מפרסם ב-zap מאז 2013

‎גיים מובייל‎ ‏(GameMobile) - עמוד 24

חנות למשחקי וידאו וקונסולות (ראשון לציון)

4.82 / 5 ממוצע מבוסס על 22 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מובייל גיים מולטימדיה בע"מ
נמצאו 783 חוות דעת גולשים על גיים מובייל
שי
שי
02.10.2014
מוצר שנרכש: FIFA 15 ps3 Ps3

שירות מקצועי אדיב ויעיל, כיף לבוא! המחיר הכי טוב בזאפ, בנוסף יש את האופציה להחליף משחקים שאין הרבה כאלה! בקיצור שווה, הכי טוב בארץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Shahar
Shahar
27.09.2014
מוצר שנרכש: משחק וידאו FIFA 15 / PS4

אתר אינטרנט מאוד נוח והשרות בחנות מעולה גם כן הייתי אחד מהראשונים בארץ שהיה לו את המשחק. תודה רבה על הכל

חוות הדעת עזרה לכם?
Dor
Dor
24.09.2014
מוצר שנרכש: משחק Beyond

הגעתי לרכוש משחק ונאמר לי שהמחיר של משחק מסוים הוא 175. כאשר הגעתי לקופה לשלם התברר שהמחיר הוא 300 ש"ח. במקום לבאס המוכר החליט למכור לי את המשחק במחיר שהוא ציין. יש לציין שהם היו מאוד אדיבים נחמדים לאורך כל תהליך בחירת המשחק ועזרו בכל שאלה ששאלתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Roey
Roey
24.09.2014
מוצר שנרכש: משחקים לPS4 INFAMOUS

מחירים זולים מאוד ושירות מצוין יש להם את המשחקים לפני ההשקה בארץ וגם משחקים ישנים במחירים הכי זולים בארץ המוכרים מאוד נחמדים והשירות מעולה מאוד מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Eduard
Eduard
23.09.2014
מוצר שנרכש: משחק ל פלייסטיישן 3 Sony Playstation 3

קניתי ב 17.09.2014 משחק Hitman Absolution ל קונסוליה Playstation 3 במחיר 99 שקל המחיר אחי זול שראיתי בזאפ. אני מאוד מפסוד מהשירות מהמחיר ומהבחירה גדולה ו יש הוד דבר אחד טוב החנות נמצאת לא רחוק מהבית.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shahar
Shahar
22.09.2014
מוצר שנרכש: משחק לקונסולה fifa 15

שירות אדיב ומקצועי שווה לקנות שמה שיטת החלפת המשחקים מאוד טובה כיף לבוא לשם בידיעה שאתה יכול להחליף משחקים בחינם

חוות הדעת עזרה לכם?
עופר
עופר
22.09.2014
מוצר שנרכש: פלייסטיישן 4 PLAYSTATION 4

קניתי מכשיר פלייסטיישן 4 בחנות ב-21.9.14. ניתן לי יעוץ מקצועי ואדיב, המחיר היה הוגן וניתנו הנחות על רכישת חבילה. כמו כן רכשתי בעבר משחקים לסוני במחירים הכי טובים בארץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
shlomib
shlomib
22.09.2014
מוצר שנרכש: משחק לפלייסטיישן 4 FIFA 15

חנות ברמה גבוה מאוד, יחסי אנוש מעולים. שירות ואדיבות כמו שלא פגשתי בעבר. הגעתי לחנות דרך זאפ והמחיר היה אותו מחיר כמו זאפ.

חוות הדעת עזרה לכם?
Max
Max
19.09.2014
מוצר שנרכש: משחק מחשב SIMS 4

קניתי את המשחק ביום שישי בחנות עבודת עד 3 מאוד נוח ממליץ בחום היו הכי זולים בזאפ קניתי סימס 4

חוות הדעת עזרה לכם?
Elior
Elior
17.09.2014
מוצר שנרכש: משחק קונסולה PS4 Destiny

מוכר בשם חיים עזר לי מאד, שירות אדיב ומהיר עם צוות המומחה בתחומו ומבחר ענק של משחקים! חוויה של חנות וחוויה של קניה!

חוות הדעת עזרה לכם?
hagit
hagit
15.09.2014
מוצר שנרכש: משחק פלייסטיישן naruto shippuden

האמת, גילינו את החנות לאחר השוואה בזאפ. ההפרש במחיר לעומת החנויות האחרות היה מעל 100 ₪!!! הגענו מקריית אונו לראשון לציון, הצוות המקצועי והנחמד היה כל כך אדיב לילדים שלנו שבאמת נדהמנו! בחנות יש עמדת פלייסטיישן המעבירה לילדים את הזמן בכייף בזמן שאנו היינו עסוקים בחשבונות ובמידע לגבי מכשיר סלולרי שרצינו לרכוש. גולת הכותרת הייתה שלאחר הקניה של המשחק ,חיים הסביר לנו שברגע שימאס להם מהמשחקים ניתן להחליף אותם בספרייה שיש בחנות!!! חיסכון אדיר של כסף וחווית קנייה נהדרת! מאז אנחנו לקוחות קבועים !!!! ממליצה בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Ben
Ben
11.09.2014
מוצר שנרכש: xbox 360 360

xbox 360 הגעתי למקום בכוונה לקנות קונסולת משחקים בעל המקום היה נחמד והסביר לי את ההבדל בין המכשירים ומה עדיף לי. לאחר מכן קניתי את האקסבוקס במחיר טוב. שירות אדיב ואנשים נחמדים מאוד מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Yaron
Yaron
10.09.2014
מוצר שנרכש: השכרת משחקים fghjf

שירות לקוחות מעבר למצופה אנשים נחמדים חייכנים ונעימים חנות מאוד יפה מרשימה עם המון מגוון של משחקים ותוספות חדשניות. מחירים נוחים וזולים התרשמתי לטובה ואמשיך להיות שם לקוח ממליץ בחום לכולם!

חוות הדעת עזרה לכם?
Îdãń
Îdãń
10.09.2014
מוצר שנרכש: משחק XBOX COD AW

קניתי לפני יומיים cod aw ה=בין הראשונים בארץ וחכיתי למשחק הזה כ"כ הרבה זמן ןהם הראשוניים שקיבלו אותו ממש תודה ממש נהנה ממנו והמחיר שלו ממש שווה את הכסף לעומת חנויות אחרות שהם מוכרות ב350-400 את הday zero ופה מוכרים ב300

חוות הדעת עזרה לכם?
User
User
10.09.2014
מוצר שנרכש: משחק XBOX 360 Battlefield 4

הגעתי לחנות עם 150 ש"ח בכיס בתכנון לקנות את המשחק Battlefield 4 לקונסולת המשחק XBOX 360 המוכר ציין שנגמרו להם כל העותקים אך יש להם עותקים נוספים עם חבילת ההרחבה אבל המחיר יקר יותר, אמרתי למוכר שיש עלי רק X כסף והוא הוריד את המחיר לכסף שיש עליי.. בתור מקורי שקונה את כל המשחקים ולא מוריד פרוצים הרבה חנויות מציינות מחירם זולים על מנת למשוך לקוחות אבל בחנות הזאת המחירים שרואים באתר הם גם בחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלעד
אלעד
09.09.2014
מוצר שנרכש: משחק PS4 משחק

קניתי היום את DESTINY ולפני חודש את BATTLEFIELD 4 מדובר באחת החנויות הזולות והטובות שיש בסביבה , מגוון גדול של משחקים ויחס מצוין והסבר מעולה של המוכרים בחנות . מומלץ !

חוות הדעת עזרה לכם?
נדב שרף
נדב שרף
04.09.2014
מוצר שנרכש: PlayStation PS4

נכנסתי לחנות אחרי שעשיתי טיפה מחקר על המוצר, המוכרים היו אדיבים וייעצו לי מה כדאי לי לקנות על סמך תפירת העסקה שתתאים לי ולא בהכרח העסקה שהכי משתלמת מבחינתם. סהכ שירות מעולה, אווירה טובה ומחירים והצעות ייחודיות ממש משתלמות, מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
רוני ושי
רוני ושי
03.09.2014
מוצר שנרכש: פלייסטיישן 4 אמריקאי

נראה לי שטיפל בי מנהל העסק, איש נחמד מקצועי ואמין נתן לי את כל הפרטים לגבי מוצרים חסרונות ויתרונות המוצר.. נתן לי הרגשה טובה וחופש בחירה ענה לי על שאלות שבחנות באג גימגמו ולא הייתה להם תשובה.. זו פעם שניה שאני רוכש בחנות המחירים והשירות מצויינים אהבתי!!! בטוח שאת המשחקים אני ירכוש משם

חוות הדעת עזרה לכם?
פוני וחופית
פוני וחופית
30.08.2014
מוצר שנרכש: משחק a86,

יש לי ילד בגיל 6, נתנו לו מספר אפשרויות של משחקים הסבירו לילד את רעיון המשחק וכך גילנו עניין במשחק . המון סבלנות נתנו יש לחברה שם .

חוות הדעת עזרה לכם?
kobi
kobi
29.08.2014
מוצר שנרכש: משחק לPS4 TRIALS

שירות אדיב ומצויין , אמינות ויחס ללקוחות ברמה גבוהה נותנים לכם לדעת על כל מוצר הכל מהכל , המחירים אטרקטיבים ונוחים לכל כיס ממליץ בחום !!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Niro
Niro
27.08.2014
מוצר שנרכש: משחק NBA2K14 XBOX

פשוט מאד לבצע הזמנה, מקבלים פייפל, זול. המשלוח הגיע מהר ובדיוק מה שהזמנתי. התרשמות כללית של חנות באמת אמינה, בלי סיפורים.

חוות הדעת עזרה לכם?
נעמיה
נעמיה
21.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי t5

קיבלתי מהחנות מוצרים גרועים. לא לקנות בחנות הזו. המעמד לרכב שקניתי- תקוע ונשבר כשנפל על הספה. המכשיר עצמו- יציאת ההטענה שלו התקלקלה מהר מאוד והחנות לא הסכימה לתקן

חוות הדעת עזרה לכם?
יהושע
יהושע
17.08.2014
מוצר שנרכש: סמארטפונים W300

פשוט ביזיון! גם של החנות וגם של זאפ. כבר 4 חודשים ממתין שיגיע למלאי. מתקשר כל שבוע ואין אין אין... אז למה המוצר מופיע בזאפ אם אין? ועוד במחיר נמוך ב 30% מהאחרים! שיטה מדהימה להכניס לקוחות לאתר בפחות משקל ללקוח (קליק)- פשוט פרסמו מוצר שאין לכם במלאי במחיר לא הגיוני וכולם ייכנסו- ואולי מישהו גם יקנה... אגב, זה לא המוצר היחיד שאין לו במלאי - גם סמארטפונים נוספים אין במלאי כולל דגם T200 שבכותרתו רשום "יש במלאי - שלם וקח!" בפעם הקודמת ששילמתי ורכשתי XBOX מאותה חנות אפילו לא טרחו לחזור אלי ולהודיע לי שאין במלאי. רק אחרי 3 ימים שהתקשרתי אמרו שאין במלאי ולא היו מוכנים אפילו להחזיר את הכסף ששולם בפייפאל אז החזרתי אותו לבד באמצעות פייפאל !

חוות הדעת עזרה לכם?
קורין
קורין
16.08.2014
מוצר שנרכש: משחק לסוני4 אין מודל

מאוד נהנתי מהשירות והמקום היה מבחר גדול של משחקים שירות אדיב ומאוד מסביר פנים,הזמנה זריזה יחד עם שירות אדיב ונחמד ואנשים טובים. מה שבטוח נחזור לשם בקרוב. מומלץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
NOMI
NOMI
08.08.2014
מוצר שנרכש: PS3 PROTOYYPE 3

חנות טובה, שירות ויחס ללקוחות מעל למצופה מבחר גדול של אביזרים ומשחקים לכל סוגי הקונסולות , במקום החלפת משחקים בחינם ללקוחות קבועים ממליץ בחום לקנות בחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון