינטרנט מאוד נוח והשרות בחנות מעולה גם כן הייתי אחד מהראשונים בארץ שהיה לו את המשחק. תודה רבה על הכל

הגעתי לרכוש משחק ונאמר לי שהמחיר של משחק מסוים הוא 175. כאשר הגעתי לקופה לשלם התברר שהמחיר הוא 300 ש"ח. במקום לבאס המוכר החליט למכור לי את המשחק במחיר שהוא ציין. יש לציין שהם היו מאוד אדיבים נחמדים לאורך כל תהליך בחירת המשחק ועזרו בכל שאלה ששאלתי.

מחירים זולים מאוד ושירות מצוין יש להם את המשחקים לפני ההשקה בארץ וגם משחקים ישנים במחירים הכי זולים בארץ המוכרים מאוד נחמדים והשירות מעולה מאוד מומלץ

קניתי ב 17.09.2014 משחק Hitman Absolution ל קונסוליה Playstation 3 במחיר 99 שקל המחיר אחי זול שראיתי בזאפ. אני מאוד מפסוד מהשירות מהמחיר ומהבחירה גדולה ו יש הוד דבר אחד טוב החנות נמצאת לא רחוק מהבית.

שירות אדיב ומקצועי שווה לקנות שמה שיטת החלפת המשחקים מאוד טובה כיף לבוא לשם בידיעה שאתה יכול להחליף משחקים בחינם

קניתי מכשיר פלייסטיישן 4 בחנות ב-21.9.14. ניתן לי יעוץ מקצועי ואדיב, המחיר היה הוגן וניתנו הנחות על רכישת חבילה. כמו כן רכשתי בעבר משחקים לסוני במחירים הכי טובים בארץ.

חנות ברמה גבוה מאוד, יחסי אנוש מעולים. שירות ואדיבות כמו שלא פגשתי בעבר. הגעתי לחנות דרך זאפ והמחיר היה אותו מחיר כמו זאפ.

קניתי את המשחק ביום שישי בחנות עבודת עד 3 מאוד נוח ממליץ בחום היו הכי זולים בזאפ קניתי סימס 4

מוכר בשם חיים עזר לי מאד, שירות אדיב ומהיר עם צוות המומחה בתחומו ומבחר ענק של משחקים! חוויה של חנות וחוויה של קניה!

האמת, גילינו את החנות לאחר השוואה בזאפ. ההפרש במחיר לעומת החנויות האחרות היה מעל 100 ₪!!! הגענו מקריית אונו לראשון לציון, הצוות המקצועי והנחמד היה כל כך אדיב לילדים שלנו שבאמת נדהמנו! בחנות יש עמדת פלייסטיישן המעבירה לילדים את הזמן בכייף בזמן שאנו היינו עסוקים בחשבונות ובמידע לגבי מכשיר סלולרי שרצינו לרכוש. גולת הכותרת הייתה שלאחר הקניה של המשחק ,חיים הסביר לנו שברגע שימאס להם מהמשחקים ניתן להחליף אותם בספרייה שיש בחנות!!! חיסכון אדיר של כסף וחווית קנייה נהדרת! מאז אנחנו לקוחות קבועים !!!! ממליצה בחום!!!

xbox 360 הגעתי למקום בכוונה לקנות קונסולת משחקים בעל המקום היה נחמד והסביר לי את ההבדל בין המכשירים ומה עדיף לי. לאחר מכן קניתי את האקסבוקס במחיר טוב. שירות אדיב ואנשים נחמדים מאוד מומלץ

שירות לקוחות מעבר למצופה אנשים נחמדים חייכנים ונעימים חנות מאוד יפה מרשימה עם המון מגוון של משחקים ותוספות חדשניות. מחירים נוחים וזולים התרשמתי לטובה ואמשיך להיות שם לקוח ממליץ בחום לכולם!

קניתי לפני יומיים cod aw ה=בין הראשונים בארץ וחכיתי למשחק הזה כ"כ הרבה זמן ןהם הראשוניים שקיבלו אותו ממש תודה ממש נהנה ממנו והמחיר שלו ממש שווה את הכסף לעומת חנויות אחרות שהם מוכרות ב350-400 את הday zero ופה מוכרים ב300

הגעתי לחנות עם 150 ש"ח בכיס בתכנון לקנות את המשחק Battlefield 4 לקונסולת המשחק XBOX 360 המוכר ציין שנגמרו להם כל העותקים אך יש להם עותקים נוספים עם חבילת ההרחבה אבל המחיר יקר יותר, אמרתי למוכר שיש עלי רק X כסף והוא הוריד את המחיר לכסף שיש עליי.. בתור מקורי שקונה את כל המשחקים ולא מוריד פרוצים הרבה חנויות מציינות מחירם זולים על מנת למשוך לקוחות אבל בחנות הזאת המחירים שרואים באתר הם גם בחנות.

קניתי היום את DESTINY ולפני חודש את BATTLEFIELD 4 מדובר באחת החנויות הזולות והטובות שיש בסביבה , מגוון גדול של משחקים ויחס מצוין והסבר מעולה של המוכרים בחנות . מומלץ !

נכנסתי לחנות אחרי שעשיתי טיפה מחקר על המוצר, המוכרים היו אדיבים וייעצו לי מה כדאי לי לקנות על סמך תפירת העסקה שתתאים לי ולא בהכרח העסקה שהכי משתלמת מבחינתם. סהכ שירות מעולה, אווירה טובה ומחירים והצעות ייחודיות ממש משתלמות, מומלץ

נראה לי שטיפל בי מנהל העסק, איש נחמד מקצועי ואמין נתן לי את כל הפרטים לגבי מוצרים חסרונות ויתרונות המוצר.. נתן לי הרגשה טובה וחופש בחירה ענה לי על שאלות שבחנות באג גימגמו ולא הייתה להם תשובה.. זו פעם שניה שאני רוכש בחנות המחירים והשירות מצויינים אהבתי!!! בטוח שאת המשחקים אני ירכוש משם

יש לי ילד בגיל 6, נתנו לו מספר אפשרויות של משחקים הסבירו לילד את רעיון המשחק וכך גילנו עניין במשחק . המון סבלנות נתנו יש לחברה שם .

שירות אדיב ומצויין , אמינות ויחס ללקוחות ברמה גבוהה נותנים לכם לדעת על כל מוצר הכל מהכל , המחירים אטרקטיבים ונוחים לכל כיס ממליץ בחום !!!!

פשוט מאד לבצע הזמנה, מקבלים פייפל, זול. המשלוח הגיע מהר ובדיוק מה שהזמנתי. התרשמות כללית של חנות באמת אמינה, בלי סיפורים.

קיבלתי מהחנות מוצרים גרועים. לא לקנות בחנות הזו. המעמד לרכב שקניתי- תקוע ונשבר כשנפל על הספה. המכשיר עצמו- יציאת ההטענה שלו התקלקלה מהר מאוד והחנות לא הסכימה לתקן

פשוט ביזיון! גם של החנות וגם של זאפ. כבר 4 חודשים ממתין שיגיע למלאי. מתקשר כל שבוע ואין אין אין... אז למה המוצר מופיע בזאפ אם אין? ועוד במחיר נמוך ב 30% מהאחרים! שיטה מדהימה להכניס לקוחות לאתר בפחות משקל ללקוח (קליק)- פשוט פרסמו מוצר שאין לכם במלאי במחיר לא הגיוני וכולם ייכנסו- ואולי מישהו גם יקנה... אגב, זה לא המוצר היחיד שאין לו במלאי - גם סמארטפונים נוספים אין במלאי כולל דגם T200 שבכותרתו רשום "יש במלאי - שלם וקח!" בפעם הקודמת ששילמתי ורכשתי XBOX מאותה חנות אפילו לא טרחו לחזור אלי ולהודיע לי שאין במלאי. רק אחרי 3 ימים שהתקשרתי אמרו שאין במלאי ולא היו מוכנים אפילו להחזיר את הכסף ששולם בפייפאל אז החזרתי אותו לבד באמצעות פייפאל !

מאוד נהנתי מהשירות והמקום היה מבחר גדול של משחקים שירות אדיב ומאוד מסביר פנים,הזמנה זריזה יחד עם שירות אדיב ונחמד ואנשים טובים. מה שבטוח נחזור לשם בקרוב. מומלץ בחום

חנות טובה, שירות ויחס ללקוחות מעל למצופה מבחר גדול של אביזרים ומשחקים לכל סוגי הקונסולות , במקום החלפת משחקים בחינם ללקוחות קבועים ממליץ בחום לקנות בחנות.